Ik zal ff het verhaal van voor af aan vertellen, en ik hoop dat er iemand mij kan helpen Met 17w en 6dagen heeft de VK een echo gemaakt waarop duidelijk een meisje te zien is, tenminste 3 streepjes! Nu gaan we voor de 20w echo in het ZH en daar zagen we duidelijk een jongetje?Veel mensen begonnen erover of het er misschien 2 zijn en dat ze dan achter elkaar liggen. Bij mijn man komt er in de familie tweelingen voor(zijn oom en tante 2x2) De VK hoort natuurlijk 1 kartje omdat je verwacht dat het er 1 is. Nou wilde ik vanavond eens op mijn gemak met de angelsound gaan luisteren of ik misschien meer hoorde.....en wat hoor ik Links onderin een hartje en rechts onderin. Soms 3 hartslagen door elkaar(die van mij erbij) Het kan toch niet zijn dat ik een echo van het ene hartje aan de ander kant hoor of wel? Ik weet het ff niet meer. Wie is er zwanger van een tweeling en kan mij iets meer zeggen? Als het zo is, vind ik het wel leuk hoor,maar ff wennen hahaha
Ik kan me niet voorstellen dat ze met zowel 17 +6 als met 20 weken een kind missen... en bij 17 weken is het geslacht nog niet altijd betrouwbaar vast te stellen, heb ik me laten vertellen. Ik denk dat die angelsound het hartje zelf en de navelstreng laat horen, dan hoor je ook 2 hartjes. En je baarmoeder zou dan ook enorm moeten groeien. Ik zou zeggen, vertel je zorgen aan je verloskundige!
Alleen twee eiige tweelingen zijn erfelijk en alleen aan de vrouw zijn kant als het goed is, dus dat er bij je man zijn kant tweelingen voorkomen heeft als het goed is niks met jou te maken, hoeveel echo's heb je al gehad? Mij lijkt het dat ze het anders allang geZien hadden bij meerdere echo's, maar je weet natuurlijk nooit Liefs daantje
Ik hoor ook op verschillende plekken een hartje, maar er zit maar een kind in mijn buik : P. Je kan het hartje namelijk ook via de navelstreng horen. Zo lijkt het alsof je op 2 verschillende plekken een hartje hoort. Het lijkt me wel erg onwaarschijnlijk dat er 2 keer een echo is gemaakt en er niets van een 2e kind is vernomen. Dat zou wel uitzonderlijk zijn. Leg het anders voor aan je vk. Die kan er misschien verder naar kijken. Groetjes
het is van je mans kant inderdaad niet erfelijk. daarnaast zouden ze het echt wel gezien hebben denk ik.
beste, ik ben zwanger van een tweeling en als ik luister met mn angelsound hoor ik links direct een hartje en rechts moet ik altijd een beetje meer zoeken maar hoor het wel. nu betwijfel ik dat de dokter er naast kijkt want op de echo zijn ze alletwee wel heel duidelijk te zien hoor. hier veel tweelingen in de familie, mijn meme mijn tante en ikzelf. mijn zus al 3 kindjes niets van tweeling, ik bij de eerste ronde zwanger van een tweeling . hopelijk ben je een beetje geholpen
Ik hoorde ook altijd 2 hartslagen, de baby en de navelstreng! De verlos hoorde ook zo 2 keer de hartslag maar t is echt 1 jongetje hoor!
ik ben ook zwanger van een tweeling en dat zag je toch duidelijk op de echo hoor! Met 10 weken ongeveer. Staat in mijn album Maar eh, tweelingen komt bij mij in de fam. helemaal niet voor, dus het kan ook gewoon puur natuur zijn! Weet je nu wel zeker dat het een jochie wordt?
haha nou dan reken ik maar gewoon op 1 kleintje, maar wat het dan nou precies wordt weet ik niet!Donderdag naar de vk, dus horen we vast meer. Bedankt voor jullie reactie,liefs carolina
Ik denk ook dat je dan de navelstreng erbij hoort. Het kan makkelijk hoor, dat ze met 17 weken meisje zeggen en dat het een jongetje blijkt te zijn. Dat hebben wij ook gehad bij ons zoontje. Tot 4 keer aan toe een meisje (zie foto in album) en toen ineens een jongetje met 26 weken!
helemaal met 17 en 20 weken missen ze geen kindjes meer hoor. Onze tweeling ligt bij de echo's ook wel eens achter elkaar en toch zien we ze steeds beide. Je kan inderdaad zoals al gezegd is de hartslag bij het kindje horen en in de navelstreng. Je hebt ze gisteren dus beide gevonden. (de plaatsen dus, niet 2 kindjes) Verder is het bij een echo nooit met 100% zekerheid dat ze het geslacht juist zien. Als je daarop rondzoekt, zie je dat het best vaak fout gezien wordt.