Ik ben 1x naar zo’n dildo party geweest toen ik nog studeerde. Ik vond het verschrikkelijk! Maar ik hoor dat hier een heleboel fans zijn Als het leuke aan een party is dat je wijn kan drinken met je vriendinnen kun je natuurlijk gewoon op een doodnormale dinsdag je vriendinnen uitnodigen en de wijn door de Appie laten bezorgen. Dan hoeft er niet zo’n opgedirkte trien langs te komen die je het liefst wil schminken alsof je nog een dragshow moet opvoeren....
Ik ben 3 x naar zo’n party geweest. Tupperware, nou, ik vond het vooral erg duur allemaal, ik heb 2 kleine bakjes gekocht die wel handig zijn voor fruithapjes en dat was het wel. Een of andere verzorgingsproductenparty, alleen badbonbons genomen en een kledingparty, waarbij het dezelfde prijs was in de winkel. Ik heb alleen gekeken hoe alles viel en het een paar weken later in de uitverkoop online besteld. De tweede keer maar bedankt toen ik weer werd uitgenodigd.
Toevallig vorige week bij een schoonmaak party geweest van de buurvrouw. Was reuze gezellig en ook dingen gekocht. Hoorde er goede verhalen over, maar nooit gekocht. Nu heb ik het zelf gebruikt en was meteen om gisteravond werd alles afgeleverd. Een kledingparty lijkt me dan weer niks haha.
Wij deden regelmatig thuis een sieraden party met sieraden tassen sjaals en portemonnees altijd erg gezellig en leuke prijzen!
Zo'n rood bakje met trekding en dat je dat mesje dan rond draait? Die vind ik dus ook heel fijn en gebruik 'm bijna dagelijks.
je bent de enige niet hoor, daar krijg je mij met geen mogelijkheid naar toe. Zelfs niet als ze wijn schenken
Ik vond dat echt een heel onhandig ding! Lag hier echt te verstoffen. Grappig hoe dat zo kan verschillen .
Ooit x naar tupperware party geweest. Nooit meer. Ik vind het echt veel te duur! Die verkoopster, man man man. Na 5 minuten dacht ik: ik val in slaap. Geen voorbereiding, saai en traag verhaal. En ik voelde me ook nog eens rot dat ik niks kocht, maar ik had niks nodig.
Ik vind dit zulk party’s hilarisch. Ongeveer 3 keer per jaar doen we dit met de buurvrouwen en ik heb altijd heel veel lol. Het onmisbare ingrediënt voor een avond vol flauwe grappen en teveel wijn. De troep die ze verkopen interesseert me dan weer een stuk minder, maar daar gaat het mij ook niet om .