Net 10 dpo een test gedaan met avondurine, vanaf 6 uur niet geplast en daarna weinig gedronken... Ik had mezelf voorgenomen te wachten tot nod maar door alle dingen die ik voel ben ik er bijna van overtuigd dat ik zwanger ben! Op aandringen van mijn vriend een kV test gedaan... Dit is het resultaat... Ik denk van negatief al kunnen wij allebei iets heeeeeel vaags zien. Kunnen de echte tuurders hier ook iets zien? Of zijn wij na 6 maanden echt gek aan het worden...
Oh moeilijk te zien hoor, probeer morgen ochtend nog eens. Waren bij mij duidelijker dan de avond. Lukt me niet om hem in negatief te zetten voor je dan zie je het wat beter.
Oef ik zie hem wel.....Maar ben bij mezelf ook al dagen aan het turen en turen dus zie overal streepjes Maar ik beeld het me bij jou niet in, ik zie echt wel iets! Hou ons op de hoogte meid! Liefs, Yvonne
Volgens mij zie ik ook heel.licht iets.. Maar kan ook komen kmdat t nog zo vroeg is!! Hoop dat je snel meer duidelijkheid heb.
Bedankt voor de reacties dames. Wacht het nog een dagje af. Misschien morgen eentje met ochtendurine... Zo onzeker wordt je hier van...
Aan de andere kant. De overgrote meerderheid ziet toch echt niks. Misschien allemaal slechte ogen? Ik zie ook met de beste wil van de wereld niks, ook niet bij inzoomen. Dat wil niet zeggen dat je niet zwanger kunt zijn TS. Je bent nog vroeg. Over een pasr dagen nog eens testen. Mocht er nu echt een lijntje te zien zijn die vele kippige personen met mij nog niet zien, dan zou die over een paar dagen toch echt duidelijker zichtbaar moeten zijn. Succes! Ik zal voor je duimen.
Ik zie helaas niks op deze. Ben benieuwd of je weer getest hebt. Weet hoe moeilijk hele lichte streepje op de foto te krijgen zijn.
Ik zag bij deze zwangerschap op 10 dpo ook niks hoor! Ja, een extreem vaag lijntje dat ruim na afleestijd verscheen en wat je alleen zag ik vol daglicht, etc etc. Kan nog best positief worden dus, maar hier zie ik ook niks op.