@elsie: Ik woon ook in NH. Dus wat mij betreft kunnen best wel eens afspreken hoor! Ik ga ook graag mee om je te helpen met winkelen. Helaas is NH best groot, dus wat afstand betreft kan het nog wel ver zijn. @ fafje: Rapleyen 'in het openbaar' is juist ideaal: 'savonds uit eten is heel makkelijk. Ik maakte vaak groente pannenkoeken zodat hij een volwaardige maaltijd heeft en voor de rest at hij met ons mee. Lunchen nemen we nog steeds vaak brood mee, want hij vindt boterham met pindakaas het allerlekkerst. Wie ben ik dan om een broodje ham of zo voor hem te bestellen. En al vanaf 6mnd ging het heel makkelijk. Kinderstoel erbij, papa mama aan de lunch en ondertussen op een klein bordje stukjes brood leggen. Tuitbeker met karnemelk mee en klaar! Mensen vinden het erg leuk hoe zo'n kleintje al lekker mee-eet aan tafel. Ook nu nog krijgen we complimenten over hoe netjes luca aan tafel zit en eet. Oh en fafje: ik was ook helemaal nat!! Wat een rotweer! Grr en nu sneeuwt het keihard! @roeltje: Spannend de laatste dagen voor Lenns grote feest!! Voel je je een beetje emotioneel eronder of valt het mee. Gek he, een jaar geleden was je nog zwanger! @ meeting: LEuk!! Ik ben natuurlijk voor. gezellig! Morgen een spannende dag: Gaan de basisschool voor Luca bekijken. Ben benieuwd!
@sannaa ik zie dat je in velsen woont, dat is voor mij 55 min rijden, vind ik wel mee vallen heb een eigen auto dus is te doen.
Wanneer je iets wilt afspreken of zo kunnen we ook PB-en. Kijken of we een datum kunnen prikken als je dat leuk vindt?
hallo meiden.. mag ik ook gezellig komen meekletsen? Ook ik ben benwuste tbm... na de geboorte van jelle (nu 20 mnd) niet meer aan het werk gegaan en zolang de kids nog niet naar school gaan en het financieel haalbaar is ook niet de bedoeling.. sjoerd is net 4 geworden en heeft er bijna 2 weken school opzitten... jelle gaat vanaf april 2 dagdelen naar de psz.. en we hopen vanaf febr. voor een 3de wondertje te gaan.. binnenkort maar ff alle bladzijdes doorlezen.. maar nu eerst ff de strijk wegwerken.. na 2 dagen ziek zijn en morgen een dagje nar mijn broertje toe, voor de verandering maar eens iets in de avond doen.. tot snel!
@ jannie welkom. Gezellig hoor! Luca gaat per februari naar de PSZ. Vindt het wel spannend hoor! We gaan morgen kijken naar een basisschool. Hoe bevalt het je zoontje op de basisschool. Gaat hij al hele dagen en zo? Morgen ook nog naar school of al vakantie?
zo, de strijk is klaar sjoerd vind het super op school.. morgen nog 1 dagje van 8.30-15.15 ik woon ruim 20 minuten fietsen van school, dus ophalen is geen optie.. heb geen auto.. dus moet met bus of fiets.. hij gaat 4 dagen.. op de woensdag is hij vrij.. das zwemles dag zal wel weer wennen zijn hem 2,5 week thuis te hebben.. is toch een mannetje wat veel uitdaging nodig heeft (loopt erg voor in veel dingen in zijn ontwikkeling) dus kom aan andere dingen dan een stuk minder toe.. veel uitstapjes dus maar... en hij gaat 2 daagjes naar zijn nichtje.. kunnen wij de zolder gaan opruimen.. daar mag sjoerd straks slapen.. komt er een kamer vrij, mocht er een 3de komen... en zo niet, dan hebben ze beide een grote kamer nog ff stofzuigen en dan bedje in.. morgen weer om 8.00 weg naar school..
Heeft hij nog een kerstontbijtje of zo morgen? Lijkt me wel stoer zo'n grote jongen alweer dat hij naar school gaat. Ik ben ook zo verbaasd hoe slim kinderen zijn... Met Luca gaat het ook zo snel, wil ook alles al weten én hij onthoud alles. kleuren kent hij allemaal en nu zijn we maar begonnen met tellen...Pffff. het lijkt me wel of kinderen zo snel mogelijk groot willen zijn en ik vind dat echt nog niet nodig! Leuk dat hij gaat logeren lekker hoor! Gaat jelle ook mee, zodat je echt de handen vrij hebt? Stofzuig ze en slaap lekker alvast!
