ankje, nee ze hadden het ook niet meer...maar zal bij een andere kijken...bedankt voor de link! elsie, veel plezier... trouwens ik zit ff met iets...die slaapkop Mirza is harstikke leuk..maar aangezien hij daardoor op 5 voedingen komt, zit ik nu met het volgende...hij drinkt nu zo 9 12 15 18 2030 vandaag had ie dus 1030 eerste voeding 1330 -2e theoretisch zou hij dus 1630, 1930 en dan nog es 2230 moeten komen...om de 5 te halen...maar hij is echt BEKAF 2030, en gata dna in diepe slaap...en om em wakker te maken 2230...ben ik bang hem uit zn vaste ritme te halen..?? moet ik em straks anders om 2 uur aanleggen, zodat ie wel 5 voedingen heeft en op zelfde tijden uitkomt??? of zit ik nu raar te denken
Ankje, wat geweldig!!!! Ik zou ook zeggen: DOEN 24 uur is top of is het toch te weinig???? Ben inderdaad geslaagd met winkelen Uiteindelijk weer bij de Esprit beland, heb nog een extra truitje gekocht...pfff nu kan ik geen geld meer uitgeven anders wordt vriendje boos Vanavond macaroni van gisteren opeten!!!! De volgende dag is het altijd lekkerder vind ik....hmmm Emma gaat ook lekker smullen Doeiiii
@ ankje ik hoop voor je dat je de baan krijgt! Heel veel sterkte met wachten. @ fafje, Ik heb geen idee hoe ik je kan helpen met de voedings tijden. Je bedoelt toch dat hij anders maar 4 voedingen krijgt? Ik zou het gewoon doen, en dan naar het weeg uurtje gaan op het cb. En als hij goed groeid niets meer aan doen. @ waterlelie, Wat voor leuke dingen heb je gekocht bij esprit? Wij vanovond ook macaroni eten hmmm lekker, maak ook altijd een grote pan waar je 2 x van kunt eten. @ elsie, was het gezellig bij je vader, mooi dat de monteur donderdag komt. Heb je nog een beetje was weggewerkt bij je vader? Renske om half 3 in bed gelegd om te kijken of ze een middag slaap wil doen. Eerst een 15 min zeurderig huilen sstil huilen stil enz. daarna tot 4 uur en toen hoorde ik haar ben er niet meteen naar toe gegaan en nu slaapt ze nog steeds. Ze gaat al weken voor 18:00 de diepe slaap al in en wil proberen dit om te buigen. IK maak haar zo wel wakker om 18:00 uur voor de fles ze drinkt de fles leeg, maar na 30 a 45 min houd ze het voor gezien en doe ik haar maar weer naar bed. Want als je haar probeerd wakker te houden dan kan ze gaan huilen.
ja heh of hij komt vnacht....zal zn ritme na 1x niet in d war schoppen toch...ik moet volgende week cb...hy geeft t echt wel aan denk k
Hoi meiden! Spring er even in, jullie hebben teveel gekletst en ik heb tussentijds een paar x bijgelezen, maar had dan geen tijd te reageren. Fafje, ik zou zelf gewoon zijn ritme volgen. Niet wakker maken en niet vaker voeden dus. Gewoon op zijn verzoek. Kans heb je dat ie dan snachts komt, maar misschien ook niet. Wat een slaapkopjes hier (Renske en Mirza ) Ben een beetje jaloers, haha! Fafje idd. Ik heb altjid op verzoek gevoed en da tgaat gewoon goed. Ik ben er van overtuigd dat de natuur het goed regelt. Ben dus zelf absoluut niet van tijden, zoveel voedingen etc. Als ze honger heeft eet ze, en anders niet, prima.
ja precies, nee maar mij gaat het erom dat ie op 4 anders uitkomt...en dat is vrij weinig vocht...maarja ach blijkbaar gaat dat goed.. Ohja en hij kwam zelf 16u en net 18u....dus we komen gewoon precies goed uit...idd wat je zegt Duchess...tis de natuur....grappig eigenlijk...maak me zorgen om niks
zo ben weer terug! hebben lekker gegeten daar, was alleen zo snel weg vanmiddag dat ik niet eens bedacht had om was mee te nemen naja donderdag dan maar flink wassen als de wasmachine het weer doet! hopen dat ze een beetje vroeg komen. ga zo sam een fles geven en naar bed brengen, hij had pas om 6 uur groente gegeten dus om dan een uur later al een fles te doen is een beetje te veel van het goede, nog maar even wachten totdat ie zelf aan geeft dat ie een fles wil of moe is.
