Hoi dames! Is er hier misschien iemand die als trainer in een callcenter werkt, of een soortgelijke functie? Ik wil namelijk solliciteren op deze functie, maar bij de sollicitatie moet ik zelf een salarisindicatie opgeven, en ik heb echt geen flauw idee wat reëel zou zijn. Hier misschien iemand die enig idee heeft? Alvast bedankt voor het meedenken!
Kun je dat niet overslaan? Vaak is een schaal afhankelijk van werkervaring, opleiding etc. Moeilijk te vergelijken dus.
Het is geen sollicitatieformulier wat ik online moet invullen, maar bij interesse moet je je motivatie, salarisindicatie en cv mailen naar het bedrijf. Dus ik denk dat het wel op prijs gesteld wordt dat je daar dan ook gehoor aan geeft als je reageert op de vacature ipv het maar helemaal niet te noemen........
Mijn vriendin werkt bij het UWV als callcenter medewerker. Zij vertelde dat je rond de 9,30 bruto begint. Daarna krijg je vervolgopleidingen en hoe verder je komt hoe hoger je salaris wordt. Maar rond de 9,30 is een reeel begin salaris. (Ik ga volgend jaar ook daar solliciteren)
Maar een medewerker is natuurlijk weer anders dan een trainer. Ikzelf werk bij een soort callcenter en zit op 11,42 euro bruto per uur. Ik zou voor trainer dan ook 13 euro aanhouden.
Ik zou eerst rond 12 euro aanhouden. Ik weet niet welke opleiding er wordt gevraagd maar trainer is vaak net iets hoger dan een callcentermedewerker en net iets lager dan Teamleider. Wel een hele leuke baan lijkt me.
Ik werk zelf ook al 5 jaar in een callcenter en zit nu op 9,50 per uur bruto. En dat is in principe het loon voor een advisor, die dus alleen telefoontjes aanneemt, hoewel ik zelf inmiddels wel andere werkzaamheden heb. Dan denk ik toch dat rond de 13 euro bruto voor een trainer meer in de buurt komt........ In ieder geval al bedankt voor de reacties tot zover! edit: ik zie nu pas dat er al door meerdere mensen ongeveer 13 euro gezegd is. Denk dat ik dat maar aan ga houden! Hartstikke bedankt!