Hoe zit dat met de uitverkoop

Discussie in 'De lounge' gestart door Kwekijzer, 18 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik heb in al die jaren eigenlijk nooit bewust opgelet hoe lang het gemiddeld door gaat en hoever ze in deze maanden zakken met hun prijzen. Persoonlijk vind ik kortingen van 30-40% niets en vind ik het product meestal nog steeds aan de dure kant.

Maar hoever gaan de meeste winkeliers? En hoe lang duurt die uitverkoop nou eigenlijk? Want als je het hun 'vraagt' dan doen ze net alsof het morgen over is.

Wie heeft het antwoord?

Ik wil namelijk hele mooie laarzen hebben voor natuurlijk, bijna niets. Ik vind ze nog steeds te duur. Het bekende dubbeltje op de eerste rang:D

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    volgensmij is dat 1 feb.....

3. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Toevallig afgelopen zondag bij 'tango' echte leren laarzen gekocht van 115 euro voor 25 euro! Echt een koopje dus :)
    Hoop voor je dat je ook zoiets tegen komt ;)

4. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Daar 'wacht' ik dus op. Het gaat om een vrij dure zaak, zijn ook echt super mooie laarzen. Ze waren 160, nu zijn ze voor 110, ik vind het nog te duur. Ze zijn vorige week gestart met een actie van 2 halen 1 betalen, waarbij je de orginele prijs van het duurste paar betaald. Dat vind ik nog te veel. Aangezien er in mijn maat nog zo veel laarzen zijn die gelijkwaardig zijn, heb ik wel geduld. Maar het valt me tot nu toe een beetje tegen hoe hard ze zakken. We hebben het hier wel over een dorp. Ik zie het echt voor me dat het ineens om slaat en er dan een 'run' ontstaat op die winkel. Misschien moet ik gewoon even naar Eindhoven....

Deel Deze Pagina