Thuisblijfmama's!

Discussion in 'Algemene clubs' started by MamaMarije, Nov 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ankje, ja ik hoop dat het lekker is hahaha

Tukker, nee niets gekocht voor Chloé, ze heeft al zoveel dat het bijna niet meer in ons huis past, veel plezier met je vriendin:)

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

zo heb vanmiddag de was opgehaald bij mijn schoonmoeder en alles ligt nu al lekker opgevouwen in de kast! hoop dat de monteur wel snel komt, want het is toch lastig als je zelf niet kan wassen.

3. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    [FONT=&quot][/FONT]

[FONT=&quot]
    [/FONT]

@ ankje, hij is goed gekeurd!

[FONT=&quot]@ Sudo creme / bepanthen:[/FONT][FONT=&quot] Wij gebruiken ook voornamelijk sudo creme. Werkt geweldig! Soms gebruiken we ook bepanthen.[/FONT]

heb beide in huis:). Smeer bij iedere x verschonen de billetjes dik in:D

@ elsie, lekker he de was weer schoon en opgevouwen. Ik moet vanavond nog 2 manden wegvouwen en opbergen.

@ palmie, Echt heb je je hele huis tot de nok vol met spullen van cloè;)? Er kan nog meer bij:D:D:D

Zometeen maar es ff Iets lekkers te eten afhalen. Denk dat het iets van doner wordt met veel knoflook saus hmmmmm!!

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker dat is zeker fijn! maar de wasmanden in de badkamer raken ook alweer aardig vol:( dus hoop echt dat die monteur morgen of overmorgen komt.

wij gaan nu lekker chinees eten, vriend is het aan het halen:D lekker makkelijk. sam heeft lekker worteltjes gegeten. over een week is ie ook alweer 6 maanden!

vanavond boer zoekt vrouw kijken, en wat gaan jullie doen?

5. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    zo, ik kom me even melden:) Laptop is kapot gegaan vrijdag avond dus zaten even zonder.. vanmiddag de laptop van mn schoonmoeder opgehaald tot dat de onze weer gemaakt is.. ik haak hier dus weer in :) Zal niet veel reageren, is zo'n minilaptop en typt onwijs rot:(

The voice was zooo gaaf! helemaal geweldig:) Was rond half 2 thuis.. jeeej, heb van velzen op de foto :D whaha geweldige kerel is het:)

Lenn is ziek.. gisteravond paar uur alleen maar gehuild.. scheetjes laten, persen, krampjes. dus om half 10 zat hij in bad en werd eindelijk weer wat vrolijker.. eenmaal op bed ging ie los.. Stinken! dat zat m goed dwars dus.. nog steeds snipverkouden, dus dat helpt dan ook niet.. daarna uurtje geslapen en weer wakker en huilen tot 1 uur..wel doorgeslapen daarna tot 7 uur.. vanmorgen redelijk humeur en uurtje geslapen.. na het broodje ging de verhoging omhoog naar 38 graden. rest van de middag alleen maar geslapen op 1.5 uur na.. wakker gemaakt voor het eten en weer gelijk naar bed met een zetpil.. koorts is nu 38.9.. ben benieuwd wat de nacht gaat doen..

schoonmoeder brengt mn man gelukkig weg vanavond.. Ga met Lenn de deur niet uit komende dagen.. gelukkig is ie nu ziek en niet volgende week.. dan is ie jarig :D

ik duik de bank op.. ben ondanks zijn vele uurtjes slaap toch bekaf.. tot morgen!

6. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Tukker, doner oh wat lekkerrrrrrrr enne was het lekker??:D:D

Wij hebben lekker pasta met tonijn op en ja het was heerlijk hihi ik word nog eens chefkok8)

Vanavond lekker op de bank voor de buis, ik denk dat het de Pfafs word, Jeroen gaat om 21.15 al weg dus moet de hele week alleen slapen:(

7. mini me

mini me Actief lid

Jun 3, 2008
    466
    0
    0
    @roeltje balen dat je laptop kaduuk is, kan je geen los toetsenbord aan de pc van je schoonmoeder hangen?

8. tukker

tukker Fanatiek lid

Dec 1, 2009
    2,980
    17
    38
    @ palmie, Ik vind het soms wel heerlijk als mijn nachtdienst heeft. Lekker het bed voor mij alleen. Want hij beweegt altijd zoveel in bed. Maar samen slapen is wel fijn!

@ roeltje, zo te lezen heb je het super leuk gehad! Zielig dat lenn nog ziek is ik hoop dat hij snle opknapt. En succes met het typen op de mini laptop....

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@roeltje fijn dat je het zo leuk gehad heb vrijdagavond! maar wat balen van lenn, hopen dat ie snel beter is.

10. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Hier ben ik ook weer even! Wat vervelend een die zieke kindjes. Luca is alleen wat verkouden geweest en dat gaat ook nu weer goed, afkloppen maar!
    @alleen slapen: Heerlijk! Maar wel erg ongezellig. Vroeger vond ik het fijner om alleen te slapen dan tegenwoordig. Ik ben zo aan mijn man gewend, als hij er niet is, mis ik hem echt. Vroeger dahct ik alleen maar aan wat een heerlijke leegte ik had!
    @roeltje: Je hebt het lekker laat gemaakt! Moet wel leuk geweest zijn dus! Jammer dat Lenn ziek is. Hopelijk is hij morgen weer beter.
    @eten: Wij hebben hapjes gegeten, kaas, broodje, wijntje, vleeswaar, heerlijk. Luca was naar schoonouder en we hebben heerlijk gekletst. Ook waar we heen willen gaan op vakantie in de zomer. Dan komen er opeens hele nieuwe dingen voorbij, we willen nu kijken of we naar amerika kunnen!! Wauw, daar had ik nog nooit aan gedacht!

