Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Het sneeuwt hier al;)

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

he bah! hier nog niks te zien gelukkig.

de monteur komt pas na 13.00, dus kan pas vanmiddag gaan wassen, en er liggen 4 wassen te wachten.

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Dan verveel jij je in ieder geval niet:p:)

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

haha dat zeker niet, maar kan dus pas vanmiddag beginnen helaas.. maar dan zal ik me iniedergeval niet vervelen.

5. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Goede morgen!

@ fafje, Ik wens je heel veel succes met de oefenigen voor Mirza om zijn afplatting weg te krijgen. En veel plezier met shoppen!

@ Palmie, leuk he die sneeuw;). Balen voor je dat je dat belemmert in je vrijheid.

@ Elsie, Jeeeej je kan weer wassen straks....maar of je er veel zin in hebt om die bergen was weg te werken....

@ duschess, hoe is het nu met je? Gelukkig kwam je man op tijd om voor yasemin te zorgen.

@ voorkeur, Renske heeft het in het begin heel even gehad, na zelf de andere kant te stimuleren door vaak voeden op de rechter arm. Speel goed in de box aan de andere kant en in haar slaap het hoofdje de andere kant op draaien was ik er met 2 weken van af.
    En nu draait ze zoveel met haar hoofdje dat ze op de achterkant een dikke slijt plek heeft:).

Renske heeft gisteren om 21:00 haar laaste fles gehad. En om 3 uur wou ze weer eten. Wat mij opvalt als ze om 23:00 de laaste fles krijgt dat ze dan om 4 u half 5 weer honger heeft. Dus er zit de laaste dagen 5 en half uur tussen. Pfff ze is van een slecht eter in ene x naar bijna hongerige baby gegaan! En ondanks dat ze weer verkouden is heeft ze met 10 min een fles van 200 cc zo weg;). En dat terwijl het is ingedikt met nutriton!

Vanmiddag mirena spiraaltje laten zetten. Mijn vriendin gaat mee gelukkig! en mijn schoon zusje past op Renske. komt goed ze werkt op een kinderdagverblijf waar ze zelf voor 5 baby's moet zorgen op een dag.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker ik zal het wel weg moeten werken, maar als het vandaag niet allemaal lukt dan morgen weer hoor.
    succes vanmiddag met het spiraaltje laten zetten.

@dushess hoe is het met je?

@roeltje hoe is het met lenn?

7. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Tukker, wat goed dat Renske nu zo goed drinkt, dat kan toch heel erg veranderen hoor dat hadden we hier ook, de ene keer dronk ze super en de andere keer was het weer bagger vooral toen de eerste tandjes kwamen.
    Tja het sneeuwt nog steeds en ben gewoon giga bang om met gladheid te rijden maar ja ik moet zo wel naar die afspraak helaas!
    Succes vanmiddag meid met het spiraaltje!

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie voorzichtig rijden hoor! hoop dat je weer veilig thuis bent straks.

hier is het gaan regenen bah.

9. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Elsie, ben terug hoor, was wel superglad maar het was gelukkig wel droog:)

10. fafje

fafje Niet meer actief

goede morgen!!

Tukker, veel succes met het spiraaltje en wat betreft renske...gek hoe dat kan veranderen heh

Elsie en palmie...is het zo glad bij jullie??? hier regenachtig..LEUK als ik naar de stad ga....en waait ook best wel!!

@hier ....Mirza heeft in principe goed geslapen, wel vanaxcht wakker geworden, heb weer mn arm uitgestoken voor het speentje en een aai over zn bol..en het was goed...
    9 uur werd ik wakker, deed de rolgordijn omhoog...en toen werd hij ook wakker...(tis idd echt mega donker dnek dat hij daarom ook heel goed slaapt)
    Vanochtend gelijk aan de slag met oefeningen en ik merkte al verschil..hij was heel vrolijk en vond het ookleuk...Daarna 1015u was ie weer moe...en ligt nu lekker te dutten!...ik ben me aan het klaar maken en dan ga ik...

manlief moest vandaag bepaalde testen doen voor sollicitatie...allemaal heel goed hoogste score...maar bij het beoordelingsbesprek werd er gevraagd of hij bekeuringen zou uitschrijven als mensen geen kaartje hebben hij zei ja....en dat was niet goed...!!?? hij vond het erg raar en lullig...nou goed anyway heel jammer...maar hij gata weer verder kijken..

fijne dag nog!!

11. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie fijn dat je weer veilig thuis bent! hier is het geloof ik niet glad, maar ik blijf thuis vandaag, straks komt de monteur.

sam heeft net een fles op en gaat zo lekker naar bed, hij is aankomende zondag 6 maanden, en aangezien hij al groente en fruit goed eet wilde ik dan ook beginnen met brood, goed idee of toch nog even wachten?

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Elsie, je kan gerust beginnen met brood hoor, geen enkel probleem, begin je gewoon met kleine stukjes in zijn mond te geven en als ie een beetje eet geef je hem stukjes in zijn handje, hebben we hier ook zo gedaan.
    Op het moment is brood eten hier een drama, krijg er met moeite 1 klein stukje in:(:)

13. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zit even in meeleesmodus meiden, voel me nog steeds zo belabberd bah! Yasemin ligt nu op bed.

Wij zijn met bijvoeding begonnen met 1 week voor ze 6 maanden was, en al vrij snel ook met brood. Yasemin krijgt hier alles in het handje dus ook brood, snijd ik in banen en geef het zo in haar handje. Ze eet op t moment 3 tot 4 boterhammen per dag. Als jij je er goed bij voelt, lekker geven! :)

14. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik wil het hem geven omdat ie voorderest al zo goed eet, van de week ook voor het eerst liga eerste stap geprobeerd die zat er ook zo in! ik heb geloof ik een klein vreetzakje:Dhihi
    deden jullie al gelijk broodbeleg zoals smeerkaas of smeerworst erop of eerst gewoon brood met boter?

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier nog steeds boter. Smeerkaas vind ik veelste zout en smeerworst doen we sowieso niet omdat het varkensvlees is.
    Ze krijgt heel soms stroop erop voor de ijzer. Maar vind het verder nog niet nodig.
    Vlees met 6 maanden vind ik sowieso wel erg vroeg maar geloof dat in die potjes ook al vlees zit?! En oppassen met zout toch wel.

16. elsie22

elsie22 Niet meer actief

in veel 6 maandenpotjes zit idd vlees, ik wil wel zelf eten maken voor sam en heb dat ook een paar keer gedaan maar hij vind dat niet zo lekker, dus dan maar potjes en over een tijdje nog eens proberen.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dus hij krijgt wel al vlees?
    Ik heb niet zoveel verstand van potjes enzo. Ik houd zelf het introductieschema van Stefan Kleintjes aan, en dat is vlees vanaf 9 a 10 maanden op zijn vroegst. En varkensvlees dacht ik pas vanaf een jaar als je dat geeft. Vandaar dat ik het raar vind dat er al in 6 manadne potjes vlees zit, maar misschien zit daar nog niet zoveel in.
    Wij gaan iig pas volgende maand beginnen met wat vlees aan bieden. En wat de boterham betreft blijven we lekker voor nu bij boter en stroop, daar smult ze van en boter zijn goede vetten dus helemaal prima. Geef ik liever dan zoete dingen. :)

18. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hij krijgt nu nog 4 maanden potjes maar heel af en toe al een 6 maandenpotje, maar dan let ik er wel op dat ie niet elke dag 1 krijgt waar vlees in zit.

19. elsie22

elsie22 Niet meer actief

joepie de wasmachine doet het weer:D hoe blij kan je daarmee zijn haha. 1ste was zit erin.

20. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jeeeeej, was-ze! :D

Net Yasemin een bammetje laten eten. Merk wel dat als ik niet mee eet, zij ook minder goed eet. Maarja dat moet dan maar eventjes.

Deel Deze Pagina