welke mamas hebben ervaring met een kinderdagverblijf in hoogvliet mn dochtertje is nu bijna 1 jaar en ik wil haar graag naar de opvang doen voor 2 kleine dagen de dichts bij zijnde is hier op de othello weg (bubbels) maar ik heb geen idee hoe het daar is of hoe de wachttijden zijn . die wie heeft bij deze stichting ervaring ?en kan me er iets over vertellen
Wij hebben wel ervaring met deze opvang, maar dan met spetters (tussenwater, naast de metro) Wij waren echt super tevreden. De enige reden dat wij hier weg zijn gegaan is dat we eindelijk een plekje kregen in barendrecht (carnisselande) Hoogvliet was gewoon niet handig voor ons. Maar we moesten toch opvang hebben. En heel eerlijk gezegd, Als het ook maar een beetje in te passen was hadden we hem hier gelaten. Wij hadden juist weinig last van een wachtlijst, hadden snel een plaatsje. We hadden ons pas in december ingeschreven en hadden toch op tijd een plaatsje. Maar dat is nu ruim een jaar geleden, dus ik weet niet hoe het nu is. Een vriendin van mij brengt haar dochtertje bij bubbels en zij is ook heel tevreden hoor.
ik heb haar net ingeschreven ik hoop dat ze volgende maand of in maart terecht kan voor 2 dagen maar daar ga ik maar niet vanuit kun je mij de dagindeling van daar vertellen?
het ligt natuurlijk ook aan welke dagen je wilt, woensdag en vrijdag zijn vaak makkelijker... dagindeling kan ik je helaas niet vertelllen, omdat mijn zoontje pas 6 maanden was toen hij weg ging. maar volgens mij is deze wel zo;n beetje overal hetzelfde. En mijn ervaring bij spetters is dat ze echt proberen mee te gaan met jouw wensen.
Reken maar dat er een wachtlijst is, maak niet uit waar je je kind plaatst in Hoogvliet, ik heb zelf afgelopen december mijn zoontje ingeschreven maar kreeg al bericht dat er een wachtlijst is, van hoelang durven ze niet te zeggen, ze zijn ook nog bezig met een andere lokatie in Hoogvliet, maar daar durfde ze ook niet te zeggen of hij daar bij kon, Ik zelf zit nu te kijken voor gastouderopvang, maar op het moment heb ik geen werk dus, het is nu nog niet nodig...