spam emails ongevraagd doorgestuurd

Discussie in 'De lounge' gestart door Zonnebeertje, 30 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik kreeg een mail van een vriendin over een mailtje die verstuurd is via mijn mail, het ging over een Wii die je kon winnen, dit is alleen een betaalde site. Ik heb dit mailtje gekregen van iemand en zonder dat ik hem geopend heb, is die dus naar iedereen in mijn lijst verzonden, :evil:
    Mijn broer mailde er ook al over vanmorgen en moest van hem mijn wachtwoord van hotmail/ msn veranderen!
    En een virusscanner weer installeren.

heeft iemand hier ook last van? ongevraagde mails die doorgestuurd worden? en wat kun je nog meer doen?

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb er nog niks van gehoord. Maar zou idd maar eens fijn scannen als ik jou was. En als dat niks oplevert misschien "housecall" eens proberen. Is een onlie virus scanner die me al van heel wat problemen afgeholpen heeft die norton niet vond.

3. BoBam

BoBam Niet meer actief

ik heb die mail ook gekregen maar net geopend.irritant is dat he

4. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ja heel irritant, en zeker dat hij zomaar wordt doorgestuurd naar iedereen in je lijst

5. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    kan dus een virus zijn

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik dacht al waarom krijg ik allemaal van die rare mailtjes van je Cilia, ik heb er maar niet op gereageerd (nog meer onnodig email verkeer veroorzaken heeft geen nut) maar je bent mij idd ook aan het spammen.

Deel Deze Pagina