Haha dokter papa gynaecoloog ZouZograag? Bij m'n zoon 2 pogingen en veel terugplaatsingen. Deze komt voort uit poging 2 en eerste tp raak .
Dr. Papa, hier op het forum bijna een BNér Echoscopist in Amsterdam die zeer goede geslachtsbepalingen schijnt te doen vanaf 14 weken en daar weinig fouten in maakt
Ooooooo hahahahahhahhahaha, wist ik niet joh!!! Ja ik ga naar Nieuwegein. Die heeft destijds met 13+5 het geslacht goed gezien op dat termijn. Konden ze ook zeker garanderen toen
Ik heb het net ook eens geprobeert en het lijkt erop dat mijn urine hetzelfde blijft en zie wat slierten... Ik weet uiteraard niet of het zo is,maar vond het leuk om te proberen Hopelijk overanderhalve week weet ik wat we mogen verwachten
Ik heb het ook uitgeprobeerd, maar er gebeurd echt helemaal niks haha. Toch maar gewoon geduld hebben tot de geslachtsbepaling plaats vind
Als ik het dan goed heb begrepen geeft ie dan een meisje aan toch?? Ben zo benieuwd na 3 jongens,mijn gevoel zegt trouwens weer een jongen
Ik vind hem erg lastig, Dotje. Hij is niet geheel troebel en ik onderscheid ook wat sliertjes, maar ook wolkjes ed. Mijn eerste ingeving zou ook 'jongen' zijn.
dr pappa is goed 13 weken en kon zien wat het werd. bij mijn dochter ook toen de tijd binnen 1 minuut! nu nog 4 weekjes wachten en dan mogen we weer naar hem toe
Bekijk bijlage 359779 Bekijk bijlage 359780 Ik heb vanmorgen weer een testje gedaan,was zo benieuwd,nu met foto,hopelijk is hij een beetje te zien. Er gingen allemaal slierten naar boven,dus ben erg benieuwd of deze test het goede aangeeft,wat denken jullie???
@elvis Spannend zeg,na 3 jongens zou een meisje ook erg welkom zijn,moet wachten tot volgende week en anders tot 20 wk totdat we het zeker zullen weten