Vandaag ook naar een kerstmarkt geweest en zowaar een jurkje voor 5 euro gekocht. Normaal 60! Mijn moeder en ik hebben het erg gezellig gehad, heerlijk om weer eens een dagje op pad te gaan. En dinsdag gaan we alweer met zijn tweetjes naar een kerstmarkt. Leuk!

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie ik heb denk ik even gemist waar je man heen gaat? vervelend om alleen te slapen, ik hou er ook niet zovan. het liefst zou ik sam dan naast me in bed leggen.

12. fafje

fafje Niet meer actief

Hai ladies!

@roeltje, zooo leuk dat je het zo erg naar je zin hebt gehad...alleen arme Lenn, hopelijk knapt ie op van de zetpil en het slapen van vdnaag..

@sannaa, lekekr al die hapjes

hier bami gegeten, ik dnek dat Mirza reageert op ui....maar kan dat...al er echt maar heel weinig ui in zit????

Ohja en ik heb Mirza voor het eerst in zn eigen bedje laten slapen...voor vanacht bedoel..overdag slapat ie er al..maar 'snachts bij ons...aangezien hij steeds door slaapt van 21 tot 9....wil ik even kijken hoe dit gaat...pakt ie naar mijn idee net iets meer rust...Omdat bij ons soms de tv nog aan gaat enz...
    Ben alleen zo bang dat ie echt moet huilen voordat ik em hoor, normaal slaapt ie 10 cm van mij af...zijn kamer is trouwens tegenover die van ons...ik doe de deur wel gewoon helemal open...zou ik zn kuchjes of brabbelen snel genoeg horen..???

ik ga weer verder met mn serie marathon...manlief straks jarig om 12u...hij is nu wat dirnken met vrienden...echt voor het eerst in tijden..leuk voor hem!

doeiii

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje wij hoorden sam van de week ook gewoon toen ie geen lucht meer kreeg terwijl de deur dicht was, maar nu laat ik de deur toch op een kier open. bij ons is het klein boven, je hoort het echt wel als ie huilt:) gewoon proberen.

14. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    Ja heerlijk hoor hapjes!
    @ui: Volgens mij kan hij daar wel last van hebben, maar volgens mij was dat bij mij van de hutspot. Verder weet ik knoflook zeker en peper. Ik heb een keer surinaams gegeten en daar had hij erg last van. En hete soep van de chinees ook. Dat soort dingen.
    @slapen buiten je kamer. Dat hoor je wel hoor, anders evt een babyfoon naast je zetten? Dat is trouwens ook wel onrustig hoor.
    Je hebt ook nog je moeder instinct, dus als hij hoest hoor je dat echt wel. Ik merkte dat ik er wel beter door sliep, toen Luca in zijn eigen kamer sliep.

15. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@sannaa ik slaap idd ook beter sinds sam in zijn eigen kamer ligt, ik hoor niet alles maar wel wanneer er echt iets is en dat is het belangrijkst natuurlijk.

morgenochtend voor het eerst weer sporten, ben beniewd hoe het zal gaan.

16. fafje

fafje Niet meer actief

@krampjes...ja maar opzich eet ik altijd gekruid...(indisch) heb dat altijd gedaan...maar idd van de weke ook gehaktballen gegeten, had daar een ui in gedaan...en toen ha die ook last..knoflook en peper zijn hier eigenlijk vaak standaard kruiden..ik ga even opletten vanaf nu..

@babyfoon...nou die kraakt zo...dat slaapt echt onrustig denk ik...nee ik denk ook wel dat ik em hoor..maar vaak wordt ik al eerder wakker dan hem of ik hoor em jammeren/mopperen...vraag me dus af of ik dat wel hoor...of dat ie ehct moet gaan huilen voordat ik em hoor...zou ik mss te diep slapen??? vast niet deze nacht haha, ik zit er nu al mee...hihi ik mis em al!!!:p
    Op zich slaap ik al heel lang heel goed hihi vanaf 7 weken sliep hij al van 22u tot 5 en dan door tot 10...maargoed dit is even een uitprobeersel :D

thanks!!

17. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje gewoon proberen, je hoort hem echt wel hoor!

18. palmie37

palmie37 VIP lid

Jun 8, 2009
    5,294
    40
    48
    overijsel
    Elsie, mijn vriend heeft de hele week nachtdienst pffffff helemaal niet leuk:(

Roeltje, was dus gaaf vrijdagavond bij the voice, is het nou echt zo dat de studio in het echt veel kleiner lijkt?
    Hoe is het nu met Lenn?

Sannaa, wat leuk een kerstmarkt samen met je moeder!

Tukker, voelt Renske zich al wat beter?

Fafje, spannend hoor voor het eerst in zijn eigen bedje, denk dat je hem wel hoord hoor, moeders hebben daar een antenne voor:)
    Ik hoor altijd alles en mijn vriend slaapt overal bijna doorheen.
    Welke serie kijk je?

19. fafje

fafje Niet meer actief

hihi ja hij ligt eral...kan em niet meer er uit halen ;)...als ie vanacht stel-j-voor gaat huilen, haal ik em er ook nie uit...geef dan speentje eventueel.. ben benieuwd :D

20. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    2,232
    0
    0
    Velsen
    @fafje, als je altijd gekruid eet, zal dat idd normal zijn voor hem, maar als je weinig ui eet, dan kan dat het best zijn!
    En slapen: dat komt wel goed. Lekker even kijken hoe hij ligt voor je gaat slapen en een dikke kus geven, dat doe ik ook nog steeds. Het mooiste wat er is, je slapende kindje.

Share This Page