Hi meiden, Leuke test! Ben benieuwd wat jullie bij mij denken? Vermoed zelf een jongen volgens deze test...
Terugkoppeling: op de echo bleek het duidelijk een jongen! Mijn thuistest ( en mijn gevoel) klopte dus!
Ik zie hier duidelijke wolkjes Dreambaby, dus lijkt mij een jongen. Op de bovenkant zit ook een schuimlaagje zie ik.
2 eetlepels, maar de term niet teveel en niet te weinig is discutabel. M'n urine was al enorm donker, op de bovenkant zat een schuimlaag en onderin een soort wolkjes, kijk maar naar de zijkant. Volgens mij is dat een jochie. Doe hem morgen nog wel een keer! Of zo, haha.
bij mij was ie echt onduidelijk.... zag wel iets maar ok niet heel duidelijk wat het nu was. Misschien nog maar een keer proberen.
Ik gok dan toch op een jongen, maar ik blijf licht twijfelen. Reden voor jongen: Wolkachtige patroon in urine en wolkachtig laag op urine. Twijfel over meisje: De urine is niet heel erg troebel. Wat denk je zelf?
Hij lijkt toch ook wel wat op die van mij. Kijk maar eens op pagina 20. Ik blijf dat ook een twijfelgeval vinden.
Ja, soms worden ze gewoon niet duidelijk hihi. M'n gevoel zegt al heel lang een jongen. We gaan het zien. Heb 12 december de geslachtsbepaling.
Ik heb meerdere echo's, Zwanger dmv ivf. Heb ook een hematoom gehad dus fikse bloedingen. Gaat nu gelukkig goed. Morgen weer een echo. Ik ga naar Echolooks in Nieuwegein.