Dr Phil: Meisje faket zwangerschap

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Child, 27 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    O my. Ik moet laatste kwartiertje nog kijken, heb het opgenomen. (zoontje wou eten)
    Meisje (misbruikt in verleden, enigszins verknipt heb ik het idee) zou haar dochtertje na 7 maand zwangerschap hebben verloren omdat haar vader met haar gevochten zou hebben.
    3 dokters/ziekenhuizen ontkennen dat ze zwanger was.
    Op facebook had ze een echofoto geplaatst maar die had ze van het internet.
    Op de vraag wat er met het kindje is gebeurd nadat het doodgeboren was: Dat wist ze niet. Het ziekenhuis zou het ook niet weten zei ze. Ze moest maar gewoon doorgaan met haar leven.
    Er zijn ook foto's dat ze 'zwanger' was maar ja, iedere meid kan een fake-buikje maken...
    Wat een rare mensen in deze wereld zeg.

(ik had ook zo'n collega die al 3x zwanger was geweest zei ze. maar dat was zo'n fulltime-leugenaar. verschrikkelijk)

2. Talvi

Talvi Niet meer actief

Ik heb het ook gezien. Vond het een beetje vreemd.. Ze bleef maar volhouden, best wel sneu eigenlijk. Ik hoop dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft.

3. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ja ik heb het ook (half) gekeken. Erg sneu dat meisje, de leugens stralen gewoon van haar af. Denk dat die ouders ook iets verkeerd gedaan hebben hoor dat ze zo verschrikkelijk snakt naar aandacht..

4. 1992

1992 Actief lid

16 apr 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook gezien, was wel duidelijk dat het niet klopte, vond dr achtergrond wel sneu maar zoiets verzinnen gaat ook een beetje ver.

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Hoe kun je nou over zoiets liegen.. kan me daar echt niet in verplaatsen. Echt vuil.

6. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Dan ben je behoorlijk verknipt..

7. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Heb het ook zitten kijken, en naar mijn inziens gaat het al heel lang niet goed met het meisje. Zielig, vond ik het eigenlijk. Als ze de hulp afwijst die haar is geboden, zal het alleen maar slechter worden met haar..

8. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Komt er vanavond misschien nog een herhaling van?

9. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier ook gekeken en ze is behoorlijk ziek ze heeft echt snel hulp nodig. Ik ben vind het best wel zielig voor haar dat ze echt gelooft dat ze zwanger is geweest.

10. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    hmm echt verknipt

toevallig de aflevering gezien van het "meisje/vrouw" die al 7 abortussen heeft laten plegen? ik heb het halverwege afgezet brrrrr
    klinkt het erg cru als ik zeg hadden ze die de 6e keer niet kunnen steraliseren ?

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik heb het ook gezien, erg sneu dat ze dit heeft verzonnen.

Ik vroeg me wel af waar de ouders in dit verhaal zijn, waarom hebben die niet eerder ingegrepen? Ik geef absoluut niet alleen de ouders de schuld maar kreeg nu het idee dat ze alleen maar met hun vingertje naar haar wezen, dat meiske is ziek en moet geholpen worden, niet verder de grond in worden geboord.

12. Missprincesa

Missprincesa Bekend lid

12 feb 2013
    848
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond de leugen er juist helemaal niet vanaf stralen, als er geen bewijs was dat ze loog, had ik haar echt wel geloofd.
    Ik vond haar trouwens helemaal geen vuile leugenaarster, maar had juist erg veel medelijden met haar. Ze kwam zo verdrietig en eenzaam over. Ze heeft echt problemen met zichzelf en volgens mij liegt ze niet alleen voor aandacht (niet in de zin van aandachttrekkerij in ieder geval).
    Maar het lijkt me wel ongelofelijk frustrerend voor de omgeving om met zo iemand te leven die dergelijke verhalen verzint (en er zelf in gelooft).

13. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Weet dat we daar ook 1 van op net forum hebben gehad zo triest dat je zo aan je aandacht moet komen.

14. Talvi

Talvi Niet meer actief

De herhaling is morgenochtend van 9 tot 10 uur.

15. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48

Thxs! Zal zo de dvdrecorder even instellen!

16. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik denk dat er iets niet goed zit in het hoofd van dit soort mensen.
    Ken ook een meisje die zwanger was (zei ze), daarna zei ze tegen mij en nog wat mensen dat ze een abortus had laten doen. Later ontkende ze dat ze een abortus had laten doen maar dat ze gewoon een miskraam had gekregen..;)
    Verder loog ze ook alles aan elkaar vast en hield ze er naast haar eigen man ook andere vriendjes op na.

't is zielig dat iemand zo is.

17. ProudMama90

ProudMama90 Actief lid

28 jan 2013
    209
    0
    0
    Heb het ook gezien.
    Een dichtbijstaande schoonfamilielid heeft dit ook gedaan.
    Heeft ze 9 maanden volgehouden.
    Ze is heel dik dus het viel niet op.
    Ook foto.s van google gehaald enzo.
    Tegen haar vriend had ze altijd smoesjes dat hij niet mee kon naar echo.s en controle afspraken enz.
    Ook hem heeft ze dus 9 maanden voor de gek gehouden.
    Wij hebben en willen er geen contact meer mee nu.

18. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Ik heb ergens wel medelijden met haar. Ze wil denk ik ook zo graag geloven dat ze zwanger is/was, dat ze het ook echt gelooft of dat ze vind dat er geen weg terug is. Ze heeft echt hulp nodig.

19. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.869
    5.142
    113
    Home
    ze is gaan geloven in haar eigen leugens
    en dan die facebook accounts die ze zelf had gemaakt freaky

20. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

@ProudMama90: Ik snap dat echt niet, op een gegeven moment weet je toch dat je niet meer uit die leugen komt.. zeker als je uitgerekende datum dan nadert.

Ik ben nu aan het kijken, ze kan wel heel goed een pokerface opzetten hoor. Ik ben blij dat er bewijs is, anders had ik gevonden dat ik gisteren te voorbarig reageerde. Ik weet als geen ander hoe het is om door iedereen voor leugenaar uitgemaakt te worden bij iets wat voor mij ook ingrijpend was.

Deel Deze Pagina