Thuisblijfmama's!

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door MamaMarije, 18 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    Hey,

Ik heb wel wat bijgelezen! Haak hier ff in:)

Renske ligt in de box en probeert zich op de buik te rollen, maar ze blijft maar op haar zij liggen! Wat gaat mijn meissie hard:$.

Ik las ook iets over een meeting:D.

2. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@tukker dat deed sam ook steeds op zijn zij het is hem nu 1x gelukt op zijn buik te draaien, maar nu heb ik het hem al even niet zien doen.
    maar het gaat idd ontzettend hard!

sam is zondag alweer 6 maanden, nog even een vraagje trouwens, ik had nu gewoon de voeding van 0t/m 6 maanden, maar die is na vanavond echt op, is het dan erg dat ik 1 dag eerder met de opvolgmelk begin? ik kan ook vanavond 3 schepjes standaard doen en 3 opvolgmelk zodat ie een beetje kan wennen?

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Tukker wat leuk is dat he, en je meisje gaat inderdaad hard hoor, super zeg!

Elsie dat is helemaal niet erg hoor, je kan inderdaad eerst een paar daagjes 50/50 doen, ik ben hier ook overgegaan op nr. 3(van 10 tot 12 mnd) 2 weken voordat Chloé 10 mnd werd dus dat kan gerust!

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@palmie gelukkig, heb denk nog maar voor 1 of 2 flessen, vond het zonde om nog een keer nummer 1 te kopen.

5. fafje

fafje Niet meer actief

Thirza, ach zo heeft iedereen zn drukke leventje toch...hihih is nog al een dagtaak hier bijhouden hoor hahaha

tukker, zo dat gaat zeker hard heh...gaaf!

Elsie, ja het echt glad heh...vind het altijd maar eng idee als manlief op pad...

@mirza...nou ben naar de ha geweest....aagezien mirza 2 weken niet heeft gepoept...blijkt dus een hardekeutel in de dikke darm te zijn...ze ging met haar pink ini mini stukje in zn poepertje(wat een woord) voelen hoe hoog het zat...zat wel vrij laag...maar heeft zo'n micro laxeer gegeven ofzoiets..je weet wel zo'n tubetje...mocht de helft gebruiken..

Nou het werkte na 10 min..heeel fijn, mirza had eventjes paar kramphes en toen kwam het lekker los...hij slapat nu, dnek zometeen weer poepluiertje...ben blij dat het dus niet aan mijn voeding lag...ga vanavond lekker indisch eten :D

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ik zei al tegen hem ga dan in een hotel, maar vind ik ook niet fijn om alleen te zijn met sam s'nachts heb hem liever bij me, maarja geen idee hoe lang het nog duurt dus.

7. fafje

fafje Niet meer actief

@elsie, ja het komt vast goed...alleen wachten is gewon irritant, vind ik altijd

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ja dat vind ik ook! schoonmoeder belde net haar vriend is ook in amsterdam en komt voorlopig ook niet thuis dus ze gaat nu wat te eten halen en komt dan hierheen! goed geregeld haha:D

9. fafje

fafje Niet meer actief

elsie, hoe is het trouwens met je wasmachien, is die heelmala gemaakt??

10. elsie22

elsie22 Niet meer actief

@fafje ja gister ie ie gemaakt, bijna alle was weggewerkt nu alles opvouwen maar heb ik nog ff geen zin in haha

11. fafje

fafje Niet meer actief

bij mij staan nog 2 droogrekken vol..die ik ook moet vouwen..ook geen zin, maar er draait al een nieuwe was...dus ik moet wel :p...

12. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Het heeft hier nu ook flink gesneeuwd zeg!
    Jeroen is toch naar het kerstfeest gegaan van zijn werk. Vind het maar niks dat hij nu weg is in dit gladde weer.
    Gaat straks weer flink sneeuwen zag ik al.

Ow. Jeroen belde al dat hij goed en heel was aangekomen. Hij zou ook bellen als hij naar huis kwam.

13. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ja ik moet morgen ook echt opvouwen, schoonmoeder komt zo dus en morgen heb ik meer energie als nu haha

14. fafje

fafje Niet meer actief

Ankje, oh fijn dat ej al bericht hebt!

15. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    @ glad weer, ik zou vanvond naar fc twente gaan. maar de wedstrijd is afgelast. als het wel door was gegaan dan was ik toch niet gegaan. Durf in de avond niet te rijden met sneeuw en slecht weer.

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Thirza ik houd t soms ook niet bij hoor, en val dan gewoon binnen. (net zoals nu :D )

Fafje wat fijn dat het opgelost is meis!
    Moet toch een fijner gevoel geven!

Elsie wat rot van je man. Hopelijk is 'ie snel thuis.
    En super dat je wasmachine het weer doet.

Hier ligt er echt amper sneeuw. Er is wel veel gevallen vandaag maar niet blijven liggen.
    En de sneeuw die lag van gisteravond/vannacht is duidelijk aan het smelten. Al zal het nu wel weer kouder worden.
    Ben benieuwd wat er nog komt, want hoorde op t weerbericht dat vanavond/vannacht en morgen het zuiden aan de beurt is.

17. fafje

fafje Niet meer actief

ja duchess, lucht op (letterlijk voor hem :p)

wat betreft sneeuw...vind het wel leuk allemaal enzo...maar van mij hoeft het niet...Liep vanmidag met maxi cosi in hand..nou dood eng..en glad op de stoep...
    Irritant als het gaat ontdooien en daarna vriezen...wel mooi om te zien als je net wakker bent

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dat is idd heel eng. :( De vorige keer ben ik expres thuis gebleven toen het zo glad was. Ben doodsbang om te vallen met de MC in mijn hand. Vreselijk!!

19. Ankje

Ankje Fanatiek lid

1 mrt 2009
    3.746
    0
    0
    magazijnmedewerker/reachtruckchauffeur
    Almere-Buiten
    Jonna lekker een flesje gekregen en viel daarna in mijn armen in slaap. Wat zijn ze dan nog klein!
    Ga straks weer lekker kaasfondueën in mijn eentje. Jammie!!

@ Tukker: Geef je gelijk.
    Ik was het er ook totaal niet mee eens dat Jeroen wel naar het kerstfeest ging. Maar goed, het is goed gegaan gelukkig.

@ Duchess: Doe idd maar rustig aan met je hand.

@ Sneeuw: Vind het helemaal geweldig!
    Het jammere ervan is dat ik een skipakje had voor Jonna, maar trok het vandaag aan en hij is al te klein! Bah.
    Morgen komt mijn nichtje (6) en de zoon van mijn vriendin (7) hier logeren. Wordt dikke pret!

20. fafje

fafje Niet meer actief

ankje, ja ik ook skipakje aangedaan vandaag...is maat 62...dat heeft hij ook..maar deze valt groot...zo zielig dat zit ook eigenlijk niet lekker...ik lijf het lastig vinden qua kleding...om dat in te schatten vanuit binnen (in huis)..
    hij had spijkerbroekje, romperlang en blousje...maar dat was meer dan genoeg

Deel Deze Pagina