@duchess: idd moederliefde werkt het allerbeste. Ook voor jezelf trouwens, lekker knuffelen met je dochter om je weer wat beter te voelen. Beterschap!
Ik heb een vraag, door de toevoeging van nutriton schuimt de melk heel erg nadat je het hebt geschud. Het laatste in de fles is dikke schuim. Hoe kun je de schuim minder krijgen? Ik ga Renske de fles geven en dan lekker slapen. Tot morgen allemaal!
Duchess, trusten en beterschap! Tukker, volgens mij is dat schuim niet zo erg toch? Wij doen daar nooit iets aan! Ankje, ik zoek ook ongeveer het werk dat jij ook zoekt, grappig he Vriendje is weer werken en ik heb net de kast met alle papieren opgeruimt, sjee was wel eens nodig zeg, nu is alles een beetje weer op orde. Hoop dat ik morgen een beter humeur heb en we nog ff weggaan
[FONT="]@Fafje:[/FONT][FONT="] Oei! Je geeft BV. Dat had ik even niet door.[/FONT] [FONT="]Zat even naar onze situatie toen te kijken, en helaas heb ik maar 1 week BV gegeven. Dus Jonna zat aan de FV.[/FONT] [FONT="]@ Tukker:[/FONT][FONT="] Dat probleem liepen wij ook tegen op.[/FONT] [FONT="]Wij deden eerst gewoon melk maken (warm en al). Daarna de nutriton erbij doen. Dat dan even met de lepel roeren.[/FONT] [FONT="]Zo heb je ook minder klontjes.[/FONT] [FONT="]@ Palmie:[/FONT][FONT="] Dat is zeker grappig! In welke regio zoek jij? Moet weer even hoor....sorry. [/FONT] Bekijk bijlage 114999
palmie, ja das waar ankje, oh wat een lieve foto...heerlijke bezig met muziekinstrumenten...ik vond dat vroeger ook altijd geweldig
Fafje, ik heb ff in je album gespiekt maar wat heb jij een ontzettend knap jochie zeg! Over een aantal jaren moet je de meiden bij je deur wegslaan
hihi ahhw wat lief palmie oh trouwens...mirza's hoofdje is nu bijna niet meer scheef...maar ik keek ff goed...hij slapat namelijk ook veel echt met zn hoofd recht...dus nu is het wel plat...of is dat gewoon niet te voorkomen...voorkeushouding is trouwens helemaal weg heb ik gemerkt
Fafje, als Mirza geen voorkeurshouding meer heeft dan moet het wel goedkomen want dan draaid hij dus alle kanten op! Chloé lag echt alleen maar op haar linkerkant en tja dan krijg je een scheef hoofdje
goeiemorgen dames! hier weer een goeienacht, hij lag er rond 20.00 in en 6.30 wakker flesje gedronken en nog lekker blijven liggen tot 8 uur het regent hier nu heel hard, niet echt lekker, wou naar buiten maar dat word hem dus niet. straks moet ik wel want dan moet ik naar de fysio toe.
Goedemorgen Nutriton heb ik geen ervaring mee. Tenminste, ik gaf het via een lepeltje voor de voeding maar heb het maar heel even gegeven omdat ze er verstopt van raakte. Wat een leuke foto van Jonna! Fafje, hier ook een heel erg afgeplat hoofdje. Wat je er tegen kunt doen is zij/buik slapen... Zo, hier wel een goede nacht gehad met Yasemin opzich. 23.30 werd ze wakker en 00.00 lag ze er weer in geloof ik. Daarna heeft ze tot 07.30 geslapen. Ik ben alleen zelf doodziek geworden vannacht en heb echt bagger geslapen. Lang geleden dat ik me zo ziek gevoeld heb zeg pfff. Zometeen dus f fkijken wat er te regelen valt, ik zie t niet zitten om de hele dag alleen met Yasemin te zijn, dat trek ik echt niet..