Ik ben een beetje trots op mijn oudste zoon.(20) De vader van een van zijn vrienden is plotseling overleden. Vanavond is hij wezen condoleren, morgen gaat hij naar de begrafenis met zijn vriendin. Dat was voor hem geen vraag "Tuurlijk doen we dat!" Maar Jeetje wat heftig zeg!
Dan is het lekker als ze in bed liggen hè . Wel herkenbaar. Tussen onze oudste 2 zit 17 maanden, die konden elkaar ook echt dwarszitten. Nu gaat dat gelukkig een stuk beter. Af en toe hebben ze nog wel zo hun buien Nu hebben ze vooral discussie wie waar zit. Gaan we met de auto wil de middelste van 5 (bijna) altijd als 1e voorin. Mogen ze filmpje kijken willen ze beide in het hoekje. En ga zo maaaaarrr door. Allemaal van die discussies dat ik denk, echt waarom?
Ze zijn hier alle 3 verkouden. De jongste zette het net om 5.15 op een huilen, waardoor ik de andere 2 ook alweer hoor. Terwijl de jongste nu weer stil is en waarschijnlijk wel weer slaapt totdat ze eruit moet en wij liggen met z’n allen wakker
Oh heerlijk! Not... Sterkte daar! Kreeg gister bericht dat de juf van oudste dochter ziek is. Net op oudergesprek geweest dus gok dat we in de vakantie allemaal in de lappenmand zitten.
Balen dan hè.. Ik ga maandag alleen met de kids een midweekje weg. Hoop dat ze dan wat fitter zijn! En hopelijk worden ze bij jullie niet ziek!
Ja dat geloof ik. Daarom gaat onze zoon ook. Die vriend wilde afgelopen vrijdag even eruit, toen hebben ze met een groepje in ons tuinhuisje gezeten. Mooi om te zien hoe ze met elkaar hem opvangen.
Ik zal ze hier eens uit bed proberen te krijgen. Incl vriend. Verschrikkelijk altijd de ochtenden. Iedereen te moe, chagrijnig etc. En ik? Sinds 5u op want dat is de eerste voeding tegenwoordig. Maar de vaatwasser is weer uit- en ingepakt (was gisteravond aan het werk en vriend laat t lekker staan ) en de fruit- en lunchboxen staan klaar nu de kinderen nog...
Oh dat is rot! Hier zijn het vroege vogels. Als peuter, kleuter en schoolkind standaard om 7 uur uit bed. Als ze puber worden begonnen ze steeds meer uit te slapen. Het lukte bij ons om ze vrij jong aan te leren dat ze pas uit bed mochten als er 7:00 op de wekker stond. Of als het stekker lampje aan was. Dat zat dan in een tijdklok en ging om 7 uur aan. Ik hoef ze dus nooit wakker te maken voor school. Ze zijn dan gewoon wakker en ze hebben geen last van een ochtendhumeur. Gelukkig!
Exact hier ook. De eeuwige discussie. Ik krijg dan ook te horen: de vorige keer had hij/zij die al. (Sorry dat hou ik echt niet bij).
Ik zie nu dit topic bovenaan de lijst met nieuwe berichten staan. Lijkt me gezellig. Mag ik ook meeschrijven? 3 kinderen: 11, 8 en 5. Tbm beetje gedwongen na laatste zwangerschapsverlof. Nu weten we niet beter en ik kan me niet meer voorstellen hoe alles te regelen met zoveel uren werken wat ik bij de oudste 2 deed. Kinderen vinden het fijn dat ik altijd thuis ben. Ik mis soms het werken wel. Ik werk nog maar 2 dagen 3 uurtjes.
Echt waar, heel handig die ikea bordjes en bekers maar waarom verkopen ze die niet in 1 kleur? Waarom 6 verschillende? Drama altijd, iedereen wil de blauwe. Maar tegenwoordig ben ik kleurenblind geworden