Thuisverkoop party's

Discussie in 'De lounge' gestart door Chocolat, 30 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.657
    2.872
    113
    Waar mijn huis woont
    Nooit naar zo'n party geweest en ik moet zeggen dat ik daar totaal niet rouwig om ben.

2. Betsy

Betsy Niet meer actief

Ik ben 1x naar zo’n dildo party geweest toen ik nog studeerde. Ik vond het verschrikkelijk! Maar ik hoor dat hier een heleboel fans zijn :roflmao:

Als het leuke aan een party is dat je wijn kan drinken met je vriendinnen kun je natuurlijk gewoon op een doodnormale dinsdag je vriendinnen uitnodigen en de wijn door de Appie laten bezorgen. Dan hoeft er niet zo’n opgedirkte trien langs te komen die je het liefst wil schminken alsof je nog een dragshow moet opvoeren....

amdaa en Leo85 vinden dit leuk.
  3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik ben 3 x naar zo’n party geweest. Tupperware, nou, ik vond het vooral erg duur allemaal, ik heb 2 kleine bakjes gekocht die wel handig zijn voor fruithapjes en dat was het wel. Een of andere verzorgingsproductenparty, alleen badbonbons genomen en een kledingparty, waarbij het dezelfde prijs was in de winkel. Ik heb alleen gekeken hoe alles viel en het een paar weken later in de uitverkoop online besteld. De tweede keer maar bedankt toen ik weer werd uitgenodigd.

4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Pb

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Toevallig vorige week bij een schoonmaak party geweest van de buurvrouw. Was reuze gezellig en ook dingen gekocht. Hoorde er goede verhalen over, maar nooit gekocht. Nu heb ik het zelf gebruikt en was meteen om :D gisteravond werd alles afgeleverd.

Een kledingparty lijkt me dan weer niks haha.

6. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.002
    3.664
    113
    Wij deden regelmatig thuis een sieraden party met sieraden tassen sjaals en portemonnees altijd erg gezellig en leuke prijzen!

DastyQueen vindt dit leuk.
  7. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

daar ging je fout! dat moet je doen met een groep gezellige vriendinnen en wijn!!!

amdaa vindt dit leuk.
  8. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.911
    113
    Vrouw
    Zo'n rood bakje met trekding en dat je dat mesje dan rond draait? Die vind ik dus ook heel fijn en gebruik 'm bijna dagelijks.

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

je bent de enige niet hoor, daar krijg je mij met geen mogelijkheid naar toe. Zelfs niet als ze wijn schenken :roflmao:

Chocolat en Betsy vinden dit leuk.
  10. lies276

lies276 Niet meer actief

Ja die! Handig he?!

11. Aaf88

Aaf88 Bekend lid

26 okt 2012
    596
    279
    63
    Ik vond dat echt een heel onhandig ding! Lag hier echt te verstoffen. Grappig hoe dat zo kan verschillen :).

lies276 vindt dit leuk.
  12. Casara

Casara Fanatiek lid

20 aug 2014
    2.263
    416
    83
    Ooit x naar tupperware party geweest. Nooit meer. Ik vind het echt veel te duur!
    Die verkoopster, man man man. Na 5 minuten dacht ik: ik val in slaap. Geen voorbereiding, saai en traag verhaal. En ik voelde me ook nog eens rot dat ik niks kocht, maar ik had niks nodig.

13. Treez

Treez Niet meer actief

Ik vind dit zulk party’s hilarisch. Ongeveer 3 keer per jaar doen we dit met de buurvrouwen en ik heb altijd heel veel lol. Het onmisbare ingrediënt voor een avond vol flauwe grappen en teveel wijn. De troep die ze verkopen interesseert me dan weer een stuk minder, maar daar gaat het mij ook niet om ;).

Deel Deze Pagina