Iets voor mijn verlof ben ik begonnen met Nederlands Recht. Tot heden bevalt het me erg goed, maar je bent erg op jezelf aangewezen. Er is wel begeleiding maar het moet wel uit je zelf komen. Welke studie ga je doen? Een vriendinnetje van mij doet management, organisatie en bestuur en zij heeft twee kindjes eentje van 4 en een van een paar maandjes. Zij vindt het ook goed te doen.
ik doe mba via loi.. ik ben zeer tevreden over.. ik heb as dinsdag mijn tweede examen en week later de derde.. mijn huiswerk krijg ik meestal binnen twee dagen terug en antwoorden op vragen ook ik vind loi een aanrader
Ik vraag me af hoe het later gaat als je zo'n thuisstudie hebt afgerond? Wordt het bij sollicitaties ook als een volledige opleiding gezien? Ik twijfel daar dus over!
als je een diploma hebt behaald, dan wordt dit gezien als een volledige opleiding, tenzij je een certificaat krijgt.. dan is het een deel van opleiding.
Veel succes! das ook het mooie van de OU trouwens, elke module is een aantal studiepunten waard en als je examenvoor het vak hebt gedaan -en gehaald- staat 't ook leuk op je cv! Je zit ook niet meteen aan een hele cursus vast van een paar duizend euro zoals bij de LOI of NTI... Plus dat de OU beter staat dan NTI of LOI, hoeveel moeite je er dan ook voor hebt gedaan... Heel veel succes in elk geval!
Ik denk dat ik ook ga kiezen voor Loi... De opleiding voor verpleegkundige daar is maar anderhalfjaar en bij Nti 2 jaar dus dat scheelt weer... Ik vind het alleen erg duur...
als het goed is kan je het per maand betalen... ik was toen en nu 33 euro kwijt per maand.. dat vond ik wel meevallen.. maar d eexamens zijn wat duurder dat vond ik wel jammer.. ik ben ook blij als ik wel klaar ben ik ben het wel zat.. ben al nu anderhalf jaar bezig.. en dit opleiding zou maar vijftien maanden duren.. maar helaas.. doordat ik nu uitgerekend ben in januari.. kan ik mijn laatste examen niet doen in januari.. dat wordt dan nog een half jaar later.. ik wil het wel afmaken
Ik ga ook voor een cursus bij de LOI. Ziet er heel degelijk uit, ook de proeflessen waren erg netjes.
hpi hpoi meiden, Toch heb ik gekozen voor NHA, en tot nu toe bevalt het me prima, ik stuurde mij gegevens op en 3 dagen erna kreeg ik me boeken binnen, Nu hoef ik pas op 1 juli te beginnen maar ben zelf al wel begonnen. Ziet er allemaal heel goed uit, ook krijg je een lijstje met wie je leraren zijn per vak, en beschrijven ze wie ze zijn enzo. Dus ja ziet er tot nu toe goed uit , op naar me eerste keer huis werk in zenden haha. Liefs Annemarie
Ik wil ook een hboloi studie gaan doen, maar vraag me ook af of dat niet als minder wordt gezien als een hbo-studie ergens anders, heeft een van jullie hier ervaring mee?
Ik volg een HBO-opleiding in deeltijd. Ga één dag in de week naar school van half vier tot tien 's avonds. Bevalt erg goed en het fijne is dat je een stok achter de deur hebt omdat het gewoon handig is om elke week heen te gaan en je hebt erg goede begeleiding!
Jij hebt dus al gekozen voor een opleiding bij het NHA. Civas is ook erg goed maar het ligt er natuurlijk aan wat voor studie je wilt gaan doen. Iets voor een ander mischien die nog op zoek is?