Even voor de duidelijkheid en vriendelijk bedoeld, dit is niet weer een topic over die bedrijven voor te chatten! Dat wil ik echt niet. Ik zoek echt thuiswerk zoals inpakken, vouwen, sorteren en noem het maar op. Op internet heb je allemaal linken waar je voor moet betalen, niet betrouwbaar dus! Als iemand nog een 'ouderwets' thuiswerk bedrijf weet omg noord brabant graag een pbtje. Als het de chat kant uitgaat vraag ik een moderator wel het topic te laten sluiten Hoop dat het niet hoeft!
ik weet dat er een centrale zit in cuijk. altans dat heb ik en poos gedaan ik weet niet of ze er nu nog zitten. Maar echt betalen doet het niet na aftrek van de benzine hou je misschien ene 50 euro over in de maand. terwijl je wel de hele week dozen in huis hebt staan. ik deed wenskaarten en servethouders etc maar daar was ik snel van genezen toe der der tijd iedere avond aan het werk en er geen reet voor krijgen
Het is inderdaad makkelijker als de dozen opgehaald worden Annie connect, weleens van gehoord, zal eens googelen
Look o look. Je weet wel van het snoepgoed. Dat word ook thuis gedaan. Of voor vliegtuig maatschappij servetten en bestek in pakken. Riemen inpakken. Weet alleen verder niet hoe die bedrijven heten, maar misschien kan je dat op Google op zoeken.
Je weet niet wat je mist is erg leuk, maar goed. Ik denk wel dat je flink moet werken als ik zie hier de buurvrouw doet het moet iedere keer zelf halen en brengen en levert heel erg weinig op. Is het niet zo dat ze juist betrouwbaarder zijn als je wel moet betalen? Dat zijn namelijk de grootste thuiswerkorganisaties?
Ik weet trouwens dat er bepaalde bedrijven zijn die callcenter medewerkers in dienst hebben die werken vanuit huis. Is dat niets?
en verkoop van parfum kleding en dat soort dingen als zelfstandige? weet dat ze momenteel weer een hoop dames zoeken voor dit soort werk
Ik schrijf voor textbroker.nl maar dan moet je wel vlot en foutloos artikelen kunnen schrijven over uiteenlopende onderwerpen
Callcenter is niet makkelijk met kinderen, dat zou dan pas na 20 u kunnen. Die gaan echt niet stil zijn Als zelfstandige is dus ook geen optie, zie me gaan met mijn kids hihi Teksten is misschien wel wat, zal eens kijken
Hangt af van je niveau; ik verdien meestal 1,2 cent per woord. Geen vetpot dus daarentegen is het dan ook heel laagdrempelig en vrijblijvend.
Ik heb ook nog niets kunnen vinden. Dus nu vul ik maar enquetes in voor cadeaubonnen en klik ik wat mailtjes voor wat extra geld. Maar dat is uiteraard geen vetpot (paar honderd euro per jaar). Maar goed, alle kleine beetjes helpen denk ik dan maar.