Fafje, inderdaad ben ook wel benieuwt hoe Mirza heeft geslapen? Tukker, klinkt alsof Renske niet echt ziek is maar het zal af en toe gewoon wel niet lekker vallen ofzo.... Misa, wat vervelend van je nachten zeg, hoop voor je dat het snel beter word, sterkte meid en hopelijk kan je een beetje uitrusten vandaag.
Goede morgen Jonna lag gisteren avond later in bed dan normaal. Ze lag er iets over half 9 in bed. Het was gisteren ook zo gezellig bij mijn schoonzus. Ze heeft heerlijk uitgeslapen. Jeroen heeft haar om half 9 wakker gemaakt. Ze lag nog heerlijk te slapen met een knuffel op haar hoofd. Om half 2 moeten we naar het CB toe. @ Palmie: Hihihi. Dank je wel! Ga het deze week zeker even uitproberen!! Lijkt me heeeerlijk. @ Roeltje: Sterkte met Lenn! @ Ontuchtzaak Adam: We schrokken gisteren van het nieuws! Waarom kan zon iemand zoiets doen!!! Het gaat er bij mij gewoon niet in. Van mij mogen ze hem levenslang opsluiten. @ Tukker: Wat fijn dat het weer wat beter gaat met Renske! @ Iedereen met een gebroken nacht: Sterkte vandaag! Hopelijk kunnen jullie nog even bij slapen.
even snel...vanacht geen succes.. vanaf 2 uur hoorde ik em btjj mopperen, ging ik kijken was ie klaar wakker...speentje gegven, door gaan slape...maar telknes wakker tot 3 uur...ineens moest ie heel hard huilen...had ook het idee dat t daar koud was...nog extra deken gelegd maar hielp niks.. Toen ie zo huilde kreeg ik geen lekker gevoel meer, en heb em zelfs ij mij in bed laten slapen...neeee k ben dr nog nie aan toe...e denk hij ook nie haha
Fafje, wat jammer ach misschien hij ook nog niet, hij is ook nog wel erg klein dus neem hem maar lekker bij je en doe waar jij je goed bij voelt. Ankje, succes op het bureau vanmiddag, wij moeten naar Deventer voor de helmcontrole en naar de kinderarts, als het tenminste niet heel hard gaat sneeuwen want dan nemen we het risico niet, daarvoor is het te ver!
@ palmie, succes in deventer straks. MOet Cloé naar di kinderarts voor het helmpje? @ Ankje succes bij het CB straks met Jonna. Lekker toch dat ze heeft uitgeslapen. @ Fafje, Jammer dat het nog niet wil, Lekker doen waar jij en Mirza je goed bij voelen. KOmt goed hoor. Wij hebben Renske al vanaf dag 1 meteen op haar eigen kamertje in haar ledikantje laten slapen. Als ze veel had gehuild had ik haar ook bij ons op de kamer willen hebben, maar vanaf dag 1 ging het al goed. Renske ligt nu lekker te slapen, Vanmiddag ff naar leenbakker een kunst kerstboom kopen. De grote boom wordt het toch niet dit jaar. En zo'n kleinere is niet duur, voor 15,- heb je er een. Vanmiddag of vanavond de boom optuigen en de boel versieren. heb er wel zin in.
palmie, ja ik had echt het idee dat hij een btj geschrokken was toen ie wakker werd...normaal slaapt ie echt diep..en nu telkens wakker...ook toen ik op pakte vroeg ie helemaal niet om de borst...ik legde em bij me en hij siep gelijk verder.. tukker, wij wilden em sowieso bij ons op de kamer...en nadat het goed gign met de reflux ben ik begonnen met overdag elk slaapje op zn eigen kamer..en dat gaat echt perfect...ik kijk wel hoe ik dit met die nachten doe...desnoods eerst zn bugaboo in zn kamer...maar daar begin ik wel over paar dgn weer mee...even zorgen dat ie elke nacht goed slaapt
Tukker, ja moeten naar de kinderarts voor het helmpje, is gewoon routine hoor. Fafje, misschien kan je het geleidelijk aan proberen door hem bijv. overdag een paar keer op zijn kamertje te leggen?
palmie, ja lieverd hij ligt al sinds 6 weken op zn kamertje in zn bedje...overdag...alleen snachts slaapt hij in onze kamer trouwens fijn dat haar afplatting helemaal weg is!!! Heb ok het idee dat de voorkeur weg is...en de afplatting bijnaa, nog kleeein btj
Zo meiden ik spring hier een beetje in hoor,m jullie hebben teveel gekletst! Mirza nog niet op zijn eigen kamertje zag ik, is toch prima Fafje! Yasemin heeft tot 6 mnd bij ons geslapen, en nog wel in ons bed..haha. Ik ben zelf heel erg voor t samen slapen! Is alleen maar goed. En als ze er klaar voor zijn, gaan ze heel gemakkelijk in hun eigen bedje. Palmie, wat fijn dat het beter gaat met het hoofdje van Chloe. Hier ook een goede voorkeurshouding gehad. En een plat achterhoofd. Maar niemand is ooit begonnen over een helmpje ofzo. Terwijl het hier toch ook goed plat is. Alleen de osteopaat heeft het eens gevraagt, of het CB dat nog niet wilde? Maar nee dat hadden ze nog nooit gezegd. Sinds ze niet meer zoveel op haar rug ligt is het wel minder, maar t blijft plat vind ik. Wij gaan zometeen de kerstboom versieren. Hebben hem gisteravond al neergezet.
