Gezien op internet: een test om zelf thuis te testen of je zwanger bent van een jongen of meisje. Al een paar jaar gebruikt in Amerika (waar ze zeggen dat de uitslag in ca 90% van de gevallen klopt) en nu ook in Nederland. Zie www.rozeofblauwemuisjes.nl Lijkt me wel leuk, al heb je natuurlijk altijd 50% zekerheid Iemand ervaring mee?
Die 50% garantie heb je toch sowieso? Ben wel benieuwd of er meiden zijn die dit hebben geprobeerd en waar het bij klopte. Je hebt geloof ik ook ergens in Amerika deze zelfde tests.
Hoi!! Ik heb 'm gebruikt! Ik heb de test een paar weken geleden besteld via de amerikaanse website (www.gendermaker.com). De test voorspelt een jongetje.... ik moet nog even afwachten, heb over 2 weken de 20wekenecho en dan weten we of het klopt! Ik begreep wel dat de testen een soort phtesten zijn..... en zo dus de zuurgraad meten.... Liefs Eef
Ik lees net in een ander topic dat deze test de zuurtegraad van je urine meet en op basis daarvan zegt dat het een jongen of meisje is. Maar de zuurtegraad van je urine schijnt (ook) nogal met voeding te maken te hebben, dus deze test is ws onzin en jammer van je geld... Misschien beter een pretecho gaan doen
Ok, ja, ik zie net dat ie 30 dollar/25 euro kost, zonder nog de verzendkosten. Ik zou dus zeggen: pretecho!
Wij hebben gisteren voor 35 euro ook te ZIEN gekregen wat het is en dat is 100% betrouwbaar dus ging ik ook voor de echo