Ben er even helemaal klaar mee

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door autumn86, 23 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Morgen een afspraak staan in het ziekenhuis voor de jongste ivm aangeboren afwijking, is het kind licht verkouden. Afspraak mag niet doorgaan. Wordt dus weer tijden wachten voor een afspraak.
    Nog even gebeld voor mijn oudste, die is inmiddels 2 jaar niet bij de tandarts geweest, maar mag niet komen ze is nooit 14 dagen niet verkouden. Wordt dus weer uitstellen naar hopelijk volgend jaar zomer. De middelste is om dezelfde reden nog niet bij de tandarts geweest.
    We houden ons echt zoveel mogelijk aan alle maatregelen vanaf dag 1, begin er nu alleen wel echt even klaar mee te zijn

2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.042
    14.727
    113
    Vrouw
    Ik snap je helemaal!

Woensdag hebben wij de afspraak bij de tandarts staan. Maar drie in het gezin zijn nu licht verkouden. Hopelijk is het woensdag over.

Echt zo irritant dat voor een snotneus weer alles verzet moet worden. En als dat nog om een paar dagen verzetten ging, was het misschien niet zo heel erg, maar meteen weer zo lang opschuiven is echt heel vervelend.

3. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    Hoe oud zijn je kinderen? Voor een snotneus laat ik ze niet meer thuis.. Maar die van mij zijn wel beide onder de 4 jaar.

Mapje vindt dit leuk.
  4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.191
    35.889
    113
    Waarom kun je dan niet gewoon een nieuwe afspraak maken voor de tandarts? Of lees ik dit verkeerd met volgende zomer?

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Ja dit. Ik snap hem ook niet, dan maak je een afspraak voor over 2 weken? Tenminste, ik zit echt bij een megadrukke praktijk maar er is altijd in de maand wel een gaatje voor een afspraak. Of je vraagt of ze je bellen als er een afspraak uitvalt (zal nu met Corona wel regelmatig gebeuren).

Verder snap ik je helemaal, ik kijk ook liever niet naar de aankomende herfst-winter…

6. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Omdat het geen zin heeft. Ze is nooit 14 dagen klachtenvrij, maar we hebben een oplossing..
    Zij wilden een sneltest, dat lijkt mij zo ongeveer nutteloos. Dus maandag PCR-test dinsdag tandarts.

7. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Dat meen je niet. Hier mogen ze gelukkig gewoon heen, als ze wat verkouden zijn. Zeker met jouw verhaal dat ze vrijwel altijd verkouden is, vind ik het heel bijzonder dat ze niet mag komen. Ik zou op zoek naar een andere tandarts zeg!

8. Wowww

Wowww Niet meer actief

Waanzin hoor. Kinderen met snotneus mogen overal weer naar toe toch? Inmiddels zoveel meer schade aan andere dingen, dan eventueel corona.

Hier ook keer op keer afspraken voor de tandarts moeten afzeggen, waarna de assistent uiteindelijk toch met de tandarts in overleg ging en de kids toch gewoon mochten komen. Helemaal niets aan de hand.

Ik zou zou zeker een andere tandarts overwegen!

9. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.199
    16.537
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik ben dan misschien wel een aso maar ik was toch echt naar die afspraak in het ziekenhuis gegaan, ze heeft toch geen koorts oid?
    Bij ons op de praktijk komen ook verkouden kinderen. Hoesten ze nu de hele boel bij elkaar dan zeg je af maar dat zou ik normaal ook al doen maar kom op een lichte verkoudheid, laten we niet teveel doordraven.

bosi333, Spectre, Liekje81 en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

14 okt 2018
    3.698
    3.491
    113
    In september 2020 moest de jongste naar t ziekenhuis voor een provocatietest. Hij was toen ook verkouden. In overleg met de kinderarts mochten we gewoon komen. We werden wel in een isolatiekamer gelegd, maar dat liever dan dat we het weer moesten uitstellen.

ts, in overleg is best veel mogelijk. En bij constant verkouden zou ik de tandarts niet eens inlichten :|

Anouk2005 vindt dit leuk.
  11. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.083
    12.042
    113
    Ik hoop op een laaaange nazomer…

Mississippi, Anouk2005 en Eppo82 vinden dit leuk.
  12. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Ik zie ook erg tegen de herfst en winter op!
    En idd.. tandartsbezoek met de kids.. er is hier in het najaar/winter altijd wel iemand verkouden, waardoor ik het ook vaak heb moeten verzetten.

Deel Deze Pagina