Hallo!! Hier ook weer thuis, was vanaf vanochtend bij mijn ouders, waren naar de kerstmarkt, was gezellig, maar de markt was een beetje saai, veel hetzelfde, best duur en niet iets echt interessants. Mijn vader paste op luca en hij vond het erg leuk met hem. Luca was al om 14.15 op (normaal 16,.00) Maar mijn vader had het erg gezellig emt hem, vroeg wanneer hij weer kwam en zo. en dat hij zo vrolijk en gezellig is.. Leuk om dat zo te horen! Nu is hij heel erg verkouden en heeft verhoging, wel of neit zwemmen?? oh jee. Ik vind dat wel lastig. Wil wel gaan eigenlijk, even kijken hoe het morgen is. @fafje. Lastig he, die keuzes over voeding, je wilt het beste en denkt er helemaal over na en dan? Lost Mirza het gewoon zelf op!! Knappe jongen!! @ ankje: Wat spannend!! Hoe werkt het dan verder? moet je dan nog op sollicitaitie gesprek komen, of kun je meteen al aan de slag? Iedereen lekker gegeten en nu op de bank? Ik wel in ieder geval! Groetjes!!
@ankje spannend hoor! ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan met werk. @sannaa wij ook lekker gegeten bij mijn moeder en zusje, vader was er helaas niet. nu ff douchen en dan nog ff tv kijken en dan lekker slapen.
sannaa, wat super cute van je vader...helemaal trots en gezellie met zn kleinzoon nou mirza had ehct weer erg last hoor van zn krampjes...je hoort het echt pruttelen daarbinenn, allemaal scheetjes...pff...ik ga dat abc dolph nog wat spul proberen..voor een betere darmflora is een probiotica...wat dit is geen doen.. Gitser heb ik zo'n zak voorgesneden wokgroente gegeten...zal hij op de ui daarin gereageert hebben..aangezien ik de ui verdenk .. Zo zielig pff, hij probeert dan telkens te slapen en dan ineens gilt ie het uit, lijken wel echte steken...zielig.. hier kreeftensoep gegeten, heeelrijk..nee niet zelf gemaakt zit nu aan een blikje Dr pepper, had ik zo'n trek in...aangezien mirza toch niet meer kotm om te drinekn, is dat nie erg toch..(volgens mij reageert ie namelijk ook op cola..) ik ga weer verder met series kijken, jeetje wat verslavend...doe amper wat..hihi fijne avond
@ Fafje: Misschien een beetje laat gereageerd, maar ik zou er dan voor 1x er 1 weg laten. Mocht je weer zo laat beginnen, dan zou ik kijken of hij meer melk op kan. Dan heeft hij kwa hoeveelheid hetzelfde, maar dan in 4 voedingen. @ Waterlelie: Lekker he shoppen! Deze baan is geweldig natuurlijk! Alleen als ik financieel bekijk is 3 dagen eigenlijk te weinig. Maar ik ga ervoor. Zie wel wat er verder op mijn pad komt. @ Sannaa: Het uitzendbureau heeft me nu voorgelegd bij het bedrijf. Hun moeten kijken of ze mij echt wat vinden. Zo ja, dan wordt ik uitgenodigd voor een gesprek.
ankje, geeft nie hoor...hij heeft het dus zelf geregeld..maar wete je...emer melk..tja als ik leeg ben..hihi ben ik leeg...zou em dan idd iets eerder voeidng kunnen aanbieden...maar ach het is goed gekomen! bedankt!
