Thuisblijfmoeders

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Premiemama, 5 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Snap je gevoel hoor! Ik denk ook steeds: dalijk zit ik thuis en wat dan? Aan de andere wil ik het heel graag.
    Er komen vast genoeg dingen om te doen. Zeker met je site enzo :)

lis91 vindt dit leuk.
  2. lis91

lis91 Actief lid

10 okt 2016
    437
    33
    28
    Vrouw
    Klopt, dat is ook zo. Het heeft veel voordelen 't zal vooral de eerste weken even wennen zijn, ik ben begonnen met werken omdat ik wat wilde voor mezelf, maar ik merk dat het me niet "gelukkiger" maakt dan voorheen dus wat dat betreft veranderd er gevoelsmatig weinig gewoon even zo'n drempel waar ik overheen moet haha

3. lis91

lis91 Actief lid

10 okt 2016
    437
    33
    28
    Vrouw
    Ja, dat is wel zo ook hoor, ik vind het zelf jammer dat er in mijn omgeving weinig moeders zijn (vriendinnen etc) merk toch dat andere vriendschappen sneller verwateren omdat je een kindje hebt en je niet spontaan meer de stad in kan zeg maar

4. Blijdorp

Ja dat merk ik inderdaad ook.

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Niet? Is toch een buitenkansje? :roflmao:
    Wat een sufferd.

Blijdorp vindt dit leuk.
  6. Blijdorp

Hoe is het hier dames? Wij zijn bijna klaar met uitpakken.

7. Louloute

Louloute Niet meer actief

Klopt! :D

Hier gaat het prima, wel druk. Mijn jongste slaapt erg slecht de afgelopen paar nachten, o_O verder druk bezig met cadeautjes uitzoeken/bestellen/inpakken. Vind dit zo'n leuke tijd altijd ❤️
    En gaan dit jaar (2018 bedoel ik dan hihi) verhuizen dus ook daarmee druk bezig..:)

Miss M vindt dit leuk.
  8. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    Hoi,
    Mag ik me nog bij jullie aansluiten?
    Ik heb tijdens mijn zwangerschap veel getwijfeld maar na mijn verlof toch weer gaan werken. Toen mijn zoontje 8 maanden was ben ik toch gestopt. Beste keuze ever!
    Wij hebben een eigen bedrijf waar ik de administratie voor doe, vanuit huis. Zoontje ging eerst 2 dagdelen naar mijn moeder zodat ik de administratie kon doen. Nu gaat hij maandag en donderdag in de ochtend naar de peuterspeelzaal. Tweede kindje is onderweg :)

lis91 en Blijdorp vinden dit leuk.
  9. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Waar gaan jullie heen? Gaan jullie binnen hetzelfde land verhuizen of een ander land?
    Hopelijk is de slecht slapen fase snel over o_O
    Lig hier nu even op de bank dankzij een 2-jarig spook. Vannacht maar 4 uur geslapen :cry:

10. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Jeetje veel bijgekletst! Ik heb helemaal geen meldingen gehad :$. Leuk dat er nog meer dames meekletsen nu. Inmiddels is het bijna kerst ...

Ik lig ziek in bed o_O. Na een week doorploeteren met een vette griep en daarbij kaakholteontsteking is de koek nu op. En man ... wat doet zo’n kaakholteontsteking pijn :eek: ik zit zwaar onder de pijnstillers en hang de halve dag boven een bak dampend water. Kauwen doet pijn (gelukkig heb ik toch geen honger), hoesten is niet te doen en ik krijg mijn mond niet eens goed open. Er komt gewoon pus uit mijn neus, althans het lijkt er verdacht veel op (sorry voor de details). Gelukkig is mijn vriend nu een dikke week vrij, want ik heb me de afgelopen dagen echt doorgesleept met de 3 ‘apen’.

De jongste was ook behoorlijk ziek, hij heeft bronchiolitis maar is gelukkig al weer een stuk opgeknapt. Naar om te zien hoe benauwd hij was. Moest zo hard werken voor een beetje zuurstof. De prednisonkuur is klaar nu alleen nog pufjes tot hij helemaal van het piepen af is.

Hopelijk komen jullie allemaal virus/bacterievrij de feestdagen door. Ik hoop me 1e kerstdag toch echt wel iets beter te voelen. Iig fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2018!!!

11. Blijdorp

Jeetje @Elmyra Dat klinkt echt heeeeeeel erg vervelend! Beterschap voor jou en de kleintjes!

12. Blijdorp

13. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Lief dat je vraagt. Gisterochtend bij de huisarts geweest, beide kaakholtes en voorhoofdsholte ontstoken, vocht achter de trommelvliezen en longen klonken ook niet geheel schoon. Heb antibiotica gekregen dus hopelijk knapt het snel op. Voel me vandaag al iets beter.

Hoe gaat het met jou en de rest van de dames hier?

14. Blijdorp

Jeetje nog steeds mee bezig dus? Wat ontzettend vervelend!

Hier gaat t goed op een verkoudheid na (maar zijn er nu überhaupt mensen die niet verkouden zijn?).

15. Louloute

Nog een heel gelukkig nieuwjaar gewenst dames!

Zo wat heftig @Elmyra ..hopelijk gaat het inmiddels beter met je !

@Miss M binnen hetzelfde land en ook niet zo heel ver weg van waar we nu wonen. :D
    De slecht slapen fase is een nog slechter slapen fase geworden...ach ja ooit komt het goed. :D
    Hoe is het met jou en de rest van de dames hier?

16. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Haha ja gelukkig wel. Zou niet best zijn als nu nog niet opgeknapt was. Met de hulp van antibiotica ging het vlot beter.

Hier gaat het zijn gangetje. Druk met de kindjes,huishouden en de fotografiecursus, de dagen vliegen voorbij. Ben wel toe aan (een mooi) voorjaar. Heb t wel gehad met die natte moessonwinter hier. Ben ook benieuwd hoe het met de andere dames gaat.

Louloute vindt dit leuk.
  17. Blijdorp

Hier gaat het lekker. De laatste weken van mijn werk zijn eindelijk ingegaan. Nog maar iets van 4.5 haha.

Louloute en Elmyra vinden dit leuk.
  18. Louloute

Haha mooi @Elmyra ! :D is niks dat ziek zijn..hier zijn de kindjes nog steeds aan het kwakkelen. Met ons gaat het beter gelukkig..kan ook al niet wachten dat het april of mei is.

19. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Pfff ja met dit weer blijf je kwakkelen. En als je het zelf niet bent dan zijn het de kids wel. Hier is de oudste nu ziek. Hoge koorts en oorpijn, vannacht amper geslapen ... oorpijn is echt verrot. Gelukkig heeft ze het nu pas voor het eerst dus we mogen niet klagen wat dat betreft. De jongste heeft vanochtend zijn 11 maanden prikken gehad, hopelijk krijgt hij er geen last van.

Vandaag is het wel mooi weer. Als het even kan gaan we vanmiddag ook lekker een rondje wandelen. Morgen is het weer gedaan met de zon, dus ik moet er wel van profiteren natuurlijk :D.

Kids liggen nu nog in bed alledrie. Heb nog een half uurtje voor mezelf. Zou eigenlijk ook even met de fotografiecursus aan de slag moeten, maar ik loop wat voor dus ik pak lekker even een momentje 'niets-doen'. Hoe gaat het met iedereen?

Deel Deze Pagina