@fafje ja zeker lief! net ff buiten en frisse neus gehaald en toen we thuis kwamen begon ie alweer in zijn ogen te wrijven dus naar bed gebracht, maar hij ligt nu allemaal geluidjes te maken hoor en zie ik op de babyfoon hihi
Zo bedoel ik het ook, dat jij en ik dichter bij elkaar wonen. @ fafje, Je kunt je echt machteloos voelen als ze iets hebben en huilen waar je niets tegen kunt doen. Renske huilt hier ook niks is goed, dan maar ff in de box. Zal haar zo wel ff weer bij mij nemen. @ Elsie, lieve foto van sam, Lekker verweg ergens in dromen land. Ik ga zo ook ff frisse neus halen, ff yoshi uitlaten. En dan iets eten, of Renske eerst de fles geven, Ze begint alweer op haar handjes te zuigen. Dus denk eerst Renske zo.
elsie, ahh wat schattig lekker moe tukker, ja heh balen joh...net na eerste voeding had ie geen last...hoop dat ie snel een poepluier heeft.. ik heb echt een slaapkop kind...dus 1030 was ie wakker, gelijk eten....daarna 1145 weer moe en in bed...en ligt gewoon weer te pitten hihi...hij kan gewoon niet langer dan 1,5 uur wakker zijn... Sinds een week probeert ie echt dingen te pakken...lekker ongecontroleerd...maar nu pakt ie echt telkens iets wat ik voor em houdt...zo leuk die ontwikkeling...vind het ook zo leuk om te stimuleren, ben er echt altijd veel mee bezig...love it ik wilde vandaag naar de stad...maar denk toch maar niet...wordt zo laat alweer...voordat ik daar ben enz...heb nog nie gedoucht...ja ik ben lui...dat weten jullie nou toch wel
Ik baal op dit moment als een stekker, tis hier superglad, dan durf ik echt niet te rijden Is Jeroen een keer thuis en heb ik de auto krijg je dit, kan ik weer geen kant op:x Woonde ik nog maar in het centrum, dan kon ik nog eens de stad inlopen of naar mijn vader gaan maar dat is financieel gewoon echt niet mogelijk Was het maar weer voorjaar, dan kan Chloé lopen en mee op de fiets en kan ik nog eens een keer weg grrrrrr.... Sorry voor mijn geklaag maar moest het ff kwijt!
@palmie je mag best even klagen hoor! ik zou er ook flink van balen, durf ook niet te rijden als het glad is en dan zit je echt alleen maar binnen. ik woon in een dorp dus hier alleen een supermarktje en zelfs daar ga ik met de auto heen omdat ik altijd voor een paar dagen boodschappen doe.
Thanks Elsie, ja af en toe moet ff die frustratie eruit Dus dan snap jij wel een beetje wat ik bedoel.
balen palmie...hie ris het allang niet meer glad...maar snap dat je het eng vind,..hoelagn zu t lopen zijnn?
