Ik ben al heel lang op zoek naar een leuke jas voor als het te koud is voor zonder. Nu draag ik een vest of een spijkerharde omdat mn zomerjas echt versleten is en ik geen idee heb wat ik wil. Ook ben ik uitgekeken op mn winterjas, dus die wil ik eigenlijk ook vervangen, maar ook daarvoor heb ik niet echt een idee. Hij moet iig lekker warm zitten want ik ben een koukleum. Dus dames....show jullie jassen. (Zomer en winter )
Voor een winterjas deze net gekocht. Is lekker zacht en warm. Qua zomerjas heb ik een superdry jas van 2 jaar oud. Kan zelf ook niet een leuke nieuwe vinden.
Bekijk bijlage 541974 Drama he.. ik ben echt een pietlut qua jassen en vindt bijna niks mooi. Vorig jaar dus uit nood de winter door gekomen met Mn versleten winterjas Haha, die heb ik in maart dan ook direct de ondergrondse container in gedaan. Dit jaar moest ik dus wel opzoek naar een nieuwe, ben optijd begonnen met zoeken en dit is hem geworden. Van Naketano is ie. Helemaal gevoerd, dus lekker warm.
Een winterjas heb ik van vorig jaar nog. Bij een site in Duitsland besteld. Eigenlijk wil ik nog een tussenjas. Ik zat te denken aan een Naketano maar twijfel of ik de fleece versie moet nemen. Geen idee of die ook in een stenen winkel wordt verkocht zodat ik eerst kan voelen.
Ik heb deze winterjas vorig jaar gekocht. Rib uit m'n lijf, maar wat een fijne jas! Didriksons model Lina. Wind en waterdicht, ideaal!
Ahhh ja leuk!! Deze wil ik heel graag in het bordeaux... Maar hij is vrij prijzig helaas. Is ie goed warm?
Die heb ik ook. Heel leuk is ie! Lijkt een beetje op Goosecraft. En verder deze. 1 van superdry ( de groene ). Spijkerjack en wollen jas van only.
Bekijk bijlage 542024 Heb meerdere winterjassen, maar als t echt koud is draag ik deze van Canada Goose. Warmste jas ooit. Bekijk bijlage 542025 In de lente/herfst heb ik dit soort jassen aan in alle kleuren (rood, roze, zwart, wit, mintgroen) van Only, Zara en Jaqueline de Yong.
zijn de jassen die je in de lente en herfst draagt ook een beetje waterdicht? ik doe namelijk het meeste lopend of op de fiets. qua model vind ik hem wel erg leuk.
Ik zou als je veel buiten bent zeker iets meer geld uitgeven voor een water en winddichte jas. Heel veel jassen zien er heel leuk uit maar zijn qua warmte echt drama
Leuke jas, maar valt hij niet heel kort? Ik ben altijd bang dat ik bij zulke jacks een blote rug krijg. Brrrrrr...