ik heb sinds gisterenochtend regelmatig buikpijn, maar weet echt niet wat het nou kan zijn. het voelt als lichte weeën, met een begin, hoogtepunt en afzwakken, heb er soms ook diarree bij en heb pijn bij plassen. kan wel gewoon prima eten en drinken en heb geen koorts. voelt heel anders dan ongi krampen, dus dat is het in ieder geval niet. weet echt niet wat het kan zijn, alsnog naweeën? dat noro-virus? blaasontsteking? infectie? word gek van mijn HA, iedere keer als ik die bel om een afspraak te maken krijg ik alleen maar te horen dat ik maar een paracetamolletje moet nemen, en om nou naar het inloopspreekuur te gaan om 8 uur s´ochtends, aan de andere kant van de stad met de bus en 2 kleine kids zie ik ook niet zitten. maar om nou nog 2 weken te wachten op de afspraak met mijn gyn lijkt me ook geen goed idee.. wie herkent dit?
Huisrats bellen en een afspraak maken. Laat je niet afschepen. Kan er niet iemand even op de kleintjes passen terwijl jij naar de ha moet?
ik ben natuurlijk geen dokter maar misschien maagpijn? Zelf heb ik 5 weken geleden ook hele erge pijn gehad en dat bleek me galblaas te zijn! Die zit echt rechts bovenin net onder je zweefde rib als ik het goed zeg! Vrouwen krijgen daar vaak last van na bevalling!
heb net nog een keer de ha gebeld, kreeg gelukkig iemand anders, heb gezegd dat die klote paracetamol niet helpt, en heb uiteindelijk gewoon een afspraak gekregen??!! dat is de eerste keer dat ik een afspraak krijg sinds de verwijzing naar mijn gyn.. dus morgen om 10.10 ga ik eindelijk weer mijn huisarts zien.
mijn eerste indruk is een blaasontsteking.. wat een fijne HA heb je dan zeg.. NOT! beterschap iig met wat het ook is.
ben vanmorgen bij de ha geweest, en al het maagzuur van mijn zwangerschap heeft een maagzweer veroorzaakt. :x nu tabletjes gekregen, hoop dat t helpt..
dat is mooi k*t zeg. Ik hoop ook dat de medicijnen snel hun werk gaan doen. Ruikt je huis inmiddels weer lekker?
Die HA van jou zal de volgende keer ook niet meer in z'n hoofd halen je af te schepen. Begrijp echt niet waarvoor je geen afspraak kon krijgen en het gelukkig op aandringen wel hebt gekregen. Hopelijk doen die pillen gauw hun werk en knap je gauw weer op meid!