Kinderlogica

Discussion in 'De lounge' started by kippiekip, Jul 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Je kent het wel, van die kids die op hun manier even vertellen hoe het in elkaar zit :D Heerlijk ! Ik kan daar echt van genieten.

Zo kon mijn zoontje mij laatst vertellen waar de kindjes vandaan kwamen hahahah als ik het er weer over heb moet ik weer lachen :D

Hij nam me aan de hand en ging zitten met me op de bank, hij zegt '' Mama, ik ga jou vertellen waar de kindjes vandaan komen '' Hij kwam hiermee omdat hij me een paar minuten daarvoor had gevraagd waar ze dus vandaan kwamen en ik zei of hij wel wist waar ze vandaan kwamen ( wist ff niet zo goed wat ik moest zeggen :) )

We zitten dus op de bank en hij zegt '' Mama, je snapt toch wel dat babies eerst gedownload worden en daarna pas geinstalleerd worden in je buik '' hahahahahah ik had het niet meer :D

Heb het verhaal al eens eerder verteld maar ik blijf het brilljant vinden :D

Zo zijn er nog meer verhalen maar ben ook wel benieuwd naar die van jullie :D Dus kom maar op ...

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza zag gisteren een moedervlek op de rug van mijn man. Wat dat was. Ik: Een moedervlek.
    Zij: Neeeeeee, dat is toch geen moedervlek? Dat is een VADERvlek!

:D

3. kippiekip

hahahah heerlijk toch, waar halen ze het vandaan :D

4. raspberry

Tja, ik vond 'm wel logisch :D
    Zo heb ik vroeger bedacht dat als ik in mama's buik had gezeten, mijn broertje dus in papa's buik had gezeten.

En mijn stiefzoon dacht, toen ik zwanger was van Thirza, dat haar hoofd in mijn hoofd zat, haar buik in mijn buik, armen in armen, benen in benen... (hij was toen 6).
    Hebben we toen maar even uitgelegd, hoe dat echt werkt... ;)

5. bengaaltje

bengaaltje Actief lid

Apr 19, 2012
    214
    1
    0
    NULL
    NULL
    Laats zou de schoolfotograaf komen voor de jaarlijkse foto's maar hij was ziek.
    Ik dus aan Senna vragen wanneer hij dan kwam, al hij beter is duhhhhhhhhhhhh kreeg ik als antwoord van haar ( ze is 4 )

6. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,064
    1,296
    113
    Nederland
    Toen ik nog werkte op de kinderopvang, sneed ik tijdens de lunch het kontje van de komkommer er af.

Kindje vroeg: wat doe je?
    Ik: even het kontje er afhalen.
    Kindje: maar dat doet toch pijn? Arme komkommer, kom maar bij mij

7. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Tijdje geleden moest ik pinnen maar ze waren van Brinks bezig met het bijvullen van de automaat dus we moesten even een andere opzoeken.

Ik dus haar uitgelegd dat die meneer bezig was om de centjes weer in de machine te stoppen bladiebla.

Vroeg ze waar hij die centjes dan vandaan kwamen.. ik gaf aan dat hij ze waarschijnlijk bij de bank had opgehaald (weet dat het ook wel anders in elkaar steekt maar om het even makkelijk te houden :D).

zegt ze heel serieus: ik denk het niet hoor.

Ik: waar dan?

Dochter: Ik denk dat hij ze zelf kleurt thuis met stiften.

:D

8. kippiekip

hahahah geweldig dit

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

whahahaha umm geweldig!!!!!

10. 1steXmom

1steXmom Fanatiek lid

May 25, 2011
    1,534
    0
    36
    Friesland
    Hahahaha geweldig! Mijn nichtjes kunnen dat ook zo lekker:D

Ze zat laatst (4 jaar) bij haar oma in de auto... *Hele diepe zucht* "oma, maar goed dat ik bij jou slaap, want papa kan soms zoooooooooooo zeuren". :D

11. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    Zoonlief legde hier laatst uit hoe het zit met ziek zijn en dood gaan (Zijn juf is heel erg ziek geworden vandaar dat hij er zo mee bezig is)

Als je heel ziek bent ga je dood, maar als de dood kapot is en je hersens niet, dan zakt je hart in je buik en ben je weer beter...

Juist ja...

12. kippiekip

duidelijk, hahahah :D

13. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Ons zoontje van 2,5 jaar vanmiddag: papa belt op en ik geef de telefoon aan 'm. Vraagt papa: gaat alles goed? En, wat ben je aan het doen? "Bellen papa" zegt ie! Man en ik moesten zo lachen! Kwam er zo serieus en kort als antwoord uit. ;)

14. raspberry

Van een wat ouder kind, (stiefdochter van 11,5), maar laatst aan tafel hadden we het even over dat augurken eigenlijk kleine komkommers zijn.
    Slaakt stiefdochter een "huh" uit waar de gemiddelde koe jaloers van wordt, en zegt: Maar hoe krijgen ze die zo ver gekrompen dan?

LOL

15. NooNoo

NooNoo VIP lid

Jul 18, 2010
    5,422
    1
    0
    Bij opa en oma: dochter en buurjongetje van 4 aten beide een wilde bosperzik en dochter zat er, hoe kan het ook anders, van top tot teen onder. Oma zegt tegen dochter dat ze een klein smeervarkentje is, waarop het buurjongetje zonder op te kijken zegt: kan niet, varkens zijn roze.
    Wijsneus :D

16. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    Mijn zoontje zegt nog vrijwel niks, maar kan niet wachten tot dit soort opmerkingen!

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier had zoon lief laatst een hele gevatte opmerking.

zijn opa(schoonpa) lag weer eens een keer te slapen in de stoel zoals altijd.
    maar we waren er even geweest en toen gingen we naar ballorig dus zegt oma (schoonma) mogen opa en oma ook mee naar de speeltuin?

zoonlief: neee joh (ja echt dat joh er achter aan) oma is oud en opa doet slapen.

of te wel steek die maar in je broekzak ouwe

18. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    1,368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    hahaha leuk joh al die bijdehante opmerkingen.

Mijn zoontje van 3 jaar laatst in de supermarkt.

Mamma loop nou eens even mee, en luister eens. We gaan even naar de boekjes, want ik wil een boekje kopen.

19. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    ik werk al 6 jaar in een gezin met 4 kinderen! Dit is het soort gezin als de kinderen vragen hebben krijgen ze gewoon antwoord op alles dus!

Goed we zaten met zijn allen in de auto de kids en ik! Zegt de jongste ( jongetje ) nee hoor ik trouw later niet met meisjes want die zijn stom ik trouw later met een jongetje, zegt zijn zus tja dan krijg je later geen kindjes hoor, en kun je ook niet hazen ( zo noemen ze daar seks dus kindjes krijgen ) nee zegt de jongste dat hoeft ook helemaal niet want het kan ook wel in het andere gaatje! Nou werkelijk ik had het niet meer pieste zowat in mijn broek van het lachen!

20. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    deze vond ik ook nog wel grappig! Ik zit met de een na oudste in de auto, die kijkt me eens aan, zegt hij ja annet je bent nu zwanger he, maar ik weet wel hoe dat komt hoor! Jij hebt lopen hazen met .... ( hij is 8 ) dus ik zeg ja dat klopt, toen keek hij me heel vies aan en zei heel gemeend GADVER dat ga ik later nooit doen haha!

Share This Page