Niet per sé, maar als er een leuke groep vriendinnen komt, kan ik best goed wijn kopen en een paar hapjes (of bakken chips) op tafel gooien Voor die mensen van de party hoef je niets te doen, behalve misschien een kopje koffie of iets dergelijks.
de kleding party bijvoorbeeld. Ik heb een kennis met een dameskleding boetiek. Zij komt dan naar bijv. mijn huis toe met rekken kleding uit haar winkel. Ik nodig zoveel mogelijk dames thuis uit en zorg voor gezelligheid, hapjes en drankjes. Zij showt de kleding stuk voor stuk en iedereen zit in een kringetje te kijken, geeft kleding stukken door. Na het showen duikt iedereen de rekken in en koopt wat ze leuk vinden. Heeft ze de maat niet mee of is het product al verkocht dan zorgt ze dat de anderen dat die week bij mij thuis op kunnen halen. Meestal krijgt de gastvrouw een x % korting of een tegoedbon van een % van het totale verkoopbedrag van die avond. Echt super gezellig. Het is een beetje vriendinnen prive shoppen in eigen huis. edit. Bij de laatste kleding party die ik gaf had ik en die kennis van de kleding winkel, een vriendij die sieraden verkocht en een vriendin die immitatie parfum verkocht dat was een alles in 1 party!
Zo een dildo party heb ik een keer gehad in de kroeg van vriendin haar schoonmoeder. Met een groep van 30 a 40 meiden. Inderdaad hilarisch!!! Wijn, dildo's en gezellige vrouwen bij elkaar is het recept voor een avond lachen gieren brullen!
Wissel de dildo’s om voor een show van de chippendales en dan heb je ongeveer hetzelfde resultaat Gratis tip
Zoeits hebben we 3 jaar geleden gedaan op een vrijgezellen feest (geen chippendales maar 5 strippers) in een restaurant op de wallen met een kleine theaterzaal erin. Eerst aan de wijn, daarna een show in die theaterzaal en daarna werd het diner bedient door die strippers. Was echt super leuk!
Een enkele keer ga ik wel eens naar een tupperwareparty, maar dat doe ik meestal voor de gastvrouw die me uitnodigd (vriendin of nichtje of zoiets) Heb er meestal weinig zin in, maar als ik er ben vind ik het meestal toch best wel gezellig. Dildoparty ooit een uitnodiging voor gehad, maar daar heb ik zeer vriendelijk voor bedankt.
1x bij een tupperware party geweest. Nooit meer! Een inloop! kleding party vind ik nog wel leuk. Waar ik wel altijd van de party ben. Is de jemako party Maar ben helemaal fan van die schoonmaakmiddelen
Oh dat is lang geleden. Tupperware (daar was me ex schoonmoeder fan van. Want ja dat gaat je leven lang mee.. ik ben meer van om de 2 jaar graag wat anders. Oriflame. de voetenparty (iedereen een emmer meenemen) spiegelparty konden ze hetzelf uitproberen enz. Dildo party. Vreselijk leuk! Kledingparty. Niets aan, in een kring kleding doorgeven. En de gastvrouw had niet eens een spiegel in huis. Lingerie party. Nog erger. Tegenwoordig niets meer. Maar ja, na de scheiding maar 1 vriendin overgehouden. Dus ja, dan wordt het lastig he.
1 keer bij een tupperware party geweest. Was wel oké (door de mensen die er waren) en de verkoop vrouw was gelukkig niet heel opdringerig. Al probeerde ze me wel over te halen om ook eens zo'n party te organiseren. Heb er 2 dingen gekocht die ik nog dagelijks gebruik. Schoonmaakparty (ik haat schoonmaken) en kledingparty (niet mijn smaak) heb ik laatst overgeslagen.
O ja hoor. Ben laatst nog uitgenodigd voor een tupperware party, maar heb wel vriendelijk bedankt.. niks voor mij.
Ik voel me vaak toch een beetje verplicht om te gaan. Hier is het vnl mylene. Ik gebruik altijd producten van mylene dus dat is het probleem niet, maar dat je daar dan zo'n hele avond zit en weeeer dezelfde producten voorbij ziet komen...... Prowin is hier ook wel hot, maar daar heb ik niks mee. Vorig jaar heb ik trouwens wel een enorm handig bakje met een mes gekocht van tupperware waar je uien mee kan snijden. Keiduur, maar ik gebruik het meerdere keren per week.
Mijn vriendinnen organiseren 2x p jaar een kinderkledingparty van Tom Du. Die hebben best leuke dingen, ik koop altijd wel 2 shirtjes ofzo... dan kicken we de consulente de deur uit en gaan we tot diep in de nacht door met hapjes en drankjes Ik vind het echt een gezellige boel altijd.
Dit is ook het enige waarvoor ze mij warm kunnen krijgen op zo'n party Ik heb 1 keer kleding en 1 keer make-up party gehad. Vreselijk. Het is net real live tellsell. Hele verhalen over make-up die ze gewoon opdreunt (staan bijna letterlijk op internet), kleding wat door iemand anders wordt uktgezocht en dus altijd beperkt is. Ik zat ook in huis met behoorlijke suffe vrouwen (via collega van mijn vriendin uitgenodigd, via via dus) met hun kopjes thee de hele avond. Nooit meer dus haha