Wat voor soort schoenen, veters of klitteband?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Nora1983, 7 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Onze dochter heeft sinds ongeveer november haar 1e schoenen. Ze is nu ruim 1,5 jaar. Haar voetjes zijn gegroeid. Ze moet nieuwe schoenen. Ze draagt nu nog met veters, superleuke schoenen, zitten ook goed. Maar oh oh, wat een gedoe zeg om ze aan te krijgen, en ze is al zo druk, dus zit geen moment stil!:D Ik ga voor haar 2e paar kijken of er ook leuke schoenen zijn met klitteband, want veters, ik vind het onhandig op deze leeftijd! Ik trek ze altijd bij haar aan als ze in de kinderstoel óf buggy zit en op commode lukt het ook nog wel. Maar zo los op schoot ofzo, echt niet!:D Oja, en het is onhandig als je ergens ben en je moet de luier verschonen, eerst weer die veters....

Hebben jullie ook voorkeur? en waarom?

2. beccie

beccie Niet meer actief

mijn dochter van net 2 heeft meestal veterschoenen, met aan de binnen kant een ritsje zodat de opening wat makkelijker is,

we hebben ook klitteband schoenen, maar nadeel is dat ze ze zelf overal uit doet, bv elke keer in de auto, in de buggie, hihi, loopt er ineens weer iemand met een schoentje achter me aan.

dus als we weg zijn toch de veterschoenen

3. Superjollie

Superjollie Fanatiek lid

13 feb 2011
    1.821
    72
    48
    Groningen
    Onze oudste had altijd veterschoenen tot hij zelf z'n schoenen aan kon doen, dan is klittenband makkelijker.

4. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Met een luier verschonen doe je toch de schoenen niet uit? Of ligt dat an mij. Ja als ze zich onderzoekt van boven tot onder maar anders toch niet?

Ontopic: ik persoonlijk denk dat veterschoenen beter om de voet zitten bij zo'n kleintjes die net lopen. Loddert niet uit en kun je fijn passend vastmaken

5. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Zodra ze zelf schoenen aan en uit gaan doen op de momenten dat het hoort, dan gingen ze over op klittenband. Daarvoor bij voorkeur veters. Maar mijn ervaring is ook wel dat vanaf een bepaalde maat het merendeel klittenband is en daarna wordt het weer veters. Mijn zoon kan nog geen veters strikken en ik vond het nog wel een beetje een uitdaging om in zijn maat (31) klittenband te vinden, terwijl in maat 26 bijna geen veters te vinden zijn. Dan wordt de keuze natuurlijk ook makkelijker.

Deel Deze Pagina