Dacht eens een groepje beginnen... hihi. Misschien komt er nog wat leuks van. Verveel me soms best, of iig, baal er soms van dat iedereen om me heen werkt. Dus ben je thuismama (of niet, mag ook werkende mama zijn hoor!) en woon je in (of om) Eindhoven, laat het ff weten!
Hoi, Ik ben niet echt een thuismama maar ik woon wel in Eindhoven Ik werk nu nog twee dagen en wanneer mij ouderschapsverlof afloopt werk ik weer drie dagen. Ben je bewust thuis blijf mama? Groetjes Maible
Jeeeej een reactie! Ik ben inderdaad bewust thuisblijf-mama! Waar woon je in Eindhoven als ik vragen mag?
Grappig, ik heb ongeveer 6 jaar in Stratum gewoond. We wonen nu ongeveer twee jaar in Tongelre. Onze kinderen zijn ook ongeveer even oud. Bevalt het wel om thuis blijf mama te zijn? Mijn verlof is net afgelopen en ik werk nu weer sinds twee weken. Aan de ene kant vind ik het vreselijk om mijn kleine ventje achter te laten maar ik vind het ook wel erg leuk om weer iets anders te doen dan ´mama´ zijn. (maar na het werk wel weer als een speer naar huis, haha)
Ja ik ben echt een thuis-mama-typetje. Ik wil zelf gewoon liever niet werken en haar wegbrengen. Ik geniet er heerlijk van om samen thuis te zijn. Toevallig dat je hier ook gewoond hebt. Wij wonen net achter de geldropseweg, dus maar net stratum geloof ik. Was zeker wel wennen zo net weer werken!
Dat was enorm wennen. Ik werk nu maar twee dagen en straks weer drie. Maar als ik manlief ervan kan overtuigen wil ik straks als er wat meer kindertjes zijn twee dagen blijven werken Mijn kleine gaat nu 1 dag naar het kdv en 1 dag naar opa en oma. Ik moet zeggen dat ik het best veel vind, zorgen voor mijn zoontje, werken, het huis mijn diertjes, sporten. Soms lijkt het alsof er geen einde aan komt. Onderneem je veel met je dochter? Ik wil nog steeds gaan babyzwemmen.
Hihi ondanks dat ik thuismama ben heb ik dat ook hoor, ben de hele dag bezig, maarja hoort erbij denk ik. We hebben ook nog eens een dochter die overdag bijna niet slaapt en snachts ook niet al te goed, werkt ook niet echt mee haha! Wij babyzwemmen bij de Tongelreep, is erg leuk! Verder doen we neits 'vasts'. We doen van alles, maar wil minimaal 1 a 2 dagen de hele dag met haar thuis zijn voor de rust. Met dit slechte weer van de laatste tijd is het vaak wel meer dagen in de week dat we thuis zijn. Gelukkig vinden we het allebei fijn thuis! Er zijn toch zeker nog wel meer mamas uit Eindhoven hier op zw.pag?
Wij zijn de afgelopen week alleen maar thuis geweest. Die kleine had een oor-en keelontsteking. Zo zielig En het weer helpt dan ook niet echt mee... Manlief is hier ook laat thuis dus ik kon ook niet echt weg.. Moet zeggen dat ik het toen wel lekker vond om te gaan werken, al was het maar om even het huis uit te zijn. Ik zat er over te denken om te gaan zwemmen in de tongelreep met die kleine maar toen hoorde ik dat je niet halverwege de les mag stoppen als die kleine het niet meer leuk vind? Ik vond dat een nogal raar verhaal.. Ja, Eindhoven-mama's waar zijn jullie??
Gimena, leuk, in de buurt is ook goed. Mooie naam inderdaad! Wat het babyzwemmen betreft, bij ons in de groep wel. Je doet echt wat jij en je kindje willen. Maar ik ga op dinsdag, ik hoor wel rare verhalen over de zaterdag. (is een andere juffrouw denk ik ook en hele grote groep)
Hoi, Ik heb weer twee drukke dagen achter de rug.. Soms heb ik het idee dat ik het rustiger heb wanneer ik werk Vanmorgen nog met de kleine naar de ha geweest. Hij had vorige week koorts en een oor en keelontsteking, zo zielig. Ik moest vandaag even terug op controle. Kleine man is weer gezond verklaard! Ik moet morgen en vrijdag weer werken, en dan is het alweer weekend. Heb je nog leuke plannen voor de komende dagen?