Baby 3 maanden, opnieuw zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tumtummetje, 1 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Hallo allemaal!

Ons mooie meissie is bijna 3 maanden en ik ben 2 weken geleden voor het eerst ongesteld geworden. Nu hebben we de zevende dag van mijn cyclus onbeschermd seks gehad. Voor het zingen de kerk uit zeg maar . Is er nu kans dat ik zwanger ben?
    Ik heb de hele tijd een menstruatieachtig gevoel, maar kan dit misschien komen omdat ik 3 maanden geleden bevallen ben. Dat alles nog op gang moet komen ofzo. En de zevende dag van je cyclus heb je meestal geen eisprong toch :oops:

Wordt gek van de onzekerheid. Ik ga snel maar weer aan de pil beginnen *zucht*

Misschien dat jullie me gerust kunnen stellen.

Liefs anoniempje

2. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Je kunt in pricipe op de 7de dag een ei hebben,als je een cyclus hebt van bv. 21 dagen...
    Dus er is een kansje!

Sorry dat ik je niet meer gerust kan stellen ;)

Veel succes!

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Poeh, ik kan me goed voorstellen dat je n beetje in de rats zit.. Als je echt twijfelt zou ik toch een test halen als ik jou was hoor! Ik zelf heb ook gisteren n test gedaan omdat ik 5 weken geleden ongesteld was geworden en nu ineens niet, alleen ongiekrampen vorige week.. Ondanks dat t bijna onmogelijk was.. Succes!

4. Schiepie

Schiepie Actief lid

20 jun 2007
    122
    0
    0
    Ik wou dat ik je kon geruststellen.....
    De kans lijkt me erg klein op de 7e dag, maar ja ik weet niet hoe je lijf nu funtioneert na een bevalling... Ze zeggen dat je erg vruchtbaar bent na een bevalling. Als je je erg onzeker voelt en geen kleintje erbij wil, zou ik desnoods even langs de HA gaan, ik geloof dat ze met een bloedtest sneller kunnen zien of je zwanger bent, en dan kun je gelijk nieuwe anticonceptie bespreken.

5. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Ja, ik ben erg benieuwd. Kan alleen nog niet testen. Pas 13 juli.. aaaah :(

Ik zou ooit nog wel een tweede willen, alleen nu nog niet ;). Nahjah, als het wel zo is, is het natuurlijk ook onze eigen schuld. En zeker welkom hoor. (maar toch hoop ik het niet :oops: )

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier was dit idem dito zo geweest hoor. Niks om je voor te schamen..

7. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Patroeschka, heb jij ook wel eens een menstruatieachtig gevoel. Ik heb het al een aantal dagen. Zou dit er nog bij horen denk je? Want mede daardoor denk ik dat ik misschien zwanger ben. Omdat ik dat in heb begin ook had toen ik zwanger was van amber..

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    't Zou natuurlijk kunnen. Geef je volledig borstvoeding? Dan is de kans nl kleiner.

9. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Nee, ik geef geen borstvoeding, maar flesvoeding.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik heb dit gevoel idd gehad met t zwanger worden/zijn, maar ook nu dus nu ik níet zwanger ben..

11. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hier nog eentje die met de schrik zit!
    Wil ook heel graag nog een tweede maar ook liever nu nog niet omdat ik met keizersnede ben bevallen en als ik een jaar zou wachten maak ik nog kans op een gewone bevalling!
    Wij hebben op de 11 de dag onbeschermd seks gehad met het idee van oh binnen 4 dagen pas de eisprong. Maar ik heb mijn eisprong vrees ik de 13-14de al gehad!
    Grtz x

12. CynthiaB

CynthiaB Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.241
    1
    0
    Secretaresse
    Vlaardingen
    Tja, het kan natuurlijk altijd. Doe een zwangerschapstest. daar rekenen ze de kans op zwangerschap uit.

Deel Deze Pagina