Aarghh.. het is nu 2 uur 's nachts. En iemand loopt gewoon te verhuizen in de flat :x niet denkend dat er misschien kinderen liggen te slapen!! En volwassen proberen dit te doen. Het galmt ook gewoon het hele gebouw door en ik hoor hier nog de verwarminsbuizen trillen.. Verder moet ik gewoon even klagen over hoe moeilijk het tegenwoordig wel niet is om een fatsoenlijke huurwoning te vinden. Een lichtpuntje als het hypotheek gesprek goed verloopt zitten wij hier niet lang meer maar goed tot die tijd nog maar even om gaan met het geluidsoverlast.. ik wou gewoon eventjes mijn klacht doen bedankt voor het lezen
Hebben wij ook een keer meegemaakt in de straat van ons.... de volgende ochtend stonden de deurwaarde en de politie voor de deur. ze gingen het huis ontruimen.... deze mensen waren snachts gevlucht. Ze bleken fikse schulden te hebben
o jakkes daar sta je echt op te wachten ben toch blij ik niet in een flat woon ik kan ergens anders niet door slapen hoop je straks toch een fijne nacht rust krijgt en het verhuizen toch snel op houdt
Nee helemaal niemand. Het ging door tot half 4. Kon ook niet zien wie het waren,. Weet alleen wel dat er weer nieuwe bewoners zijn gekomen. Hoop in ieder geval dat het niet meer gebeurd. De kleine man was nog wakker geworden door de ze..