Thuisstudie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Astrid0482, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astrid0482

Astrid0482 Actief lid

26 nov 2008
    454
    0
    0
    Hoi,

Momenteel ben ik werkloos (niet dat ik dat zo erg vind nu ik een kleine heb :D) en wil graag weer een opleiding gaan doen. Omdat ik straks weer gewoon wil gaan werken parttime, zit ik na te denken over een thuisstudie HBO recht of psychologie (ben er nog niet uit) van de LOI of NTI, maar ik vraag me af of je er ook echt wat aan hebt :( ? Ik weet dat ze erkend zijn, maar zal een werkgever iemand met een diploma van het LOI/NTI wel als een 'serieuze' kandidaat zien? En zijn er dames die ervaring hebben met het LOI/NTI en/of een van deze opleidingen?

2. kiss87

kiss87 Fanatiek lid

6 jun 2009
    2.046
    0
    0
    Ik heb ervaring met loi...
    Het was ontzettend moeilijk om een stageplek te vinden! Maar heb de gemeente gevraagd om voor mij iets te vinden, en al snel kreeg ik telefoon.. En na 1 jaar stage mocht ik blijven bij mijn stage adres. Heb mijn diploma inmiddels gehaald (spw) en heb een leuke baan! Ben van plan om toch in de toekomst nog een studie te doen, ook via de loi! het is mij goed bevallen!

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Je moet wel over een flinke dosis zelfdiscipline beschikken, wil je een thuisstudie kunnen volhouden.
    Persoonlijk doe ik liever een cursus waarbij ik medeleerlingen en de leraar zo nu en dan zie. Ik kon het niet volhouden. Als je iets neit snapt ben je eerder geneigd het bijltje erbij neer te gooien, denk ik.

4. Lila24

Lila24 Actief lid

28 jan 2009
    152
    0
    0
    Ik weet niet hoe oud je bent, maar onder de dertig krijg je bij reguliere opleidingen studiefinanciering. Is het misschien niet financieel aantrekkelijker om dat te doen?

Deel Deze Pagina