vind je dat iet lekker??...k loop altijd naar mn oma's huis..is 3 kwartie a uurtje...als je langzaam loopt...ik krijg het na 10 min al bloedheet
Hmmm ja ik vind dat ook af en toe wel lekker maar vandaag niet, komt door mijn humeur hoor dan heb ik nergens zin in hahaha slecht he je stierlijk vervelen en nergens zin in hebben pffffff
Ben gebeld door Unique uitzendbureau! Ze hebben een geweldige vacature voor mij. Echt een baan dat voor mij geschreven is. Ik werk op kantoor en magazijn. Ik heb contact met klanten en leveranciers. Ook koop ik artikelen in. Dat is wat ik altijd wilde bereiken! Het is alleen voor 24 uur ipv 32. Heb er met Jeroen over gehad, en hij zegt gelijk DOEN! Ga wel verder solliciteren zodat ik aanvulling krijg van mijn WW tot eind Juni. Unique gaat me nu voorstellen bij het bedrijf. Hopelijk hoor ik er snel wat van. Ben zo zenuwachtig! @ Waterlelie: Een Xylofoon! Wat leuk!! @ Elsie: Wat balen dat er nog steeds geen monteur is geweest. Mocht je denken om een andere monteur te bellen . Moet je even googlen op witgoed Jansen. Dat is een goede kennis van ons, en hij heeft ons verschillende malen uit de brand geholpen. Aaaaah, wat een lieve foto!! @ Palmie: Hahaha. Jonna doet dat hier ook, maar ik denk dat het gewoon testen is met wat ze allemaal kunnen. Je klaagt er maar lekker op los hoor. Dat lucht lekker op toch? @ Tukker: Nou zeker! Ik ruim het ook weer op hoor. Want vind dat stokje toch maar eng. Ook de trommel krijgt ze makkelijk stuk, dus die ruim ik ook weer op. Jonna spuugde vroeger ook veel melk uit. Wij gebruikten ook Nutriton (johannesbroodpitmeel). Dacht dat je er (even uit mijn hoofd) 2 EL erin mocht doen? Wij deden er 1 a 2 EL in, en werkte goed! @ Fafje: Ik kan je echt de Venkelwater aanraden (kan je halen bij de apotheek). Jonna had ook last van krampjes en wilde in het begin daarom ook slecht drinken. Ik deed voor het drinken eerst 1 TL venkelwater en 1 TL water in de speen (van de fles). Dat liet ik haar eerst drinken en daarna de speen op de fles en de fles erachteraan. Venkelwater werkt zo snel, dat ze bijna geen krampjes meer krijgen.
Ankje, wat geweldig zeg, ga heel hard voor je duimen dat je de baan krijgt!! Ik hoop dat ik ook snel werk krijg!
palmie, ohhh ja das jammer...hihi soms is het juist lekekr met een slecht humeur hoor, buitenlucht knap je van op...! ankje, super van die baan, ik ga voor je duimen! en ja venkelwater wild ek halen maar apotheek zei dat het niet mee radviseeerd mocht worden, omdat het het darmstelsel stil zou leggen op den duur ofzoiets...dus kreeg het nie...en lees er verschillende dingen over...kweet het nie..mss toch maar porberen dus...venkelwater geven? of zelf thee dirnken?
Werd net weer gebeld door Unique. Ze vroegen om een referentie. Ik heb hun het nummer gegeven van mijn teamleider (die nu ook werkloos is). Met hem heb ik ook nog steeds contact. Hij heeft me vrij snel ook terug gebeld. Unique had hem gesproken en vonden het een goede referentie. Nu weer afwachten ..ben op van de zenuwen. Pfffff HAAT WACHTEN. Hihihi @ Palmie: Dank je! Zou ik nodig hebben. @ Fafje: Ik heb altijd gewoon venkelwater gebruikt. Ze gebruiken het ook in ziekenhuizen. Wat raar dat je het niet mee kreeg zeg. Zou anders niet weten waar je het dan kan halen. Je zou idd ook venkelthee kunnen gebruiken. Maar hoorde dat ze daarvan dunne poepluiers van kunnen krijgen. Alles wat je opzoekt op internet lees je wisselende dingen. Ik kreeg dit toen als advies van mijn vader. Gebruikte het 1 a 2 keer per dag, en gebruikte het ook alleen als ik merkte dat ze krampjes had. Je kunt het ook geven op het moment dat ze krampjes heeft. Werkt erg snel.
dan ga k dat toch maar proberen...ja die apotheker haalde er een map bij, waar in stond dat het nie meer geadviseerd mag worden van "blablabla" door artsen enz dus.. hebben ze t bij het reform huis?
Geen idee. Even bellen? Maar de apotheek mag het niet advieseren....maar ze mogen het toch wel verkopen? Zat even te googleen https://www.medicijnen.nl/index.php?page=info&prodID=15324265&o=1&n=Tendo-venkelwater-Informatie Chempropack Venkelwater (100ml) - Drogisterij.net Ook zag ik op internet, dat er ook mensen zijn die het bij hun apotheek halen.
de monteur komt donderdag! ben nu bij mijn ouders, ben sam zijn fles vergeten maar ff snel naar huis kan niet is een half uur rijden, zusje is nu ff een fles halen. ik lees vanavond weer bij en dan reageer ik ook