Maris, dat zou inderdaad heel gaaf zijn! Hopelijk voor jou heb ik het goed gezien. Laat je nog even weten wat het wordt?
Spannend hoor! Kan nu bijna niet meer wachten totdat ik het weet en of het dan klopt met deze test,ik laat t horen!
Dotje en Maris, ik denk bij jullie een meisje. Wat denken jullie van die van mij?? Edit: sorry foto draait uit zichzelf
@teardrop ZOu leuk zijn na 3 jongens een meisje...Maandag hebben we weer een echo,hopelijk kan de gyn wat zien..
Hoi, Ik heb deze test vandaag twee keer gedaan. De eerste keer kwam er een soort schuimdekje op en de tweede keer bleef alles helder. Eerste keer had ik misschien teveel zout, echt twee fikse eetlepels vol. Tweede keer vanuit zoutvaatje een bodempje gelegd in het glas. Wat moet ik hiervan denken? Jongen / meisje! Hoeveel zout moet je gebruiken, want met teveel zout logisch dat het gaat schuimen.. Groetjes Fiep
Had je ook sliertjes, fiep? Bekijk mijn foto eens op pag 20 en de foto op deze pagina van Teardrop. Op welke lijkt hij het meest?
Hoi Elvis, Ja eerste test zoals teardrop, vooral dat laagje schuim. Tweede test meer als jouw foto, al waren mijn sliertjes korter... Weet jij het geslacht bij jou al? Hoeveel ben je? Misschien moet ik de test de komende week nog eens doen, maar vraag me af, is het wel betrouwbaar? Heb ook mijn echo foto's onder nub onderwerp gezet vandaag, wil je eens kijken?
Van de NUB heb ik helaas geen enkel verstand... Ik kijk wel eens, maar snap nog steeds niet hoe de andere er iets in zien Dan denk ik bij jou toch aan een meisje. Probeer hem inderdaad nog eens van de week. Ik ben bijna 9 weken, dus nog ver verwijderd van een geslachtsbepaling . Ik heb hem trouwens ook twee keer gedaan. Eerste keer met veel zout. Die keer lag er een gigantische schuimlaag op. De tweede keer ook minder zout gedaan. (Dat is de foto die ik er op heb gezet). Hoeveel weken ben jij?
Ik ben 12 weken. Heb jij de urine test al vaker gedaan? Dat zou bij jou dan ook een meisje zijn, aan de foto te zien!
Ik heb hem nu twee keer gedaan en misschien doe ik hem over een paar weken nog een keer . En bij het NUB topic las ik dat daar iemand een jongen in jouw echo zag.