Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@dushess wat vervelend meid dat je je zo ziek voelt! hopelijk kun je iets regelen voor yasemin.

2. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Elsie, ik hoop dat het hier ook gaat regenen dan is tenminste alle sneeuw weg en is het niet meer zo glad maar heb al op het nieuws gehoord dat die regen overgaat in sneeuw dus dat word weer leuk:x

Duchess, wat vervelend meid, misschien kan je iemand vinden die je vandaag ff helpt of dat je Yasemin even kan wegbregen?

Hier ook een goede nacht, Chloé was om 06.00 wakker maar heb het nog kunnen rekken tot 06.45 en toen haar fles gegeven.
    Nu ligt ze weer lekker te slapen:)

3. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    werd om half 6 even wakker. Wilde haar een speentje geven, maar die bleek ze al in te hebben. Muziekje aangezet.
    Na nog even jengelen heeft ze toch nog even geslapen. Nou ja even….ze werd iets over 8 uur pas wakker!

We zitten nu beneden. Jonna heeft net haar papje op en papa ligt nog lekker te slapen.

@ Elsie: Ow jeetje. Hopelijk is het straks toch nog droog, anders wordt je drijfnat.

@ Duchess: Arme schat….heel erg veel beterschap!

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Thanks lieverds... helaas moet mijn moeder tot 12.30 werken en daarna op mijn nichtje passen. :( Mijn man gaat proberen dat ze na het oppassen (tot 15.00) naar onze winkel komt zodat mijn man naar huis kan voor mij.
    Maar sowieso tot 15.30 moet ik het zelf doen, bleh. Voel me echt doodziek. :(

Wat een goede nachten zie ik! Fijn!!

5. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    duchess, wat vervelend dat je ziekjes bent! Nooit leuk:( Ik hoop dat je man op tijd thuis kan zijn. Als ik in de buurt had gewoond had ik je geholpen;)

elsie, hier regent het ook hard!

Moet zo naar het CB! gelukkig brengt vriendje ons met de auto!!! Emma krijgt haar BMR prik. Ik hoop niet dat ze er veel last van gaat krijgen. Ik heb begrepen dat ze tussen de 5 tot 12 dagen ziek worden:( kan ik niet hebben aangezien we volg. dinsdag naar het buitenland gaan voor 6 dagen.

Nouja, ook benieuwd hoeveel ze weegt enzo. Denk iets van 10 kilo.

Tot zo.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

het is inmiddels gestopt met regenen! net even naar de kruitvat geweest want de luiers zijn in de aanbieding:D haha.

had wel weer wat vervelends, omdat ik al weer even niet naar de winkel was geweest vanwege ziek zijn, was ik weer wat bang en voordat ik de winkel inliep was ik best bang, maar ben toch naar binnen gegaan want anders gaat het nooit over natuurlijk. ik liep maar in mezelf te zeggen dat het gewoon goed gaat en er niks kan gebeuren, het hielp wel een beetje gelukkig, wel was ik bij de kassa een beetje te druk bezig denk ik, moest heel even gaan zitten en toen ging het weer. gelukkig begreep het meisje me en stonden er geen mensen achter me te wachten ofzo. maargoed leuk is anders:(

@dushess balen meid dat je best lang nog dus alleen met yasemin bent! hoop dat je het red, en vanmiddag lekker je bedje in.

7. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Goede morgen allemaal!

Bedankt voor het meedenken beterft het schuim in de fles.
    Ik had op internet gekeken en daar las ik dat je de fles tussen je handen moet draaien,(net zoals een stokje om vuur te maken) ik heb het gedaan en het werkt! Geen schuim en de voeding en nutriton mengt goed!

@ duchess, beterschap meid, wat vervelend dat je je zo ziek voeld.

@ waterlelie, veel succes op het CB en met de prikken. En waar gaat de vakantie naar toe?

@ Elsie, Heel goed hoor dat je hebt geprobeerd je angst te overwinnen. Word je dan misselijk? Welke luiers zijn er dan in de aanbieding bij kruidvat?

ff foto spammen van renske, gisteren gemaakt:D. lekker lachen en spelen!

