thuisblijfmoeders... vervelen jullie je niet af en toe te pletter...?

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafje

fafje Niet meer actief

kleine muis, ik deed dat eerst ook altijd, en zei man ook altijd...ja hallo hoezo moet ikd at telkens weten haha, moet jij weten...

loesje, hoe oud is jullie kindje?

wat ik er wel een luxe aan vindt, is mn eigen tijdsindeling...sosm heb ik geen zin om heel de dag iets te doen, heb ik de vorige dag iets gekookt vor 2 dagen...ik kan altijd zeggen, ach joh doe ik morgen...en zo plan ik mn "vrije" dag in :p

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    lijkt mij ook heerlijk... misschien over een jaar hadden we gister berekent...heeeerlijk lijkt het mij

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik verveel me echt nooit,

Ma tm do-ochtend de psz, waar ik meestal 1 keer per week help. Dinsdag de baby en dreumesgroep waar ik ook help. Binnenkort op donderdag vrijwilliger bij een taalcursus voor vrouwen.
    Ga regelmatig langs bij mn achterbuurvrouw met kanker. administratie van mn mans zaak. Bijna dagelijks naar de supermarkt aangezien alles mee moet in de buggy. Straks in februari 3 kindjes waar ik mn handen vol aan heb. Mijn man werkt ook zo'n 70 uur pw dus qua verzorging van de kindjes en het huis komt het op mij neer.

4. fafje

fafje Niet meer actief

offtopic, umm, hoe gaat het met je zwnagerschap, schiet ehct op heh!! voel je je goed!?

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.235
    6.095
    113
    :$ ik voel eerder mn werk als vakantie-tijd, vergeleken met thuis :)

Maar ontzettend vervelend dat jij dat zo voelt, terwijl je zulke belangrijke dingen doet nu (=je kind opvoeden tot een goede burger in deze maatschappij). Ik hoop toch echt dat je dit gevoel op een gegeven moment kunt loslaten.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik verveel me echt nooit. Kom zelfs tijd te kort.

Maar goed, dat zit ook wel een beetje in mijn karakter want ik heb me mijn hele leven nog nooit verveelt.

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik verveel me echt nooit hihi

eigenlijk te veel te doen hier dat ik me niet eens kan vervelen
    heb er nog 2 honden bij en 2 poezen
    daarbij elke dag wel 4 wasjes weg werken en mijn vaatwassertje die wel 2x op n dag draait
    elke dag alles stoffen en de rest..
    dan nog boven om de dag hihi
    lekker mijn meisje elke dag in badje doen
    en de andere 2 heerlijk naar schooltje de een voor 2 uurtjes de ander de hele dag
    lekker wandelen
    nee vervelen is er hier niet bij:)

8. tulip

tulip Niet meer actief

wij hebben qua geld ook niet dat mijn/dijn gevoel. Sowieso zie ik niet dat ik zijn geld uitgeef, en was dat zo, dan doe ik ook ZIJN was en maak ik ZIJN eten en zorg ik voor ZIJN dochter;)

9. Ik ben inmiddels 5 jaar thuisblijf mama.Is een zeer bewuste keus geweest maar moet bekennen dat ik mij de laatste tijd wel begin te vervelen.
    Nu vooral met dit weer.

Wat ik zoal doe in een week:
    Huis poetsen zoals iedereen doet.Ben wel een schoonmaak freak en besteed hier elke dag wel mijn tijd aan.
    Met de kindjes op visite,rondje fietsen,boodschapje halen.
    Knutselen,spelen.
    Dagje opa en oma
    Op vrijdag middag haal ik meestel de boodschappen voor heen de week.
    In het weekend gaan we meestal iets leuks doen met het hele gezin.

Vind dat je zelf kan indelen hoe je dag gaat verlopen.Soms ontbreekt mij een berg inspiratie maar probeer altijd iets leuks te doen met de kinderen zodat ze hun energie kwijt kunnen.
    Anders worden ze hangerig.
    Met een bal buiten gooien en trappen is ook erg leuk voor de kindjes.

10. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

Heb ik absoluut geen last van, ik zie het ook niet als vakantie vieren, ben 24 uur per dag 7 dagen in de week bezig met het huishouden en de kids, mijn man werkt ploegendiensten en is soms nachten van huis en overdags slaapt tie, alle zorg valt dus op mij, ik zorg dat er iedere avond eten op tafel staat, hij komt thuis in een schoon huisje, er word voor de kinderen gezorgd, er word voor boodschappen gezorgd etc etc hij hoeft dus nergens druk over te maken want alles word voor hem gedaan, dus nee ik zie het niet als een eeuwige vakantie. Ik ben ook altijd blij als ik ook eens een dagje '' vrij '' hebt. Eeuwige vakantie, Was het maar zo'n feest ;)

11. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ja.. verveel me dood.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik ben een behoorlijke poos thuisblijfmoeder geweest en heb me dood verveeld. Maar ik ben er het type niet voor. Ik verveel me dus blijkbaar snel, heb een gruwelijke hekel aan het huishouden doen en ben van nature niet zo'n 'zorger'.
    Drie maanden geleden kon ik aan de slag in een tijdelijke functie voor 32u. Maar ook dat vond ik niet fijn. De balans was zoek. Of hele dagen thuis, of 4 dagen werken. Maar jeetje, wat vond ik het heerlijk om weer aan het werk te zijn. Ik bloeide helemaal op. Nu heb ik een jaarcontract gekregen en begin over 2 weken met 24u per week. Joepie:)

Ik denk dat het bij je moet passen om thuis te kunnen blijven met de kids of om te kunnen werken. Voor mij is het heel duidelijk.

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hey hoi! Late reactie: het gaat goed, het schiet idd op en moet nog alles in gereed brengen haha. Maar voel me goed, al ben ik wel blij nu wanneer die kleintjes om half 8 erin liggen ;). Hoe gaat het met jou?

14. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    vervelen wat is dat ??
    ik heb elke dag wel wat te doen in het huis
    ben ik daar niet mee bezig dan ben ik bezig om N op de psz te brengen
    en als dat niet hoeft doe ik boodschappen
    en speel ik met de kids
    kom eerder afentoe tijd de kort

15. fafje

fafje Niet meer actief

ja ik ook hoor, wel spannend heh, straks 3 kleintjes!! lijtk me ehct druk hihi, zeker omdat jij ook alles alleen doet...maar wel echt super gezellig! gelukkgi voel je je goed, dat scheelt weer heh :) Ja hier ook alles helemaal goed, gelukkig...ben wel wat meer moe, denk even mn ijzer laten prikken...had ik bij mn zoontje ook.

Deel Deze Pagina