kleinigheidje voor 4 jarige? en wat lekker voor in een kerst mand?? ideeen gezocht ??

Discussie in 'De lounge' gestart door FairyLaughs, 11 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

hallo..

ik heb een vriendin, en die heeft momenteel bijna geen geld.. ong 40€ in de week waar ze alles van moet doen.. ze heeft ook een 4 jarig dochtertje..

nu heb ik vanmiddag voor dat dochtertje een pakketje met meer dan 1000 stickers gekocht.. voor sinterklaas in de schoen..

en wilde ik voor de kerst ook nog een leuk cadeatje kopen ( rond de 10 euro).. en wil ik graag voor mijn vriendin een kerstmand maken met boodschappen.. lekkere dingen, maar ook dingen die ze dagelijks nodig heeft.. (tot 40 euro ongeveer)

en hiervoor zocht ik wat ideeen..

wat vind ik 4 jarige leuk om te krijgen. ??
    en wat zal ik in die kerstmand doen?..
    wat zouden jullie graag in een kerstmand willen, als jullie die zouden krijgen ??..

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

kerstbrood, flesje wijn, iets om te snoepen, iets om te borrelen.
    Je hebt vaak wel bij de Lidl en Aldi van die feestdagen artikelen. (weet niet of die producten er al weer zijn) Zijn meestal erg lekker en niet duur.
    Van die dingen dus die ze zichzelf niet kan veroorloven maar die de kerstdagen net ff leuker/gezelliger maken

En voor 10,- kun je bij de action hele leuke knutselspullen krijgen. Mijn nichtje (ook 4 ) vindt dat erg leuk!

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

misschien een rare, maar wasmiddel is ook erg duur, dus ik zou ook blij zijn met bv wasverzachter, want dat zou ik niet kopen, en ik zou voor dat meiske een groter cadeautje kopen en niet veel kleintje, want die kleintjes kan je zelf ook betalen. maar iets van tien euro dat is dan wel weer slikken. dus ik zou gaan voor een ding (bv pony of petshop ofzo) en idd lekkere hapjes, maar ook eten dat wel nog even bewaard kan worden en wat haar kindje ook lekker vind.
    Ik zou ook gewoon bij de aldi gaan, daar heb je voor 40 euro veel meer dan bij de ah.
    wat lief van je!

4. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Toevallig dacht ik hier vanmorgen ook aan om aan iemand te geven.

Je heb toch ook van die boodschappen paketten waar je voor kan sparen bij supermarkten
    welke supermarkten doen daar aan mee?
    Wat mij ook wel wat leek om erin te doen is een lekker zeepje iets van vlees of vis.

Voor het meisje zou ik inderdaad een groot ding kopen mischien wil er nog wel iemand met je meedoen

5. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Echt lief van je zeg:)
    Hmmm wat in de mand. Ik zou zeggen ook een pak koffie.
    En dingen die ze normaal niet zou kopen. Een lekkere zak luxe chipies. Een stukje brie mischien? Is ook lang houdbaar. Borrelnootjes en een lekker stuk worst.En bij de apie hein was het geloof ik, kun je hele kleine flesjes met wijn kopen en dan verschillende smaakjes. Een doosje lekkere eigen merk bonbons. (Welke vrouw kan nu echt helemaal zonder chocola he?;):D)

Oe, ook iets lekker voor de dochter natuurlijk niet vergeten. Lekkere zak uitdeel snoep van Haribo of zo. Nu sint maarten voorbij is zijn die vast ook niet zo duur.;)

