Thuisblijfmoeders Den Haag

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jessmin, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Ik was eigenlijk wel benieuwd naar thuisblijfmoeders in Den Haag om leuke things-to-do en places-to-be voor onze kindjes uit te wisselen, gewoon gezellig te kletsen, eventueel een leuke bakkie-doen-adres bij mij in de buurt te scoren ;) En wandelen is natuurlijk altijd leuker als je samen gaat. In het kader van 'je weet maar nooit' open ik dan ook dit topic :D

Tot schrijfs :)

2. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Ja woon dan niet in den haag! Maar om nou ook weer een topic in omgeving utrecht te openen wordt ook weer gekke boel :)

Maar ik ben ook wel benieuwd!

liefs stef

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik ben geen thuisblijver maar wel uit den haag..!!

Je kan bijv. lekker wandelen op scheveningen bosjes van pex leuke kinderboederij in rijswijk noem maar op..
    Woon zelf in de buurt van kijkduin en je hebt daar een redelijk groot bos in de buurt:D

4. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Kinderboerderij Het Akkertje bedoel je? Hihi, dat is errug dichtbij :D Inderdaad superleuk om daar heen te gaan. Ballorig in Zoetermeer vind ik ook leuk, maar rij zelf geen auto dus dat kan alleen als superdrukke hubby ook een keer vrij heeft.

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja die bedoelde ik ook hihi...!!

Ballorig is indd leuk ( heb zelf nog geen kinderen ) maar ga er soms heen met de neefjes van mn hubby..!!

6. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Echt grappig, ik woon daar om de hoek ;)

7. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    O enne.. 3x is scheepsrecht hè :D (Ehm nou ja.. ik deed er zelf wel 8 maanden over hihi)

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha ik hoop het ;)

Owh echt leuk joh..!!

Ja ik woon nu nog 2 weekjes in kijkduin en ga dan verhuizen vlak bij de mient daar heb je een "kinderboerderij TJE " ook wel leuk

Deel Deze Pagina