@roeltje wat vervelend dat lenn nog ziek is! @fafje jij ook een slechte nacht? balen hoor. heb van de huisarts medicijnen gekregen voor mijn astma, die kan ik vanmiddag ophalen. daarna ben ik hat sporten weer voor het eerst, sam daar naar de opvang. het sporten ging goed, volgende week weer toen ik sam kwam ophalen zei ze wat een vrolijk mannetje is het altijd leuk om te horen natuurlijk. nu ff kopje thee drinken en zo sam lekker naar bed dan kan ik even douchen.
Zo .brrrr. wat koud buiten. Ben net even een rondje wijk gefietst. Heb bij 2 mensen shirtjes met lange mouwen opgehaald. Heb 4 shirtjes voor 4 euro! Jonna ligt nog lekker te slapen. @ Palmie: Zou het gaan sneeuwen vandaag dan? Jij ook succes met de helmcontrole en de kinderarts. @ Tukker: Nou! Zeker lekker dat ze zo heeft uitgeslapen. Veel plezier met de kerstboom. @ Duchess: Ook veel plezier met het versieren van de kerstboom!
@ankje zeker koud buiten! doe je goed 4 shirtjes voor weinig. ik zit nu lekker op de bank, sam slaapt en ik lekker uitrusten, hoop dat sam vannacht weer lekker doorslaapt.
Ik ben ook weer bijgelezen. @fafje, jammer dat je geen geode nacht had, maar wel fijn dat je hem bij je kon nemen en dat het dan weer goed was. Je kindje laat zelf wel merken of hij er aan toe is of niet. Ook goed dat hij overdag wel aan zijn bedje gewend is. @elsie: Goed hoor dat je gaat sporten en leuk dat ze hem zo vrolijk vonden. Stoer! @ankje: goed gescoord zo die kleertjes! leuk alle kerstbomen en kerstsfeer weer in huis. Wij hebben net kerstballen geverfd. Die konden we bij de hema kopen en leuk beschilderen, we hebben er drie af. Een voor elke opa en oma en eentje voor mama zelf! Soms maken we leuke dingen en vergeet ik ze zelf te houden, heb ikzelf niet eens zo'n mooi kunstwerk! Daarnet zijn we nog met de loopfiets weggeweest en hij heeft een heel rondje erop geloopfietst! Dat vond ik erg knap, want een maand terug was een rondje in de tuin alweer genoeg. Wat wordt hij alweer groot!! Ik ga even een kopje koffie doen, tot later!
@sannaa het was erg lekker om weer te sporten, en de opvang is ook leuk voor sam, er waren oudere kindjes en die stonden bij hem toen ik hem weer kwam halen. @kerst wij hebben nu alleen een klein boompje staan, maar wil nog wel een grotere neerzetten, dus als mijn vriend tijd heeft gaan we dat doen.
Sannaa, wat ontzettend leuk dat jullie zelf kerstballen hebben beschildert. Geweldig lijkt me dat! Dat wil ik ook straks. Nou onze boom staat. Wat een gedoe he pffff. Zometeen nog alle glitters wegzuigen, alles ligt onder. Yasemin slaapt nog dus moet even wachten. Maar wel super gezellig. We hebben dit jaar erg veel kerstversiering moet ik zeggen. Wel gezellig! En dan zijn wij moslims, erg he. Hahahaha. Achja het hoort erbij toch.
@sannaa leuk hoor zelf kerstballen beschilderen! nou merk nu wel dat ik niet zo goed geslapen hebt vannacht erg moe nu.. sam net een fles gegeven en schone luier en een beetje opgeruimd en nu weer lekker op de bank met een kopje thee.
@elsie: ben je nog wakker gebleven, of heb je even een powernap gedaan? Kan ik me wel voorstellen. Het schildern van de kerstballen was erg leuk, maar we zaten wel onder, gelukkig heb ik zo'n kliederschortje voor hem!! Hier is Luca ook weer wakker en kijkt hij naar een opname van Bob de Bouwer, want hij was een beetje chagrijnig na zijn slaapje.
@sannaa ik ben maar gewoon lekker op bank gaan liggen met ee kopje thee en een dekentje over me heen, de dingen in huis zijn voor morgen. wel wat opgeruimd maar niet echt schoongemaakt ofzo. en wassen kan toch niet want de monteur voor de wasmachine is nog niet geweest. lijkt me leuk hoor om lekker met je kindje te verven!
@Ankje :Zo, dat is goedkoop voor 4 euro! @Elsie: Ik hoop voor je dat Sam weer lekker slaapt vannacht @Sanaa e Duchess: Leuk is dat he, alles versieren voor de kerst. Ik heb ook alles al staan, ik vind het zo gezellig. Nathan wijst me elke morgen alles aan waarvan ik de lampen moet aanmaken. Zo schattig Ik hoop dat Nathan vannacht weer wat beter slaapt, hij heeft vanmiddag in ieder geval geslapen en ik heb dan toch altijd het idee dat de nachten beter gaan. Hij gaat dan wel pas om 20.00 uur of zo slapen, als hij 's middags niet slaapt, gaat hij om 18.00 naar boven. Misschien is dat dan toch iets te vroeg voor de nacht. Ach ja, ooit zal het wel beter gaan...
@ misa ik hoop ook op een betere nacht, maar denk dat ie misschien vannacht last heeft gehad van tandjes. voor jou hoop ik ook op een betere nacht. wat gaan jullie eten vanavond? wij biefstuk sla en gebakken aardappels.