[FONT="]Zo, ben net even lekker in een heet bad geweest.[/FONT] [FONT="]Jammie!! Ik doe dat eigenlijk veel te weinig, terwijl ik wel een bad-mens ben.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]Straks komt mijn manlief al weer thuis.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Palmie:[/FONT][FONT="] Jullie hebben echt een mazzel gehad zeg.[/FONT] [FONT="] [/FONT] [FONT="]@ Duchess:[/FONT][FONT="] O jee, griepje?[/FONT] [FONT="]Hopelijk blijft de griep uit en voel je je morgen een stuk beter.[/FONT] [FONT="]Dikke knuffel terug.[/FONT]
Ankje, hier komt mijn schatje pas morgenvroeg thuis Wij hebben helaas geen bad, ja die van Chloé maar daar pas ik denk ik niet in hihi Ik ga slapen, welterusten meiden en een dikke knuffel uit Oldenzaal
Goedemorgen lady's Ik was(of nee Chloé) alweer om 6.15 wakker, vannacht wel 5 keer wakker geweest omdat ze huilde maar ze was ook elke keer zo weer stil dus hoefde er niet naartoe, maar ja je bent wel wakker dan. Jeroen is nu lekker naar bed en ik wil oooooooook Maar ik wil dat hij lekker slaapt dus laat maar.... Alles goed met jullie? Liefs Palmie
Jonna was om 7 uur wakker. Jeroen ligt nog lekker te slapen. Nadat Jonna haar pap op had wilde ik lekker een mandarijntje eten, maar dat werd behoorlijk uit mijn mond gekeken. Dus Jonna ook een stukje proberen. En ja hoor! Ze vond het lekker en at het helemaal op. Ze heeft 3 stukjes gehad. De lekker-bek. Heb gisteren een leuk filmpje gemaakt van Jonna en haar trommeltje. Kon het niet laten om deze nog even te laten zien. http://www.youtube.com/watch?v=47EU3Mu0oYY @ Palmie: Ah bah, nachtdienst ..ben blij dat Jeroen dat niet meer heeft. Vind avonddienst al vreselijk. Je kunt Chloes badje ook gebruiken als voetenbadje? Oei, vroeg wakker. Hopelijk kun je er straks weer lekker terug, dat doe ik ook straks.
goeiemorgen dames! hier gelukkig deze keer wel een goeie nacht. 19.15 ging ie er in en 6.30 wakker, fles gedronken en nog even geslapen tot 8 uur heb wel spierpijn van gister vooral in mijn armen. @dushess wat vervelend meid dat je je ineens niet lekker voelde, hoop dat het vandaag beter gaat.
Hallooooooooooo Hier wel een goede nacht gehad! Ik ben lekker fit Behalve mij rug dan....die is echt bagger de laatste tijd (maar dat is ook mijn eigen schuld omdat ik de fysio nog niet gebeld heb Ik moet straks even met Emma naar de stad om een jas en rokje te ruilen...toch een kleiner maatje nodig dan ik had gedacht Ik heb ook nog een goede jogging nodig. zal wel even in de Hennes kijken. Ankje, wat schattig...leuk he al die instrumenten! Emma kan ook erg goed slaan op een xylofoon haha palmie, wat geweldig nieuws dat Chloè net voor haar 1e verjaardag haar helmpje vaarwel mag zeggen!!!!! Nou...ik ga even verder zp-en en koffie drinken
@ankje wat een leuk filmpje!! hier staat de vaatwasser aan, nu ff kopje thee drinken en daarna sam fruit geven wou dat ik ook een was aan kon zetten, maar helaas nog geen monteur gezien en ben ook nog niet gebeld balen want de wasmanden zitten alweer vol.
Elsie, ik zou zelf nog een keer bellen, ff warm houden de boel want die mensen zijn vaak heel makkelijk
Meiden Chloé doet heel vaak tsssssss, erg grappig maar betekent het iets? Vroeg het me gewoon af hoor
ze zijn aan het oefenen voor later Hier ook een meisje die volop aan het kletsten is! Draaien zegt ze daai daai, dicht= dih Vind het zo grappig.
