37 weken, misselijk, zuur, niet weten hoe te zitten/liggen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door moiss, 24 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,
    Ik moet echt even klagen hoor.
    Ik kan al weken niet goed slapen. Nu sinds een paar dagen dat ii niet meer weet hoe ik in bed moet liggen. Soms lig ik echt op handen en knieën. Voel me zo lamlendig. Warm/koud maar geen koorts.
    Ontzettend druk beebje. En nu sinds gister ook weer enorm zuur en misselijk. Bah.
    Herken dit helemaal niet van mijn eerste zwangerschap. Heb het idee dat het wijd open staat beneden zeg maar. Klinkt een beetje gek, maar zo'n gevoel. Hahahaha
    Iemand ook last van dit soort rare kwalen???

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Veel rennies en zittend slapen... is het enige dat bij mij enigszins hielp. Echt heel vervelend was het, alleen bij de eerste zoveel last gehad. En probeer voeding en drinken te laten staan waar je snel zuur bij krijgt uiteraard.

3. MiaMaria

MiaMaria Niet meer actief

Vond de laatste weken bij de tweede ook heel zwaar!
    Bij mij helpt vanillevla echt heel goed tegen t zuur. Al n bodempje leggen voor je iets anders eet.
    Slapen heb ik geen tips voor.. :(

4. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hoofdeind wat omhoog met slapn en rennies en pepermunt hielp bij mij redelijk.

5. moiss

moiss Actief lid

13 mei 2013
    397
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb omeprazol en antagel gekregen en daarnaast nog rennies. Maar niets lijkt te helpen. Ik voel me zo zwaar kut (sorry voor mijn taalgebruik).
    Maar o o o bah! Bleehhh en nog eens bleeehhh

Deel Deze Pagina