Bekijk bijlage 115023

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker ik ga ook naar een psycholoog om er over te praten, en het ging eigenlijk heel goed hoor, maar doordat ik dan een tijdje niet geweest ben word de angst weer wat groter, maar ik weet ook dat als ik nog langer wacht ik straks helemaal niet durf en dat wil ik nooit meer! dan maar in de winkel even gaan zitten, ik schaam me dan wel maarja pech dan.

de pampers zijn in de aanbieding.

schattige foto van renske!

9. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Waterlelie, thanks! Lief van je.
    Hopelijk wordt Emma niet zo ziek van de BMR.

Elsie jeetje meis rot dat het even niet zo lekker ging in de winkel.
    Maar je mag absoluut trots op jezelf zijn dat je het toch gedaan hebt meid!

Tukker, wat een lieve foto van Renske. En wat een leuk jurkje heeft ze aan.

Pff nou mijn moeder komt hierheen met mijn nichtje maar dat zal pas 13.30 worden ongeveer.
    Yasemin gaat zo naar bed dus ik hoop dat ze vandaag een lekker lang slaapje doet.. zul je zien dat ze vandaag net maar kort slaapt.
    Pffff. :(

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@duschess aan de ene kant ben ik natuurlijk heel blij en trots op mezelf dat ik toch de winkel in gegaan ben en gehaald heb wat ik wou, maar aan de andere kant schaam ik me dan ook wel weer, maarja opzich kan ik er vrij weinig aan doen, dan behalve proberen rustig te blijven. moet gewoon weer wat meer zelfvertrouwen krijgen, ben natuurlijk ook nog niet helemaal de oude lichamelijk. en ben echt al blij dat ik het wel weer kan doen. ik hoop dat het nu steeds beter zal gaan nu ik weer ben gaan sporten.

ik hoop voor jou dat yasemin een lekker lang slaapje doet!

ik ga zo naar de fysio toe, hopelijk als sam dan later vanmiddag wakker is kunnen we nog even wandelen want nu schijnt de zon:)

11. fafje

fafje Niet meer actief

Haii

goede nachten lees ik, beahlve Duchess, veel beterschap meid...pak elke rust momentje dat je kan..hopen dat Yasemin eventjes langer slaapt en dan kan je vanmiddag op de bank ploffen of in bed natuurlijk...lekekr dik aankleden en alles uitzweten!

waterlelie, succes met de prikjes hopelijk heeft ze er weinig last van

elsie, klote van die angst, maar super goed dat je gewoon door hebt gezet...en fijn dat sam ook zo goed geslapen heeft...voel jij je inmiddels beter?

Tukker, Wat een schattige fotooo!!!

@regen, ik werd van de regen wakker...en hoelaat??? 10 UUR! en meneer sliep nog!! mss komt het wel omdat wij een erg donkere kamer hebben, verduisterende zwarte rolgordijnen..hihi
    Maar ik zie dat het nu opklaart...moet wel..wnat wij moeten naar de fysio en manlief belde net dat de regnkap in de auto ligt !!! HELP pff...k wilde met maxi cosi...maar moet dus met bak...die houdt eventueel regen tegen...tja ik moet er toch uit....iemand nog een trucje ???

mirza werd 2x wakker om 2 en om 7, van de krampjes, want het was persgejengel in zn slaap...toen heb ik halfslapend alleen mn arm uitgestoken en speentje gedaan..en toen sliep hij gelijk weer verder...
    Hij gata nu een ochtenddutje doen...en dan kan ik me klaar maken...mss kan k toch met maxi cosi gaan...of zal ik dat risico maar niet nemen??

12. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Thanks dames voor de reactie's foto's.

Elsie, het is idd zo als je te lang wacht dat de angs dan alleen maar groter wordt. En als je het probeert op te bouwen, het aantel x en hoelang je in de winkel bent. Zou dat helpen? Iniedergeval heel veel sterkte ermee meid, hoop dat je er snel van af bent met behulp van de psycholoog.