Goede morgen allemaal!! @ Palmie, ik weet niet of ik al had gezegd hoe geweldig ik het vind voor Cloé dat ze voor haar eerste veerjaardag haar helmpje af heeft. Jeeeej goed hoor. @ duchess, Hoe gaat het meid, heb je vanmorgen nog niet kunnen "lezen''. @ Elsie, balen dat je de was manden al weer vol hebt. Je mag ze ook wel hier komen brengen. Maar denk dat we net iets te ver uit elkaar wonen. Palmie heeft meer kans Hoe is het met sam? @ ankje, Geweldig hoe goed ze het al doet,leuk fimpje weer! Alleen dat stokje, is maar goed dat jij er bij bent. @ waterlelie, veel plezier met shoppen, idd bij h&m hebben ze leuke dingen. Renske werd kwart voor 5 wakker, om 5 uur begon ze te huilen en heb toen maar een fles gemaakt. en vanmorgen hebben we lekker geslapen tot 9 uur! Ze natuurlijk beste honger en heb haar een fles gemaakt van 180, en met 12 min had ze hem op. Renske spuugt al van af haar geboorte makkelijk en ze kreeg de voeding al ingedikt met johannesbroodpitmeel(maar nog lang niet de max hoeveelheid). En de laaste tijd Gaf ze best weer wat terug (de buikgriep uitgezonderd), Heb nu de voeding nog iets dikker gemaakt en wat een verschil. De laaste 3 flessen die iets dikker zijn gemaakt heeft ze nog niet gespuugd! Joepie ik hoop dat dit zo blijft Ze wou al weer naar bedje, en ze ligt nu alweer te slapen, tjah van slapen groeien ze ook.
Hoooooiii palmie, jeetje wat een vroegertje heh en wat goed van de helm!! Ankje, wat een schattig filmpje Elsie, oh wat goed ..dat sam zo goed heeft geslapen! waterlelie, je zzal vast slagen bij h&m Nou mirza slaapt nog steeds!!!! (hoor em net!) had gister zooooo erg krampen bij laatste voeding...hij liet gewoonb telkens los, tijdens het drinken..om heeeel erg zielig pijnlijke te huilen...ik wist gewoon niet wta ik moest doen...nog nooit meegemaakt...uiteindelijk wel bedaard en goed gedronken..maar god wat was dat zielig...daardooor werd ie om 2 uur wakker...hoorde allemaal pershuiltjes en uiteindelijk allemaal schwetjes....toen mocht ie bij mij in bed hoor...had zo met em te doen...En toen sliep ie heerlijk vedrer....tot nu dus...pff hahah als zn nachtrust verstoort is, is hij gewoon ontregeld lijkt wel..hihihi wt een kind! zo ik ga em snel voedne, hij zal wel honger en dorst hebben/1
Tukker, thanks maarre volgens mij wonen wij vlak bij elkaar dus wat nou was brengen haha Lang leve de Nutriton he, hebben wij voor Chloé ook veel gebruikt! Fafje, zielig het als ze krampjes hebben en tja je kan er heel weinig aan doen, gaat vanzelf over gelukkig
@tukker is zeker vervelend als je moet wassen en de wasmachine is kapot, monteur heeft ook nog niet gebeld helaas. maarja de dag is nog niet om. @fafje wat zielig voor mirza zeg al die krampjes.
Bekijk bijlage 114817 sam was lekker aan het spelen op zijn speelkleed, hoor je altijd wel geluidjes enzo en ineens was het stil.. sam in slaap gevallen haha
ja en ik laat hem maar ff liggen, het is zijn ochtendslaapje. hij krijgt zo lekker een fles vond het wel schattig hoe ie er bij ligt, en hij snurkt ook een klein beetje haha maar dat komt omdat ie nog steeds verkouden is.