Ik werk nu bijna 10 jaar voor een zorgverzekeraar op de administratie. Veel voordelen dichtbij huis, flexibele werktijden enz. Maaar niet echt voldoening meer....plus het feit dat ik erg graag overdag bij mn kindje thuis wil zijn en het niet erg vind om in de avond of keer in het weekend te moeten werken....(zeg eerlijk die ort toeslag klinkt aantrekkelijk) Nu is het zo dat mn man ziek is, volledig afgekeurd en krijgt al minder geld, daarbij betalen we ook nog een bedrag cak per maand, ik ben al minder gaan werken dus alles bij elkaar zijn we al een hoop achteruit gegaan en kunnen eigenlijk niet veel meer missen. Nu wil ik dus graag werken/leren voor verzorgende niveau 3, maar kom ik dan nog wel rond, wat verdien je dan tijdens het leren en straks als je gaat werken? Wil graag 24 uur gaan werken... Heeft iemand ervaring hierin of tips? Ik woon zelf omgeving eindhoven...heb zuidzorg al een mail gestuurd, ben zoo toe aan iets heel anders!
meestal werk je om het weekend. en dan of met kerst of oud en nieuw. pinksteren of pasen. koninginnedag of hemelvaart. zoiets. ik moest ( wel 6 jaar gelden hoor) eerst 7 maanden fulltime naar school. toen kreeg ik 750 euro per maand. toen ging ik werken en 1 dag in de week naar school en verdienden toen ( 32 uur werken) ongeveer 1100 euro. toen ik mn diploma had verdienden ik met 32 uur ongeveer 1300 euro. lag een beetje aan de ort.
wat is je opleiding nu?? ik werk bij zz, als je vragen hebt?? Voor zover ik nu weet is dat ze nu geen werken/leren aanbieden voor externe kandidaten. succes!!
ik ben helpende en werk dus 24 uur en kom met 1200 thuis (inc ort) ik weet niet waar je woont maar hier in de regio nemen ze nog wel externe kanidaten aan alleen krijg je dan een contract voor 28 uur en werk je 3 dagen en krijg je maar een halve dag school uitbetaald
heb alleen mavo-D en wat administratieve papieren.... oh dan houdt het al op toch jammer mijn buurvrouw werkt bij de zz airborne en raadde me aan een mail te sturen....
Ik werk 24 uur per week, alleen avonden en om het weekend. Zit op ongeveer 1350 per maand netto. Incl ort. Leerling weet ik niet meer. Is alweer een aantal jaar geleden. Ik hou van mijn werk maar er is zoveel veranderd in 10 jaar.... Ik weet niet of ik het nog 40 jaar zou doen/kunnen. Erg zakelijk geworden allemaal en als je IG-er bent komt er veel administratief werk bij! Maar laat je je hierdoor niet afschrikken want ik haal ook veel voldoening uit mijn werk!! Succes met je keuze!
altijd proberen. in het dorp waar ik werk hebben ze altijd mensen nodig, dus gewoon proberen hoor!!!!!