gefrustreerd en verdrietig

Discussie in 'De lounge' gestart door Nientjje, 15 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik moet even mijn ei kwijt!
    Sinds februari heb ik een andere baan en een ontzettende klote (sorry voor mijn taalgebruik) bazin erbij! Toen ik op gesprek kwam, was ze poeslief en grappig enz, maar al vanaf de eerste keer dat ik haar sprak nadat ik was aangenomen was ze opeens heel anders. Ze is altijd aan het zeuren en niks is goed genoeg en een discussie is zeker niet aan de orde, want zij heeft altijd gelijk. In het begin sprak ik haar niet zo vaak, maar als ik haar dan sprak en er was weer eens iets niet goed genoeg, dan had ik daar niet zo' n last van.
    Maar vandaag was het weer eens zover: over iets heel kleins kreeg ik een grote preek, op een toon alsof ik een kleuter ben. En dit is sinds een paar maanden nu wekelijks het geval. Ik hoef maar iets simpels te vragen en ze begint weeral over iets heel anders wat niet goed is. Ik heb nog nooit een complimentjes gehad over mijn werk en vanaf vanmiddag ben ik het opeens zo zat!! Ik heb het gevoel dat ik gepest word door mijn eigen bazin, dat voelt heel vernederend en verdrietig. En wat zo ontzettend jammer is: het werk is erg leuk, het is helemaal mijn ding en ik wil er voor geen goud weg. Maar als het zo door gaat, denk ik dat ik daar toch maar eens goed over na moet gaan denken.

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Wat ontzettend vervelend zeg :(
    Zeker omdat je er zo te horen verder erg fijn werkt.
    Valt er helemaal niet met haar te praten? Misschien is er anders een bemiddelent persoon op je werk waarmee je het kan proberen? Eentje van de PR ofzo?
    Zou dit niet je werkplek laten vernagelen hoor. Maar eens goed kijken of wat het ook is waarom ze zo doet, uitgepraat kan worden. Een andere baan vinden kan dan altijd nog, toch?
    Snap best dat dat moeilijk is hoor!
    Succes en sterkte!

3. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Jeetje wat lastig meid. Vooral omdat je het werk zo leuk vind. Is het niet mogelijk je vragen aan een ander te stellen. Misschien moet je toch eens je hart luchten bij haar. Sterkte meid en hopelijk is er snel een oplossing. Van baan veranderen is wel heel rigoreus en zie ik meer als laatste oplossing.

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Kun je goed overweg met je collega's? Kun je het er niet eens met hen over hebben? Misschien hebben zij ook wel helemaal geen goede band met je bazin.

Het enige wat je eraan kan doen is denk ik met je bazin gaan praten. Vragen of er wat is en of ze wel vind dat je het goed doet en zo.

Succes en sterkte.

5. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.535
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Kun je haar daar niet op aanspreken?
    Een vriendin van mij had hetzelfde en heeft die persoon erop aangesproken,ze was gelijk anders!
    Ze gaf zelfs toe dat ze zo deed omdat mijn vriendin het pikte.
    Succes in elk geval.

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

ik zal hete r over hebben. kans heb je natuurlijk dat zij het niet goed opvat maar zo kan je ook niet door gaan. je hoeft echt niet alles te pikken omdat het toevallig je baas is hoor! sterkte en succes!

7. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

jeetje wat vervelend zeg
    ik zou het echt niet pikken hoor je hoeft je niet af te laten zeiken door je baas en ook omdat je gewoon niks fouts hebt gedaan wat een rot bazin zeg pff

Deel Deze Pagina