@ Fafje, Jij hebt ook een slaap kopje zeg! Hoop voor Mirza dat de krampjes snel minder worden, tis idd heel vervelnd voor hem.
    Renske heeft nergens geen last van, En dat terwijl ze de fles veel te snel leeg drinkt de laaste dagen. Zolang ze er geen last van heeft dan vind ik het goed.

vanmidag naar een vriendin, ik ga er lopend heen met Renske in de kinderwagen bak. Het zonnetje schijnt zo heerlijk!

Morgen het spraaltje laten zetten... vind het best spannend. Gelukkig past mijn schoonzusje op Renske, Want ze zeggen dat je na die tijd een beetje duizelig kunt gaan voelen. Niemand in mijn fam kan mee, ik ga denk ik toch mijn vriendin vragen of ze mee wil.

13. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    hello ladies,

we zijn terug. Emma heeft zelfs 2 prikken gekregen in haar armen dit keer. Eentje dus de BMR en de andere MenC prik. De arme schat moest erg hard huieln..
    Ook vond ze op de weegschaal zitten niet fijn...en maar huilen...
    Ze weegt nu 9245 gram en is 79 cm lang. Netjes!! Het is een lange slanke dame:D
    verder was alles goed..over 4 maanden weer.

Tukker, wat een lieve foto van Renske. Veel plezier bij je vriendin en misschien wil ze best met je mee hoor...zou het zeker vragen!

We gaan as. woensdag naar Budapest naar mijn oma kerst vieren. De 28e kom ik weer terug. Gelukkig heeft internet dus ik zal niet helemaal achter lopen bij jullie;)

Vandaag de eerste pil Duphaston ingenomen.
    Nu komt het erg dichtbij hoor voor een 2e kindje!!!

Ik ga ook straks baar buiten. Hier schijnt het zonnetje ook:)

Doeiiii

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

zo ben weer terug van de fysio, had daar op mijn buik gelegen zodat ze me rug kon masseren, kom ik overeind weer duizelig:( glaasje water gedronken en even rustig zitten en een dextro gegeten en toen ging het wel weer. maar bah wat baal ik ervan zeg! ik denk dat ik toch even de huisarts ga bellen om bloeddruk te meten en hb gehalte, misschien dat het daar aan ligt.

15. manuela23

manuela23 Actief lid

2 aug 2009
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames , hoe is het hier ?
    ik ben al een paar dagen niet geweest dat komt omdat djemy heel erg ziek was en weer in het ziekenhuis heeft gelegen , donderdag kreeg djemy zijn eerste rs vacinatie en dat ging allemaal goed vrijdag avond werd djemy niet echt lekker maar het ging longen klonken goed dus even aankijken , zaterdag nacht werd hij steeds zieker roggelen veel slijm zijn neusje dicht en toen ook nog eens 4 flessen uitgespuugd dus toch maar even de ha post gebeld en mocht gelijk komen ha geluisterd naar zijn longen en we werden acuur doorgestuurd naar het ziekenhuis , als eerst de verdenkingen van het rs virus maar dat was het gelukkig niet , conclusie een luchtweg infectie dus aan de ventolin ons manneke werd om de 3 uur verneveld en langzaam ging het beter , alleen maandag avond had djemy even een dip stopte met ademen en alle aparaten gingen piepen pffffffffff wat was dat eng , maar gelukkkig pakte ons mannetje het snel zelf weer op , gisterochtend mochten we hem eindelijk mee naar huis nemen alleen zijn operatie word nu vervroegd eigenlijk zouden zijn papieren in febr naar utrecht gaan en die zijn er nu al volgende week horen we de datum voor de operatie , ik ben aan de ene kant super blij dat het er aan zit te komen maar aan de andere kant doodsbang hij is nog zo klein .......k zit hier weer met tranen ben echt even mezelf niet meer kan niks hebben en voel me klote ...sorry voor dit lange verhaal maar wilde het even van me afschrijven ,

liefs manuela

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@manuela wat vervelend meid!! heel heftig, heel veel sterkte.

17. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Heb begin de middag ontzettend veel kleding overgekocht. Voor 35 euro heb ik zo 20 kledingstukken!

Wij hebben ook het spelletje weer gespeeld met Jonna met het overlopen.
    Jonna gaf zelf aan dat ze naar papa of mama wilde lopen, dus hup….wij op de grond en Jonna deed de rest.
    Ze liep zelfs 2 stapjes los!!! Yeah!
    Een super trotse mama hier!

Helaas nog niks gehoord van het uitzendbureau.

@ Duchess: Ow wat vervelend zeg!
    Ontzettend veel sterkte mop. Hopelijk krijg je snel ondersteuning.

@ Waterlelie: Wat een slanke dame. Netjes hoor!
    Hopelijk valt de nasleep van de prikjes mee.
    De arts van het CB waarschuwde mij van de week ook voor de volgende prikjes (die jij nu hebt laten doen). Die schijnen heftig te zijn voor zo’n kleintje.
    Zetpillen in de aanslag dus.

@ Elsie: Heb het volgens mij gemist, maar waarom was je bang in de winkel?
    Vind het wel erg dapper dat je hebt doorgezet! Applaus!!!

@ Tukker: Fijn dat het heeft gewerkt!

En wat een geweldige foto!!!! Geweldig kind heb je!

Alvast heel veel succes morgen! Zal idd iemand mee vragen, schijnt geen pretje te zijn.

@ Fafje: Jemig!!! Wat een slaapkop!

@ Manuela: Wow! Wat een heftig verhaal zeg. Zit hier met kippenvel.
    Kan nu even niks anders zeggen dan ontzettend veel sterkte.

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@ankje omdat ik heel in het begin na de bevalling een paar keer niet lekker werd in de winkel en nu dus bang, maar het ging al veel beter. maar was nu al even niet geweest omdat ik ziek was en daardoor weer angstig.

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    Almere-Buiten
    Even klaag-berichtje hoor.
    Trek het hier even niet. Voel me al 2 dagen niet lekker. Dacht dat ik van de verkoudheid af was, maar helaas.
    Heb weer spierpijn, hoofdpijn en lichtelijk verkouden. Bah!

Vandaag is Jonna ook niet in haar hummetje. Ze huilt om alles, niks is goed. Pffff....zo vermoeiend.

Ben misschien gemeen om dit te zeggen, maar ik ben blij dat ze straks weer in bed ligt.

@ Elsie: Jeetje! Dat is vervelend zeg.
    Vind het hartstikke knap van je dat je doorzet!

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Manuela meis, wat heftig allemaal. :( Wil je heel veel sterkte wensen en kom het vooral van je af schrijven hier meis.

Ankje, zo dat heb je goed gegaan!!
    En wat goed dat Jonna zo goed aan t stappen is! :D
    Ik herken je gevoel meis, niks mis mee om soms blij te zijn dat ze op bed liggen. Het is soms gewoon zo zwaar!

Nou mijn moeder is net weg. Ze hebben lekker gewandelt en bij mijn tante gezeten. Nu ligt Yasemin sinds een kwartiertje op bed.
    Hoop stiekem dat ze slaapt tot haar papa thuiskomt... we zullen het zien.
    Ik voel me nog steeds super slecht. :( Heb nu telkens omhoog komend maagzuur, ben echt super misselijk en mijn maag en darmen zijn op hol.
    Ik heb overgeef-angst dus voel me echt slecht. Een normaal iemand zou waarschijnlijk overgeven en van de misselijkheid en het maagzuur af zijn, maar ik ben zoooo bang om over te geven pfff.
    Nog een uurtje en dan is mijn man er... Morgenochtend gaat mijn moeder naar onze winkel zodat mijn man hier kan blijven tot Yasemin op bed ligt, dan gaat hij en als Yasemin wakker is en ik voel me nog steeds zo slecht moet ik mijn moeder bellen en dan komt ze weer hierheen.

Deel Deze Pagina