Zaterdag gaan we met mijn familie samen eten en surprise doen. Nu hebben we afgesproken dat iedereen wat doet maken. Ik moet dus nu de soep maken. Vorig jaar heb ik chinezen tomatensoep gemaakt. Ik wil wel een beetje een apartere soep, dus geen rundsoep of groentesoep of zo. Championnesoep wordt het ook niet, want de helft lust geen champions Iemand misschien wat tips voor een lekkere soep.
Deze is hier altijd erg populair: Courgettesoep - Recept - Allerhande - Albert Heijn Supermakkelijk en erg lekker.
Ik maak elke week wel een keer soep. Groentesoep (met verschillende groentes en aardappel, gepureerd en kaas erdoor) Pompoensoep Broccolisoep Courgettesoep Paprikasoep Paprika/tomatensoep Spinaziesoep met gekookte eitjes Wortelsoep
Doperwtensoep! Erg lekker en zó simpel om te maken! Doperwtensoep - Recept - Allerhande - Albert Heijn
Broccoli-roomkaassoep! Altijd een gegarandeerd succes! (en erg makkelijk) uitje en 2 teentjes knoflook aanfruiten in een soeppan Daarna 1 hele broccoli in stukken even mee roerbakken in de ui-prut. 1 liter water en 2 bouillonblokjes erbij Laten koken Daarna pureren en een bakje boursin cuisine doorheen roeren klaar is klara!
komkommersoep: 2 uitjes snipperen en aanfruiten, 1 komkommer geschild en in stukjes erbii, even zacht laten worden. Water en melk (half om half) erbij, tot alles net onder staat. Kruidenroomkaas erbij (bv boursin) Eventueel maggiblokje erbij Op smaak brengen met peper en zout Even doorkoken en de hele handel pureren. Makkelijk en erg lekker.