haha je heb me topic gelezen ja is leuk om zo,n test te doen alleen jammer dat er geen fotos staan waarbij ook werkelijk een jongen of een meid werd! Heb de test gedaan en heb koffie ervoor op verders niks.... En het zout het was beetje gokken
Abbo! Had nog nooit van deze test gehoord. Hopelijk kan ik m dit jaar ook nog uitproberen hihi. Hou jullie in de gaten
Maar is dat misschien niet omdat jij met middagurine hebt getest, qua termijn zou het geloof ik beter zijn om met middagurine te testen als ik de beginpost lees.
wat leuk dus klopt bij jou ha ook wolkjes bovenin drijven en verder wit in midden zoals foto zou t invloed hebben als je langer zwanget bent?
Ja klopt, in de beginpost staat dat als je nog geen 2maand zwanger bent je ochtendurine moet gebruiken.
b heb jij de test ook al gedaan? ben 10wkn wil het verschil eens zien met ochtendurine dus ga dat morgen doen kijken of het met 10wkn verschil maakt bij me vorige zw schap klopte het wel sliertjes vanaf de bodem naar boven
Nee ik heb deze test nog nooit eerder gedaan. Heb dus ook geen vergelijk. Ik ben wel heel erg benieuwd morgenochtend.
Als het helder blijft een meid! Maar bij me vorige zw schap deed ik het, zag ik juist sliertjes erin vanaf de bodem naar boven en weer weg en kleine schuimlaag en was helder daar klopte die wel Bij jou lijkt het alleen helder