Jazeker grappig. Ach we zien wel. Volgens de chinese kalender een meisje. Dat was bij mijn eerste ook, maar dat is toch echt een jongetje.
Bij mij zou de test kloppen. Vandaag op de echo gezien dat het een meisje is!! Nu kan ik lekker kleertjes gaan kopen! En behang uitzoeken voor het kamertje!!
oehhhh die ga ik morgenochtend doen! Volgens de chinese kalender een meid, volgens zelf pendelen ook een meid. Dus ik ben benieuwd
Heb het toch nu net gedaan hij is gelijk troebel en wit aan het oppervlak maar geen schuim of iets? en er hangen een soort witte stukjes in het water wat is het dan? Dus niet aan het oppervlak maar in het glas..
Ik kende deze niet heb vandaag gedaan bij mij kwam meisje uit Ik ben benieuwd of klopt ik laat weten Als ik weet
Hoi, Ik heb de test twee keer gedaan. Eerst met veel zout en nu met wat minder zout. Beide keren werd de urine eerst troebel om vervolgens vrij snel weer min of meer helder te worden (ik kan er door heen kijken). Maar, er ontstaat wel een witte laag op de urine. Ook herken ik sliertjes, maar deze gaan echt heel gestaag naar boven en na ongeveer een minuut blijven ze hangen in de urine. Weet iemand wat deze uitslag inhoud? Thanks!
Bij mij was de urine eerst troebel.. geen sliertjes, maar wel schuim op de bovenkant.. wat betekend dit?????
Vind het erg onduidelijk deze test! Is alleen al te zien aan de poll dat veel meiden het gewoon niet zeker weten..
Hier liet de uitslag niks te raden over. Een jongen. Volgens de NUB was het een meid (ook volgens de vk) Het is toch echt een jongen!! Dus hier klopte hij wel.
Heb hem ook geprobeerd! Moeilijk te zien. Urine verkleurt niet maar ik zie geen sliertjes. Er blijft wat zout op de bodem en er gaat wat zout omhoog..