Jannie, welkom!!! sannaa&elsie nou jullie wonen wel ver hoor haha!!! als jullei nou es een xtje naar schevningen gaan in de zomer ofzo moet je het altijd ff zeggen heh En wat spannend sannaa, psz en dan kijken naar basisschool...nu gaat het loslaten pas echt gebeuren heh...of voelt dat niet zo...lijtk me echt heel gek hihi
@fafje: Jaaaaaa. of eigenlijk: neeeee! Ik wil niet loslaten!!! Mijn man zei al: Niet gaan huilen hoor morgen.. Gemenerd. Oh dat groot worden gaat mij nogal wat traantjes kosten. @scheveningen is niet zo heel ver? Mijn vriendin en zus woonden in de haag en mijn zus vlakbij rijswijk, valt wel mee hoor! Ik vind den haag ook erg leuk om te winkelen en zo..
jaa lijkt me ook zo moeilijk joh hihihi jaaa dus echt zeggen wanneer j deze kant op komt...!! zo leuk!
Hahaha! We werken niet, dus kunnen zo een keer afspreken hoor! Ik moet alleen mijn man lief aankijken en dan kan hij vast wel een gaatje vinden om me te brengen....haha! Nou ja, of iets anders verzinnen, want hij heeft het natuurlijk ook druk... brengen kan hij wel eens hoor, maar ik moet het niet te vaak vragen. Tenzij hij het kan combineren met werk, dat kan ook soms wel eens.
@fafje mijn oma woont in den haag en ben als kind echt zo vaak in scheveningen geweest, heel erg leuk! goeiemorgen trouwens! sam werd gisteravond om 23.45 wakker en moest hard huilen, geen idee wat er was maar even troosten en knuffelen en het was weer goed, alleen om 3.30 hetzelfde verhaal en om 5.30 weer wakker, toen heb ik hem lekker naast me gelegd. hij heeft net een fles op. moet zo even naar de huisarts om bloeddruk te laten controleren, maar het heeft hier ook gesneeuwd dus zal heel voorzichtig moeten rijden maar bah wat heb ik er een hekel aan zeg!
hallo dames, ik haak hier even in....sorry! Heb wel het een en ander gelezen.... Zo er komt dus een meeting...LEUK Ik woon dus in Amsterdam maar dan wel rustig midden in de polder. Ik heb bijv. een goede vriendin wonen in Leeuwarden en daar doe ik een uur en een kwartiertje over. Elsie, jij woont toch in Friesland?? Eindhoven vind ik ook een erg leuke stad! Mijn vriendje heeft daar even gewoond....we gingen dan altijd even langs de Bagel&Juices.....allemachtig wat een goede zaak!!! ken je dat wel Duchess??? Mij maakt het niet uit!!!! Lijkt me leuk om jullie in het echt te zien!!!! fafje, succes bij de HA! Jaaaa Scheveningen is absoluut leuk! Ik heb 13 jaar in Delft gewoond...dus als we even tijd hadden hup de tram in en dan naar het strand jannie, welkom! Nou ik ga even rustig ontbijten!
Elsie, ik herken je gevoel wel. Ik heb het na de geboorte vd 2e gehad. Op 1 of andere manier had ik het in mijn hoofd dat ik niet met 2 kinderen de deur uit kon enz. Hoe was het bij de huisarts? Nieuwe welkom. Rapley hebben wij bij de 2e ook toegepast. Echt een aanrader hoor. We zien zoveel verschil tussen de 1e en 2e. Dus bij de 3e gaan we weer voor de rapleymethode. Hier heeft de oudste ook kerstontbijt op school. Ik ga straks even op verjaardag met de jongste en vanmiddag weer naar de fysio en daarna wil ik even het behang bestellen voor de babykamer. Maar nu moet ik me eerst aanmelden voor een zwangerschapscursus, wil het graag maar schuif het steeds voor me uit haha
@waterlelie ik woon in opperdoes, vlak bij medemblik in west-friesland. @liset ik kan de deur wel uit maar gewoon het winkelen is nu ineens weer erg moeilijk, even een dipje zei de huisarts, hij heeft mijn bloeddruk gemeten en die was gewoon goed. het zijn dus gewoon paniek aanvallen als ik de winkel in ga, bah wat baal ik ervan want het ging zo goed.