Liefs Janna

6. Ckialita

Ckialita Bekend lid

28 jan 2009
    993
    0
    0
    Oooooo dat hebben wij vorig jaar ook gehad! Was echt heel fijn, wij zaten toen ook behoorlijk in geldnood, en iemand van de kerk had ons een doos kado gedaan, ik weet nog steeds niet wie... Was echt super. Echt een superleuk idee van je! Ik denk echt dat ze daar erg blij mee zijn :)
    Wat er bij ons allemaal inzat:
    -schoonmaakmiddel
    -ontbijtkoek
    -chips
    -doucheschuim
    -toastjes
    -mix voor noedels
    -pasta
    -pot groente
    -poederchocomel
    -een paar smaken thee
    -oploskoffie
    -lekkere koekjes
    -olijfolie
    -houdbare salami
    -knakworstjes
    -pak suiker
    en zo nog wel wat. Allemaal dingen die je vaak wel gebruikt, maar als je het zelf moet halen is het toch een stuk duurder. Door basisdingen te krijgen, kan je zelf iets luxere dingen kopen voor een keer.
    Bij de Aldi hebben ze nu inderdaad het kerstassortiment. Daar zitten erg lekkere dingen bij, maar van sommige dingen vraag ik me af of het goedkoper is dan euroshopper bij de ah...
    Verder heb ik nog de tip dat ze vanaf komende woensdag (dus over 6 dagen) knutselspullen hebben bij de Aldi, voor 4 euro een heel pakket met gekleurd papier, karton, linten enzovoorts. Heb ik twee jaar geleden gehaald voor kaarten maken, en ik ben er nog lang niet doorheen. Ze hebben nu sowieso bij de Aldi veel leuke dingen als tijdelijke goederen, daar zit echt veel leuk spul bij. Je kan ook kijken op www.aldi.nl , daar staan ook de aanbiedingen en inkooptips bij. Wat ze vanaf woensdag nogmeer hebben is onder andere een disney-barbie (dus zeemeermin ofzo) voor 7 euro, speelbordenkoffer voor een tientje, sprookjesknutselboek voor 2 euro. Kan je zelf ook bekijken. Op die site staan dus ook de houdbare goederen die je vrij goedkoop in kan kopen.

7. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Bij de Lidl (of Aldi) hebben ze ook een hope luxe artikelen in deze tijd van het jaar.
    Ik zit te denken aan: toastjes, flesje wijn, chocolaatjes, lekkere koekjes, speciale koffie met een smaakje, zo'n kant en klaar stokbrood met kruidenboter, lekkere douchegel, kaarsen, nootjes, (warme) chocomel, lekkere snoepjes voor het meisje.
    Succes met shoppen en veel plezier met geven. Ze zal er echt blij mee zijn.
    Ik vind het echt lief van je!

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, ook misschien nog leuk voor in het pakket: Een lekker pak sap, of perssinaasappels.

9. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Ik was vergeten te zeggen dat ik dit echt heel erg lief van je vindt!

En bij nader inzien zou ik toch ook iets groters voor het meisje kopen. Weet niet of ze van poppen houdt ofzo. Maar daar kun je heel veel leuke accesoires bij kopen.

Laat je ons nog ff weten wat je erin stopt???

10. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Vind het ontzettend lief van je!

Ik zou voornamenlijk gaan voor houdbare artikelen zodat ze lekker de kast kan vullen..Wat lekkers voor de kleine meid, lekker broodbeleg, chipjes, maar ook bijv vruchtjes op siroop, blik ranja, fles frisdrank, flesje wijn of likeur.. Koekjes, thee of koffie, doosjes chocolaatjes, rollen pepermunt of ander snoep. Afbakbroodjes, pak cakemix, ( alleen water toevoegen).. En een leuk tijdschrift, douchegelletje.. Knakworstjes, Blik soep.

En misschien een tasje met vlees er bij.. is vaak ook erg duur..;)

Bij de actio kun je ook vaak veel dingetjes zoals douche gel, schoonmaakmiddel, chocolade, snoepjes, etc kopen..

Krijg zelf zin om een pakket te maken!:)

Voor de kleine meid zou ik het eigenlijk niet zo goed weten.. Wat vinden ze leuk op die leeftijd..

Veel plezier met de voorpret!:D

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zou even bij de lidle langs gaan die heeft al sinterklaas en kerst spulletjes en heel betaalbaar!!!
    voor die kleine zou ik zowiezo een kerstmannetje van chocolade doen hihihi

wat lief van je trouwens dat je dat doet:)

12. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    hoi,
    wat super dat je dit doet.
    vorig jaar heb ik ook een mand gemaakt voor mijn ouders. erg leuk.
    en wat had ik er allemaal in.
    -koffie,
    - afwasmiddel,
    - pakje koekjes,
    - een knorr maaltijd,
    - sap,
    - toetje
    - afbak broodjes.
    heb zeg maar gekeken naar wat ik op een dag zou eten.
    ze vonden het erg leuk.
    als tip heb ik nog wel om er parfum in te doen. ik doe in parfum en het is echt een stuk goedkoper dan in de winkel. als je daar belang bij hebt moet je effe pben.

succes met de mand.

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.184
    113
    Brabant
    ik vind het echt een super leuk idee!!!!!! en heel lief!
    Misschien kun je ook vanuit je eigen kerstpakket aanvullen? ik heb namelijk dingen altijd die ik zelf niet zo gauw gebruik of lekker vind, die zou ik graag aan iemand geven die niet zo makkelijk wat lekkere (luxe?) dingen kan kopen.
    Maar super!!!

Deel Deze Pagina