@smiley; Ik zet in op een jongen bij jou test. Hij is vrij troebel, maar het kan nog erger. Geen sliertjes gezien?
Nee sliertjes niet gezien, mischien als ik het langer had laten staan dat het erger werd maar na 3 min weggedaan Herriner me deze test van me dochtertje was helder en sliertjes veeel sliertjes die kwamen en weer gingen.
Ik heb gister nog een keer gedaan en mijn test blijft echt bij een jongen. Nu al 3 x jongen gehad.. Ben benieuwd! 29 juli hebben we geslachtsbepaling.
Spannend! laat je weten of ie klopte? Ik vind deze testjes erg leuk maar wil het niet echt weten dus word voor mij nog iets langer wachten hihi
je mag geen zeezout nemen dus keukenzout is goed Hier 5x heel duidelijk een jongen met de test en het is idd een jongen
Nou ik ben zo benieuwd he. 4X meisje test chinese horoscoop meisje. Nub denken jullie jongen kan dat trouwens ook de navelstreng zijn op mijn echo? Pff dit worden 26 spannende weken
Bij mij zegt de test een meisje.. Dat zegt de Chinese kalender ook dus ik ben heel benieuwd over 6 weken weten we het dan last ik het nog even weten. Groetjes
Bij mij klopte de urine test helemaal! Wel keukenzout gebruiken zoals smiley zegt. Het is gewoon kei leuk om te doen en zeker het proberen waard
Wat zouden jullie hiervan zeggen? Gebeurd eigenlijk weinig, maar is ook niet echt helder meer, maar zie ook geen wolkjes of sliertjes. Dus weet niet wat het dan zou zijn. Wat denken jullie?
Ik vraag me af of er onderzocht is dat het urine anders is bij verschillende geslachten? Of is het net zoiets als de chinese kalender en gewoon leuk voor de gein?