Die van mij leek wel een beetje op de jouwe Dinges1989. Maar mijn urine was sowieso al erg troebel.. Kan me niet voorstellen dat, mocht het een meisje zijn, het opeens minder troebel zou worden door het zout
Ja, maar ik vind het juist niet echt sliertjes maar meer wolkjes. Best grappig trouwens dat we lekker naar elkaars plasje aan het staren zijn haha.
@prinsessa, nee als ie al troebel was niet inderdaad hihi @Charise, hehe ja maar ik heb gemerkt dat je hier alles met elkaar kan delen En indd.. en je had ook zo'n "schuim" laagje bovenop.. maar mijne werd dan echt weer niet helder
Ik heb geen idee? Dit is de foto na iets korter dan een minuut weet niet hoe lang jullie hebben gewacht kon er niks van maken dus had t maar weer weggegooid
denk dat dit echt fabeltje is ,sorry dames er zijn zoveel van deze dingetjes geloof daar niet zo in !!
Fabeltje of niet, het is toch gewoon voor de lol? Stel mijn urine/zout test zou zeggen een jongen, dan ga ik toch echt geen jongenskamer al aanschaffen hoor Hahaha
ik heb het ook even gedaan en het zou een jongen moeten worden. Dat gevoel heb ik ook, maar bij de vorige had ik dit gevoel ook maar het is toch echt een meisje geworden. maar ben benieuwd over een paar weken.
Ik heb de test nog eens gedaan met ochtendurine en er verscheen een schuimlaagje, maar verder helemaal niks. Meisje dan toch? Inderdaad puur voor de lol zulke dingen!
Ik heb het destijds ook gedaan. Gewoon voor de lol. En het was toen duidelijk een meisje volgens de sliertjes hihi Nu meerdere echo's verder is het duidelijk een meisje.
net de test gedaan, kwam duidelijk een jongen uit, 23 april de 20 weken echo, dus dan laat ik het zeker nog even weten
Whaha, nu snap ik het Charise, je bent hier ook al lekker met urine bezig (Topic: "hoe vertel je het je vrienden" ofzo ) Tuurlijk is dit grappig, en de uitkomst is altijd 50%(!) kans dat het klopt. Maar is hier ook nog iets wetenschappelijks achter dat door bepaalde hormonen in je bloed het iets doet met het zout? Of kan ik er net zo goed een lading suiker in gooien?
Ik heb het tijdens mijn zwangerschap ook gedaan, ook ergens in een ander topic foto geplaatst, ik kon er niks van maken, maaar gelukkig andere wel en zeiden Meisje, en ik heb inderdaad een heerlijk meisje gekregen