cadeautjes verstoppen (leukste tijd van het jaar hihi)

Discussie in 'De lounge' gestart door Sylvia29, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Wij hebben hier twee hoge boekenkasten, en daar bovenop staan nu dozen vol met cadeautjes :D
    Kleine meid loopt er per dag 40 keer langs, en weet van niets, ik heb zo'n vreselijke voorpret hahahaha, cadeautjes liggen binnen kruk en klim bereik, en ze heeft gewoon helemaal niets door.

Wat zijn jullie verstopplekken?

2. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.421
    446
    83
    Limburg
    Hier is het de zolder, die is bereikbaar met vlizotrap dus daar mogen onze dames niet op en dat zal nog wel een paar jaar zo blijven.

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Bij ons staat nu alles in de bijkeuken, maar zal het deze week weer in de garage zetten. Zou het eigenlijk eerst allemaal in willen pakken, maar het zijn 10 zakken/dozen vol, en ik zie er best tegen op om het in te pakken.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

Hier staat alles op onze slaapkamer kast. Die is vrij hoog en het zit in dozen. Ze hebben helemaal niets door :D

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.912
    113
    Vrouw
    Hier in de logeerkamer. Zoontje is 1 jaar en snapt er toxh niks van.
    Net stond ie naast een ingepakt kadootje, maar een lege plastic zak ernaast was veeeel interessanter...

6. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    Bij ons ligt alles in de kelder, die zit op slot (hoog slot, kunnen de mini's niet bij :p).

7. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Wij hebben geen zolder, en mevrouw kreeg het ieder jaar voor elkaar om juist in de (nooit gebruikte) inbouwkast te moeten zijn omdat ze iets zocht.
    Nu ligt het bij wijze van onder haar ogen, of erboven, en heeft gewoon niets door hahahahaa (ik heb zo'n binnenpret lol)

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.188
    113
    Hier ligt het veilig bij opa en oma en de schoenkado's liggen achter in mijn kledingkast. Allemaal safe dus. Alleen had ik vorige week ineens paniek... dochter kan nu lezen en daar hield ik niet echt rekening mee. Kwam er een bevestigingsmail van sint binnen op mijn telefoon terwijl zij er foto's op keek. Heb er een mooi verhaal van gemaakt over reclame ;)

9. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Hahaha, ik heb nu soms dat ik zeg mama even over S-I-N-T en dan de vraag...ik moet niet vergeten dat ze over een jaar, misschien 2, kan spellen hahaha.

10. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83
    Bij ons ook bij opa en oma.
    Wij hebben hier geen plekjes om te verstoppen.

11. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Als we het hier over sinterklaas hebben, zeggen we de man met de mijter.. hahaha
    Voor nu kan dat nog :p

12. Vagans

Vagans Niet meer actief

In mijn kleding kast. (waar ze niet bij kan)

In de kast beneden (waar ze niet bij kan)

En op zolder (waar ze ook niet bij kan haha)

13. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    In de linnenkast, net zoals vroeger!
    Ik weet nog wel dat ik die grote ontdekking deed, haha

Wij zeggen die man met die lange witte baard, en dan reageert de oudste met "Opa Bakkebaard" LOL

14. emma84

emma84 Bekend lid

3 dec 2012
    603
    0
    0
    Twente
    Op zolder bereikbaar via een vlizotrap waar ik zelf niet eens bij kan haha

15. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    In de trappenkast, die s altijd op slot dus daar komt ze niet.
    Ik durf de zolder niet op :') (vlizotrap brr)

16. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Kleinere pakjes liggen in mijn kledingkast in een doos bovenin, grotere dingen op de zolder met vlizotrap. En wij hebben het over vijf twaalf hahaha

17. beccie

beccie Niet meer actief

mijn moeder woont hier in de straat en heeft een grote zolder. daar heb ik alles staan. ze heeft er ook een grote tafel waar ik alles mooi kan inpakken. dus als de kids op bed liggen en mijn man is thuis dan kan ik het daar lekker rustig inpakken.

18. Allesofniets

Allesofniets Niet meer actief

Naast zijn box😏. Hahaha kind weet nog niet wat en wie die goede man is😜

19. Linda86

Linda86 VIP lid

Een gedeelte ligt in de meterkast, een gedeelte ligt in de waskamer en een gedeelte ligt op onze kledingkast. Alles zit nog helemaal ingepakt in de dozen waarmee het verstuurd werd. Ze hebben echt niks door! Zo leuk, deze tijd van het jaar! <3

20. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hier ligt het op de achterzolder. Niet echt een handige plek, aangezien de trap naar de zolder in de berging zit. Maar goed, ergens anders kan ik het echt niet neerzetten. Of tenminste, niet dat ik er zelf nog bij kan.

Onze zolder heeft een verhoging van ongeveer 3 treden (hij zit boven de berging en de keuken en de keuken heeft een hoger plafond) Voor die verhoging staat een linnenkast, ik denk dat ik het daar maar achter zet, dan staat het in elk geval uit het zicht als ze toch de zolder oplopen. Er zit wel een luik wat dicht kan, maar dat kan ik zelf niet openmaken, is veel te zwaar voor mij.

Deel Deze Pagina