Wij hebben hier twee hoge boekenkasten, en daar bovenop staan nu dozen vol met cadeautjes Kleine meid loopt er per dag 40 keer langs, en weet van niets, ik heb zo'n vreselijke voorpret hahahaha, cadeautjes liggen binnen kruk en klim bereik, en ze heeft gewoon helemaal niets door. Wat zijn jullie verstopplekken?
Hier is het de zolder, die is bereikbaar met vlizotrap dus daar mogen onze dames niet op en dat zal nog wel een paar jaar zo blijven.
Bij ons staat nu alles in de bijkeuken, maar zal het deze week weer in de garage zetten. Zou het eigenlijk eerst allemaal in willen pakken, maar het zijn 10 zakken/dozen vol, en ik zie er best tegen op om het in te pakken.
Hier staat alles op onze slaapkamer kast. Die is vrij hoog en het zit in dozen. Ze hebben helemaal niets door
Hier in de logeerkamer. Zoontje is 1 jaar en snapt er toxh niks van. Net stond ie naast een ingepakt kadootje, maar een lege plastic zak ernaast was veeeel interessanter...
Wij hebben geen zolder, en mevrouw kreeg het ieder jaar voor elkaar om juist in de (nooit gebruikte) inbouwkast te moeten zijn omdat ze iets zocht. Nu ligt het bij wijze van onder haar ogen, of erboven, en heeft gewoon niets door hahahahaa (ik heb zo'n binnenpret lol)
Hier ligt het veilig bij opa en oma en de schoenkado's liggen achter in mijn kledingkast. Allemaal safe dus. Alleen had ik vorige week ineens paniek... dochter kan nu lezen en daar hield ik niet echt rekening mee. Kwam er een bevestigingsmail van sint binnen op mijn telefoon terwijl zij er foto's op keek. Heb er een mooi verhaal van gemaakt over reclame
Hahaha, ik heb nu soms dat ik zeg mama even over S-I-N-T en dan de vraag...ik moet niet vergeten dat ze over een jaar, misschien 2, kan spellen hahaha.
In mijn kleding kast. (waar ze niet bij kan) In de kast beneden (waar ze niet bij kan) En op zolder (waar ze ook niet bij kan haha)
In de linnenkast, net zoals vroeger! Ik weet nog wel dat ik die grote ontdekking deed, haha Wij zeggen die man met die lange witte baard, en dan reageert de oudste met "Opa Bakkebaard" LOL
In de trappenkast, die s altijd op slot dus daar komt ze niet. Ik durf de zolder niet op :') (vlizotrap brr)
Kleinere pakjes liggen in mijn kledingkast in een doos bovenin, grotere dingen op de zolder met vlizotrap. En wij hebben het over vijf twaalf hahaha
mijn moeder woont hier in de straat en heeft een grote zolder. daar heb ik alles staan. ze heeft er ook een grote tafel waar ik alles mooi kan inpakken. dus als de kids op bed liggen en mijn man is thuis dan kan ik het daar lekker rustig inpakken.
Een gedeelte ligt in de meterkast, een gedeelte ligt in de waskamer en een gedeelte ligt op onze kledingkast. Alles zit nog helemaal ingepakt in de dozen waarmee het verstuurd werd. Ze hebben echt niks door! Zo leuk, deze tijd van het jaar! <3
Hier ligt het op de achterzolder. Niet echt een handige plek, aangezien de trap naar de zolder in de berging zit. Maar goed, ergens anders kan ik het echt niet neerzetten. Of tenminste, niet dat ik er zelf nog bij kan. Onze zolder heeft een verhoging van ongeveer 3 treden (hij zit boven de berging en de keuken en de keuken heeft een hoger plafond) Voor die verhoging staat een linnenkast, ik denk dat ik het daar maar achter zet, dan staat het in elk geval uit het zicht als ze toch de zolder oplopen. Er zit wel een luik wat dicht kan, maar dat kan ik zelf niet openmaken, is veel te zwaar voor mij.