Wie heeft er wel eens een S.O.A. gehad?

Discussion in 'De lounge' started by Partyrocker, Jan 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Heb jij een Soa gehad en welke

1. Chlamydia

2. Hepatitis

3. Gonorroe (of hoe je het ook schrijft)

4. Syfillis

5. Herpes (geen koortslip)

6. HIV

7. Nee, nooit een soa gehad

8. Anders...

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Je hoeft niet te reageren als je de pol heb ingevuld, ik ben er eigenlijk benieuwd naar.
    Ook al komt het zoveel voor het is toch een beetje taboe om het erover te hebben, bijna vies.

En dat terwijl het eigenlijk een infectie is die toevallig seksueel overdraagbaar kan zijn.
    Over schimmelinfecties wordt makkelijker gesproken, terwijl dat toch ook lastig is en niet helemaal frisjes.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb clamydia gehad door mijn ex!

Ik had me netjes laten testen op soa's toen ik mijn spiraal ging laten plaatsen ik had niks.

5 mnd later kreeg ik pijn tijdens de sex en buikpijn de HA wilde me toen weer laten testen waarop ik nog doodleuk zei ik heb een relatie van 3,5 jaar.

Toen had ik toch clamydia en kwam de aap uit de mouw!
    Heb me nog nooit zo smerig gevoelt als toen heb echt uuuuren onder de douche gestaan om mezelf te wassen!

Gelukkig heb ik er niks aan over gehouden!

3. collo003

collo003 VIP lid

Feb 12, 2009
    7,802
    1
    0
    Oeteldonk
    Ikzelf niet, maar een goede vriendin van me wel. Die heeft genitale wratten gehad. Was wel echt een typisch gevalletje van eigen schud dikke bult, veel onbeschermde sex. Denk dat ze in haar handjes mag klappen dat ze niet meer heeft opgelopen. Ze heeft zich toenb wel helemaal laten testen op allerlei soa's, maar dit is de enige.

Mijn zus heeft van een ex vriend (die vreemdging) ooit chlamydia opgelopen, niet tijdig opgemerkt en daardoor helaas wel onvruchtbaar geworden... Erg sneu als je zon grote kinderwens hebt als zij...

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

Dec 13, 2009
    3,378
    2
    0
    HP virus was heel snel weer verholpen. Naar schatting heeft 80% van de vrouwen dit virus in zich. Dus kan het bij verminderde weerstand zo actief worden. Meestal heb je het na een keer in actieve vorm nooit meer...besmetting is zo gebeurd helaas!

Overigens kan je dit ook oplopen wanneer je een handdoek gebruikt van iemand anders...

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

nooit heb veul sex gehad maar altijd veilig.

6. EdelHertje

EdelHertje Niet meer actief

Nee, gelukkig nooit gehad.

7. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Grr Chl door mijn ex dus alweer jaren geleden!!
    Vloeide 2 weken helemaal leeg!! Daardoor naar HA en kuur
    Altijd de angst gehad dat dit mijn vruchtbaarheid had aangetast

8. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
  9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Nooit iets gehad gelukkig.

10. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Nee gelukkig nog nooit. En hoop ook nooit een SOA te krijgen. Ken wel iemand die herpes heeft gehad.

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Was ie vreemd gegaan dan?

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ja of je moet chlamydia van de lucht krijgen;)

Daarna heeft ie t opgebiecht en bleek die andere griet het ook te hebben..

13. Babystew

Babystew Niet meer actief

Nee, niet dat ik weet tenminste. Ben net met mijn nieuwe zwangerschap weer getest op een paar dingetjes (vergeten welke) en dat was gelukkig allemaal negatief. Lijkt me echt heel erg als je het niet in de gaten hebt en daardoor onvruchtbaar bent geworden. Al helemaal als het niet jouw schuld geweest is (vriend die vreemd is gegaan oid) :(

14. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Nope nog nooit een soa gehad.

15. Leona

Leona Fanatiek lid

May 30, 2012
    1,195
    0
    0
    Gelukkig heb ik nooit een SOA gehad. Ben er wel bang voor geweest nadat ik erachter kwam dat mijn ex blijkbaar een 'open relatie' had met mij zonder dat ik daar wat vanaf wist.:$
    Ik heb me vlak daarna laten testen en bij de gyn ben ik ivm zwangerschap ook op vanalles getest en dat was gelukkig allemaal negatief

16. Natasja84

Natasja84 Fanatiek lid

Jun 8, 2012
    2,951
    0
    36
    Veluwe
    Toevallig hadden vriendlief en ik het er gisteren nog over op een verjaardag (wat een onderwerp ik weet het ;) ) dat we dit dus gelukkig beiden nog nooit hebben gehad...

17. Hippo89

Hippo89 VIP lid

Dec 11, 2012
    7,373
    343
    83
    Female
    ik heb het nog nooit gehad.... wel een keer gedacht...

ik was 15 en had net een paar maand seks, we deden het altijd met condoom en nooit zonder gedaan, maar het begon daar onder op te zwellen... en te jeuken... en deed gewoon echt zeer, ik heb huilend mijn moeder opgebeld dat ik bang was toch een soa ofzo te hebben.... samen bij de huisarts bleek dat we tijdens de seks fruity condooms ofzoiets gebruikten en dus gewoon allergie reactie had .....haha achteraf kan ik er gelukkig om lachen maar jeetje wat heb ik me geschaamd daar bij de huisarts.

mijn eerste vriend en ik waren elkaars eerste,
    mijn 2e vriend waar ik seks mee had heb ik ook nooit seks mee gehad zonder condoom en ook mondeling ging met condoom;)

mijn 3e was/is mijn man, toen wij seks zonder condoom gingen hebben is er getest op soa's en toen dat uitgesloten was hebben we geen condoom meer gebruikt,

18. Djennaa

Djennaa Actief lid

May 22, 2012
    448
    0
    0
    stay at home mom
    Nog nooit. Maar da's meer geluk dan goed opgelet te hebben. Laatste jaren wel heel zorgvuldig mee omgesprongen maar daarvoor was ik een losbol.

Vriendinnetje van me had te pas en te onpas wat aan der doos hangen :p Wat een ellende lijkt me dat.

19. n1986

n1986 Actief lid

Jul 30, 2012
    455
    0
    16
    Werken in de kinderopvang
    Gelderland
    Gelukkig nog nooit gehad.

20. Niboma

Niboma Fanatiek lid

Nov 20, 2008