We hebben een splinternieuw grote koelkast met grote diepvrieskast. Ik moet hem vullen met boodschappen. Iemand enig idee wat ik moet vullen? Ik wil gewoon thuis koken dat is het plan hihihi. Ik wil wel zo budget mogelijk leven!
ehm gewoon wat je normaal ook in de koelkast had??? hier altijd in de koelkast: beleg, melk, kaas, ketchup, mayo, mosterd,curry, boter, margarine, croma, vla/pap, drinken, vriezer: gehakt, kipfilet, ander soorten vlees, roerbakgroente, macaronie groente, spinazie, aardappelschotel, friet, snacks, brood, satee soms.
Pizza, en ijs horen er altijd in. Je hebt heel veel groente in de winkel in de vriezer liggen, van die stoomgroente. Vlees kan je kopen en langere tijd in de vriezer bewaren. Loop eens een rondje door de winkel bij het vriesvak dan zie je wat ze allemaal hebben.
een rondje aldi en je koelkast en vriezer is zo gevuld voor weinig Tenminste bij mij wel. De vlees is daar geweldig, diepvries groente, brood, pizza e.d. lekker inslaan. In de koeling: beleg, boter, fruit en vers groente, drinken, melk enz enz. Ik heb zelf een grote vries kast, redelijk grote koelkast en een apart koelkast voor onze drinken en kom regelmatig ruimte te kort (en dan zijn we maar met z'n 3en. Ja zwangerschap en eten he
Gewoon de standaard dingetjes ? Beleg, Boter, Kaas, Eieren, Melk, Sausen, Groente, Vlees etc etc En zoals iemand hier al eerder zei, doe een rondje Aldi of Lidl en je hebt een gevulde koelkast met goede producten voor leuke prijzen.
vriezer: brood, diepvriesgroenten zoals blokjes spinazie, doperwten & vlees zoals worst, gehakt, iets van kip etc. Bladerdeeg ook altijd handig om in huis te hebben. Koelkast: eieren, spek, blok kaas, iets van worst, boter, melk... een wijntje? Zo altijd iets in huis om weer iets lekkers te maken.
Hey dat is een goed idee. De basis shizzle, met een hongergevoel koop ik altijd dingen die ik toch nooit eet, maar dit is kei goed. bloemmm! ze hebben een aldi en lidl alleen is ergens ver weg. ik mis de rundervinken en de krokketten vooral kaas!