@fafje: Ik weet niet wanneer de krampjes komen, bij luca kwamen ze altijd een half uur na de voeding. Had hij dit de eerste 2 maanden ook? Heb je zelf iets verandert aan je eten? Wat je kan doen tegen zijn pijn is masseren van zijn buikje met evt weleda buikkrampjes massage olie. Fietsbewegingen maken met zijn beentjes. En last but not least: Lekker bij je dragen in een draagdoek. Dat deed ik altijd en dan viel luca heerlijk tegen me aan in slaap terwijl hij steeds minder krampjes had. Heb ook erg veel foto's dat hij in die doek zit, de eerste maanden.
sannaa, die olie heb en dat doe ik allemaal..behalve de daagdoek..hem dragen of bij me op schoot is genoeg...en vaak wilt ie zodra de pijn voorbij is alsnog zelf in bed liggen haha... het was met 3 weken heel erg...daarna voorbij...en dan kwam het alleen als er een poepluier dwars zat...nu heeft ie al een week echt last...niet de hel dag hoor..met name de 2 laatste voeidngen...op het cb zeiden ze omdat mn melk mss heel vet is :s ...nou ik weet het nie hoor...gelukkig kan hij zich deze pijn later niet herinneren
Luca heeft het ook heel lang gehad echt erg, tot een week of 14-15 denk ik. Pfff. erg naar. Bij mij kwam het ook door mijn sterke toeschietreflex en een gulzig kindje. Heb uiteindelijk tot 11 maanden en een week BV gegeven (toen ging hij lopen en was BV opeens ook voor 'baby's') Maar soms had ik een strijd met hem en vond ik het voeden niet eens echt gezellig. Maar ja, wel het beste voor hem. De eerste 4 weken had hij idd krampjes na elke voeding en daarna steeds later op de dag, misschien ook omdat die voedingen meer voeding bevatten van wat je gedurende de dag gegeten hebt? In de ochtend is alles al eruit gehaald door je lichaam, maar naarmate de dag vordert heb je meer dingen binnen gekregen. Gelukkig is Mirza al drie maanden, dus het zal vanzelf echt overgaan!
ja dat hoop ik echt...! ik had eerste weken ook sterke tsr en veeel melk..maar dat is rond 6 weken helemaal goed gekomen...nu is dta niet meer...en hij huilt ook nooit...dus lucht inslikken, is het naar mijn idee ook niet...ik denkkkk ui...van de week 2 dgn nasi...had ik verteld toch...en ook 2 dgn bami..(ja ff makkelijke week hihihi)...gister dus zo'n zak groente waarin mss ook wel prei zat en sowieso ui... ik weet het anders ook nie...het hoeft ook gewoon van niets te zijn en gewoon zn darmstelsel nog niet goed ontwikkeld is...kolieken noeme ze dta toch...pff...nog ff hoooop ik...
@fafje: Jaa ui is wel een bekende en idd ook prei ja! Maar goed, dat weet je toch nooit zeker. wel heel naar. Wie weet zijn dit de laatste paar keren en is het over een week opeens weg. Bij luca was het echt opeens! Ik merkte het na een week of zo. Wist niet eens vanaf wanneer het precies was. Zo vreemd. Je bent zo blij dat hij geen krampjes heeft, dat je niet eens beseft dat ze weg zijn. Hier weinig activiteit,manlief aan het xboxen en ik op de laptop. Wat een rust! Hopelijk Luca morgen weer beter, kunnen we gaan zwemmen. Wil eigenlijk niet thuiszitten met een ziek kindje, ga veel leiver zwemmen!
Sneu he die krampjes. Yasemin heeft er ook goed last van gehad. Gaat idd vanzelf weer over, hier ook met een week of 13-14 denk ik. Reageren of wat ik eet doet ze eigenlijk niet echt. Alleen als ik heel veel prei eet (laatst preitaart, dat was wel sneu, maar dat was eigenlijk voor t eerst dat ik het zo goed aan haa rmerkte) Maar het is wel zielig. Lekker bij je houden werkt idd vaak het beste. Maar vergeet niet dat de darmpjes ook moeten rijpen die eerste maanden he. Heel sneu maar het hoort er echt bij. Ik ga mn bedje zo opzoeken, bah voel me echt rot pfff.
jaa idd thanks girls...hij is nu 14 wken....hopen dat het echt snel over is.. beterschap duchess... en sannaa jij ook voor j ventje...idd liever zwemmen dan binnen zitten...
Ik blijf zelf wel altijd thuis van babyzwemmen als Yasemin ziek is. (altijd, Yas is net 1 keer ziek geweest..haha) Maar hopelijk is je ventje morgen lekker weer de oude, Sannaa! Fafje, zal vast snel over zijn nu meis. En tot die tijd maar lekker veel met Mirza knuffelen!